قیمت جیلی امگرند ۲۰۲۵
قیمت جیلی امگرند ۲۰۲۵

به گزارش سرمایه فردا، در حال حاضر قیمت جیلی امگرند ۲۰۲۵ حدود ۱۰ هزار دلار تا ۱۲ هزار دلار است. این تفاوت قیمت برای آپشن‌های متفاوت است.

به گزارش سرمایه فردا، خودرو چینی جیلی امگرند در چهار تیپ عرضه می‌شود. با توجه به اینکه نسبت به نسخه پیشین خود تغییرات ظاهری و داخلی وسیعی ندارد. از این رو قیمت جیلی امگرند ۲۰۲۵ خیلی افزایش نداشته است.

قیمت جیلی امگرند از حدود ۱۰ هزار دلار شروع شده و به ۱۲ هزار دلار می‌رسد.

ابعاد این خودرو ۴۶۳۸ سانتیمتر طول دارد. همچنین ۱۸۲۰ سانتیمتر عرض دارد. ۱۴۶۰ سانتیمتر طول دارد. فاصله محوریجیلی امگرند ۲۶۵۰ میلیمتر بوده و رینگ‌های ۱۶ یا ۱۷ اینچ دارد.

ویژگی های فنی جیلی

جیلی امگرند پیشرانه ۴ سیلندر ۱.۵ لیتری با تنفس طبیعی دارد. قدرت این خودرو ۱۲۷ اسب بخار و گشتاور آن ۱۵۲ نیوتون متر است. گیربکس جیلی امگرند ۵ سرعته دستی یا CVT است.

کاکپیت این سدان از دو نمایشگر دیجیتالی ۱۲.۳ اینچی برای پشت آمپرها و سیستم اطلاعات سرگرمی بهره‌مند شده است. غربیلک فرمان چهار پره و دی کات نیز جزو موارد قابل توجه جیلی امگرند است. با نگاهی به کنسول مرکزی امگرند ۲۰۲۵ می‌توانیم فضای ذخیره‌ای دو لایه را ببینیم که امکان قرار دادن دو گوشی موبایل در آن وجود دارد.

امکانات جیلی امگرند

این خودرو دارای امکاناتی همچون کروز کنترل، سنسور پارک عقب، دستیار پارک،  کمک حرکت سربالایی، سانروف است. همچنین ورود بدون کلید، آینه‌های برقی و گرم‌کن دار و دستیار ایمنی هوشمند که خودرو را از راه دور کنترل کرده از دیگر امکانات رفاهی این خودرو است. برخی ویژگی‌ها معمول چون استارت و خاموش کردن پیشرانه، باز و بسته کردن درها و روشن و خاموش کردن کولر در آن تعبیه شده‌ است.

این خودرو در حال حاضر در سگمنت خودروهای اقتصادی قرار دارد. به همین دلیل در بازار ایران می‌تواند یک رقیب جدی برای خودروهای اتومات باشد. هرچند از نظر طراحی بیشتر ظاهری کلاسیک دارد. اما در طراحی داخلی کاملا به روز است. ازاین رو رقیبی جدی در بازار ایران خواهد بود.