بانک صادرات با بانک نو در مسیر بانکداری دیجیتال

بانک صادرات با بانک نو در مسیر بانکداری دیجیتال

بانک صادرات با بانک نو در مسیر بانکداری دیجیتال قدم برداشته است و با در نظر گرفتن پیشرفت های فناوری و ارتقای سطح امنیتی سامانه ها به دنبال جلب رضایت مشتریان برای تحقق منافع سهامداران است.

به گزارش سرمایه فردا، ارائه خدمات نوین بانک صادرات ایران بر بستر فناوری اطلاعات و بانکداری دیجیتال، راهبرد نوین بانک صادرات ایران است. زیرا افزایش کیفیت در ارایه خدمات مطلوب تنها در بستر دیجیتال بانک رخ می دهد.
با توجه به اینکه سامانه بانکداری باز مقدمه ورود بانک توسعه صادرات در بستر دیجیتال است، از این رو سامانه «نوبانک» برای ارائه خدمات پایه و دسترسی به عملیات بانکی به مشتریان حقوقی و کسب و کارهای نو از جمله فین‌تک‌ها و استارت‌آپ‌ها راه اندازی شده است.
در حال حاضر بیش از ۳۰ خدمت متنوع بانکی از طریق سامانه نوبانک، به مشتریان حقوقی و صاحبان کسب و کار ارائه می‌شود، برای نمونه دسترسی به اطلاعات کلی مشتریان، لیست حساب‌ها، اطلاعات حساب‌ها، مانده موجودی، استعلام، خدمات متنوع چک، وضعیت تسهیلات، اعتبارسنجی، انتقال وجه از طرق ساتنا، پایا و … از طریق این پلتفرم برای کسب‌وکارهای نوین و مشتریان حقوقی بانک صادرات ایران فراهم شده است.
توسعه این سامانه به تحقق بانکداری دیجیتال در بانک صادرات ایران کمک می کند و در شرایط کنونی شیوه بانکداری نوین بانک صادرات تمرکز بر این دارد که تمامی خدمات با تکیه بر فناوری‌های عصر دیجیتال و نوآوری به بهبود تجربه مشتریان ختم شود و بر مبنای همین داده ها خدمات جدید بانکی اصلاح و بازتدوین شوند.
با توجه به اینکه بانک صادرات با شناسایی نیازهای جدید مشتریان، کشش تقاضا، رضایت و افزایش مشتریان و تحول فناوری‌های روز دنیا به سمت ارائه خدمات بانکداری روز دنیا در حال حرکت است پلتفرم بانکداری باز شرکت خدمات انفورماتیک به بازوی راهبردی بانک صادرات تبدیل شده است تا به برنامه های بانک جامع عمل بپوشاند.
ویژگی‌های سامانه بانک نو در سه بخش تکنولوژی، امنیت و زیر ساخت قابل بررسی است که شامل طراحی بر طبق استانداردهای جهانی، عدم افشای اطلاعات حساس و هویتی مشتری به طرف ثالث و بهره گیری از زیرساخت‌های قوی و بسترهای امن شرکت خدمات و بسیاری از موارد دیگر می شود.
در حال حاضر افق پیش روی صنعت بانکداری جذب مشتری با ارائه خدمات بهتر است، از این به نظر نمی رسد دیگر بانک های رقیب دیگر بتوانند بر سر یک درصد نرخ سود بالاتر مشتریان بیشتری جذب کنند، زیرا خدمات بهتر یک بانک تعیین کننده شده است.
بنابراین با توجه به اینکه در حال حاضر بانکداری بانکداری باز و ارائه خدمات با کیفیت بیشتر عاملی برای حفظ مشتریان فعلی و جذب مشتریان جدید در بانک صادرات شده است پیش بینی می شود در آینده نه چندان دور سهامداران از منافع آن بهره مند شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *