قیمت چانگان یونی زد
قیمت چانگان یونی زد

قیمت چانگان یونی زد بنزینی در چین بین ۱۷۸۰۰ تا ۱۸۸۰۰ دلار عرضه شد. قیمت چانگان یونی زد نیز  در همین حدود عرضه شده و تفاوت چندانی ندارند.

به گزارش سرمایه فردا،  قیمت چانگان یونی زد بنزینی در چین بین ۱۷۸۰۰ تا ۱۸۸۰۰ دلار عرضه شد. این قیمت با پول ایران در محدوده یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان برای عرضه در چین است.  قطعا برای ورود به بازار ایران با در نظر گرفتن هزینه گمرکی و حمل و نقل و حاشیه سود واردکنندگان قیمت چانگان یونی زد بنزینی به محدوده بالای یک میلیارد و نیم خواهد رسید.

ویژگی های فنی چانگان

چانگان یونی زد یک SUV کامپکت با ابعاد ۴۷۳۰ طول، ۱۶۸۰ عرض و ۱۸۹۰ ارتفاع است. همچنین  فاصله محورها ۲۷۹۵ میلیمتر است.


چانگان یونی زد با موتور Blue Whale NE1.5T حداکثر ۱۳۸ کیلووات (۱۸۵ اسب بخار ) قدرت و ۳۰۰ نیوتن‌متر  گشتاور کار می کند. گیربکس چانگان یونی زد ۷ سرعته DCT محسوب می‌شود.
در داخل، طراحی داخلی مشابه نسخه هیبریدی پلاگین ادامه دارد. شامل یک پنل ابزار LCD مستطیلی ۱۰.۲۵ اینچی، یک صفحه لمسی مرکزی ۱۴.۶ اینچی، فرمان D شکل با کف صاف و اهرم دنده به سبک قایق است.
چانگان یونی زد دارای امکاناتی همچون با رینگ‌های آلومینیومی چند پره ۱۹ اینچ، سانروف پانورامیک باز شو، درب عقب برقی و بسته به نوع تجهیزات،  کروز کنترل تطبیقی با سرعت کامل، شناسایی چهره، کلید بلوتوث موبایل، ضبط‌کننده رانندگی داخلی است. همچنین صندلی‌های با روکش چرم مصنوعی، تهویه/گرمایش صندلی‌های جلو، شیشه‌های چند لایه عایق صدا در جلو، شبکه ۴G، تعامل صوتی، دریچه‌های تهویه مطبوع عقب، کنترل از راه دور موبایل، حالت نگهبانی، پشتیبانی کمری صندلی راننده و هشت بلندگوی سونی، از دیگر آپشن‌های این خودرو محسوب می شود.

قیمت چانگان یونی زد مدل هیبرید


قیمت چانگان یونی زد مدل هیبرید حدود ۱۸۰۰۰ هزار دلار است. چینی‌ها برای اینکه مردم را تشویق به استفاده از خودروهای چینی بکنند قیمت خودروهای هیبرید و برفی را تعدیل کرده‌اند. درحالی که سال گذشته قیمت مدلهای خودروهای هیبرید و برقی بالاتر از مدل بنزینی بود. این موضوع کمک می‌کند تا تقاضا برای خودرو برقی در بازار نیز افزایش پیدا کند.