قیمت نیسان کیکس
قیمت نیسان کیکس

به گزارش سرمایه فردا، قیمت نیسان کیکس که در سال ۱۴۰۳ به بازار خودرو ایران وارد شده ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان است.

به گزارش سرمایه فردا، نیسان کیکس در سال ۱۴۰۳ به بازار خودرو ایران وارد شد. در زمان ثبت نام قیمت علی الحساب این خودرو کمتر از یک میلیارد و نیم تعیین شده بود. سپس در مرحله تکمیل وجه قیمت نیسان کیکس ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان اعلام شد. البته در معاملات قیمت این خودرو حداقل ده درصد بیشتر از قیمت زمان ثبت‌نام خواهد بود.

گیکس کراس‌اور کوچکی است که درواقع جایگزینی برای نیسان جوک محسوب می‌شود.

کیکس (Kicks) اولین بار  ۲۰۱۶ در برزیل عرضه شد. در بعضی کشورها از ۲۰۱۸ جایگزین جوک شد. ۲۰۱۹ با فیس‌لیفت و امکانات جدید به بازار آمد. اکنون نیسان کیکس در مدل ۲۰۲۳ وارد کشورمان شده است.

امکانات خودرو

این خودرو دارای سیستم ایمنی Shield 360، ترمزهای دیسکی، ترمز پارک برقی است. همچنین کروز کنترل اتوماتیک، کنترل لغزش خودرو، کنترل پایداری الکترونیکی و کمک حرکت در سربالایی جلوگیری از حرکت عقب دارد. از دیگر امکانات این خودرو سنسور فشار باد تایر، ایربگ جانبی و پرده‌ای، تهویه مطبوع اتوماتیک، استارت دکمه‌ای،  سنسور دنده عقب،  سانروف برقی، نمایشگر ۸ اینچی لمسی، دی‌لایت و … است.

ویژگی های فنی نیسان کیکس

این خودرو دارای پیشرانه ۱٫۵ لیتر و با قدرت ۱۲۱ اسب‌ بخار است. ۱۴۳ نیوتن‌متر گشتاور دارد و با گیربکس CVT به چرخ‌های جلو نیرو وارد می‌کند.

قیمت نیسان کیکس در کشور عمان بسته به تیپ خودرو بین ۵۷۰۰ تا ۷۴۰۰ ریال عمان قیمت می‌خورد. درواقع قیمت نیسان کیکس در این کشور حدود ۱۴ تا ۱۸ هزار یورو است. حتی با یورو ۶۵۰۰۰ تومان آزاد قیمت نیسان کیکس ۱ میلیارد و ۴۰ میلیون تومان در آن کشور معامله می‌شود.

در حال حاضر بازار خودرو ایران نسبت به خودروهای وارداتی جدید واکنش چندانی نشان نداده است. چراکه تعداد کمی خودرو تاکنون به بازار عرضه شده است. از طرف دیگر هنوز وضعیت خدمات پس از فروش آنها مشخص نیست. بازار قیمت این خودروها را به نسبت خدمات کشف می کند.