قیمت جنسیس جی ۸۰ در بازار ایران
قیمت جنسیس جی ۸۰ در بازار ایران

قیمت جنسیس جی ۸۰ در بازار ایران با توجه به قیمت دلاری آن در محدوده ۴.۵ تا ۵ میلیارد دلار خواهد بود.

به گزارش سرمایه فردا، قیمت جنسیس جی ۸۰ که به تازگی در کره جنوبی رونمایی شده ۶۵ هزار تا ۷۵ هزار دلار تعیین شده است.

جزئیات قیمت جنسیس جی ۸۰

قیمت جنسیس جی ۸۰ در بازار ایران با توجه به قیمت دلاری آن در محدوده ۴.۵ تا ۵ میلیارد دلار خواهد بود. قیمت جنسیس جی ۸۰ در بازار کره جنوبی در محدود ۳.۹ میلیارد تومان تا ۴.۵ میلیارد تومان تعیین شده است.تفوت قیمت بر مبنای آپشن‌های متفاوت آن خواهد بود.

معرفی جدیدترین نسخه جنسیس

جنسیس جی ۸۰ برقی ۲۰۲۵ با باطری بزرگ‌تر و افزایش فاصله محوری معرفی شده است.

سه سال پس از معرفی جنسیس جی ۸۰ الکتریکی، حالا نسخهٔ بروز شدهٔ آن معرفی شده است. این سدان الکتریکی از به‌روزرسانی‌هایی که در فیس‌لیفت اخیر جی ۸۰ بنزینی دیدیم بهره‌مند شده است.

تغییر مهم‌تری که در فیس‌لیفت جی ۸۰ الکتریکی رخ داده، افزایش فاصلهٔ محوری است. در این خودرو، فاصلهٔ محوری با افزایشی ۱۳۰ میلی‌متری، حالا به ۳,۱۳۹ میلی‌متر رسیده است. این تغییر، فضای پای سرنشینان عقب را افزایش می‌دهد. سطح راحتی را به سدان بزرگ‌تر جی ۹۰ نزدیک می‌کند.

امکانات نسخه بروزرسانی شده

علاوه بر این، سدان الکتریکی کره‌ای‌ها در داخل به یک صفحه‌نمایش ۲۷ اینچی OLED مجهز شده است. همچنین صفحه آمپر و نمایشگر اطلاعاتی-سرگرمی را باهم ادغام کرده است. برای سرنشینان عقب هم نمایشگرهای بزرگی روی پشتی صندلی‌های جلو و کنترل‌هایی روی زیر آرنجی مرکزی در نظر گرفته شده است. همچنین درهای عقب هم با لمس یک دکمه بسته می‌شوند.

یک پکیج باطری جدید ۹۵.۴ کیلووات ساعت و برد ۴۷۵ کیلومتر دارد. همچنین سیستم دو موتوره با قدرت ۳۷۰ اسب بخار و ۷۰۰ نیوتن متر گشتاور عرضه شده است.

این خودرو در صورت ورود به ایران جزو گرانترین خودرو وارداتی بازار خواهد شد. حتی می توان به جرات گفت بهترین خودرو وارداتی بازار خواهد شد. چون این خودرو قبلا مورد پسند ایرانی‌ها قرار گرفته است.