حقوق بازنشستگان سال ۱۴۰۳ چقدر شد ؟
حقوق بازنشستگان سال ۱۴۰۳ چقدر شد ؟

به گزارش سرمایه فردا، دولت بعد از کش و قوس های فراوان تصمیم گرفت بالاخره یک میلیون تومغبه حقوق بازنشستگان اضافه کند. در حال حاضر حقوق بازنشستگان بین ۱۲ میلیون تا ۱۸ میلیون تومان شده است.

دو روز قبل بود که داود منظور،رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: بازنشستگان عزیز! الوعده وفا؛ خبرهای خوشی در راه است.

وی افزود: با عنایت به تصویب آیین‌نامه اجرایی متناسب سازی حقوق بازنشستگان در جلسه روز یکشنبه (۳ تیرماه) هیات دولت، در روزهای آینده مبلغی به صورت علی الحساب در وجه بازنشستگان گرامی پرداخت خواهد شد تا پس از صدور احکام متناسب سازی، تسویه قطعی به عمل آید.

امروز مصوبه پرداخت مبلغ علی‌الحساب متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان لشکری و کشوری ابلاغ شد.

طبق این ابلاغیه حقوق ماهانه بازنشستگان یک میلیون تومان افزایش یافت.

سازمان برنامه و بودجه کشور مکلف است نسبت به ابلاغ و تخصیص اعتبار از محل منابع یادشده برای ماه‌های فروردین، اردیبهشت و خرداد ماه اقدام کند و هریک از صندوق‌ها نیز موظفند فوراً نسبت به پرداخت مبلغ علی‌الحساب سه‌ماهه یادشده اقدام کنند.

علی بهادری جهرمی نیز پیش از این در توئیتی از واریز عیدی به صورت علی الحساب به حساب بازنشستگان خبر داده بود.

سخنگوی دولت نوشت: دولت آیین‌نامه همسان‌سازی حقوق بازنشستگان کشوری، لشکری و تامین اجتماعی را تصویب کرد.

طبق اظهارات سخگوی دولت با توجه به تاخیر در تصویب نهایی قانون برنامه هفتم، با ابلاغ سرپرست ریاست جمهوری فعلا مبلغی به عنوان علی‌الحساب برای کلیه بازنشستگان واریز خواهد شد.

مبلغ عیدی ظرف چند روز آینده به حساب بازنشستگان واریز می‌شود.

دولت بعد از کش و قوس های فراوان تصمیم گرفت بالاخره یک میلیون تومغبه حقوق بازنشستگان اضافه کند. در حال حاضر حقوق بازنشستگان بین ۱۲ میلیون تا ۱۸ میلیون تومان شده است./دنیای اقتصاد