جزئیات حمایت بانک صادرات از اشتغال تا ازدواج
جزئیات حمایت بانک صادرات از اشتغال تا ازدواج

جزئیات حمایت بانک صادرات از اشتغال تا ازدواج نشان می دهد که از ابتدای سال ۱۶۷ هزار میلیارد ریال پرداخت کرده است.

به گزارش سرمایه فردا، بانک صادرات در سال های اخیر در پرداخت وام‌های قرض‌الحسنه برای ازدواج، فرزندآوری، ودیعه مسکن، اشتغال، حمایت از بنگاه‌های کوچک و متوسط، تامین مالی تهیه کالاهای اساسی و … عملکرد خوبی ثبت کرده است تا جایی که مدیران این مورد تقدیر گروهی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی قرار گرفت.
پرداخت وام‌های قرض‌الحسنه و حمایتی بانک صادرات ایران در پنج ماه ابتدای سال ۱۴۰۲ به بیش از ۱۶۷ هزار میلیارد ریال در ۱۳۰ هزار فقره رسیده است.
بانک صادرات از ابتدای طرح پرداخت تسهیلات برای خرید کالاهای اساسی از ۱۴۰۱ تا پایان مرداد ۱۴۰۲ به ارزش ۴۷ هزار ۲۳۵ میلیارد ریال رسیده که نسبت به سایر بانک ها پیشرو است
همچنین در شرایطی که وزارت راه و شهرسازی نسبت به کم کاری برخی بانک ها در بخش مسکن منتقد است بانک صادرات ایران با پرداخت تسهیلات حمایتی به بیش از ۱۴ هزار مسکن روستایی را در ۵ ماهه ابتدای امسال به ۱۴ هزار مورد متقاضیان طرح پرداخت کرده که نقش مهمی در نوسازی مسکن بافت فرسوده داشته است.
همچنین بانک صادرات ایران در مدت ۵ ماه با پرداخت بیش از ۲۱۰۰ فقره وام مسکن ایثارگران به ارزش بیش از ۶۷۰۰ میلیارد ریال، در راستای خانه دار شدن ایثارگران اقدام موثری انجام داده است.

وام ودیعه مسکن بانک صادرات
در بخش وام ودیعه مسکن بانک صادرات ۵۵ هزار و ۳۵۴ فقره تسهیلات  به ارزش ۳۰ هزار و ۷۶۴ میلیارد ریال از ابتدای سال گذشته تا مردادماه امسال پرداخت کرده است..
در واقع در ۵ ماه ابتدای سال جاری بالغ بر ۶۸۰۰ فقره وام ودیعه مسکن به ارزش نزدیک به ۴۰۰۰ میلیارد ریال و پرداخت بیش از ۱۲۰۰ فقره وام ودیعه مسکن به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی انجام شده که نقش مهمی در رضایتمندی مردم داشته است.
روند پرداخت وام‌ قرض‌الحسنه ازدواج و تهیه جهیزیه توسط بانک صادرات از این قرار بوده که در این مدت ۷۷ هزار و ۳۰۷ میلیارد ریال وام ازدواج به ۳۸ هزار و ۳۴۶ عروس و داماد پرداخت شده است.
همچنین این بانک در راستای اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در این مدت حدود ۳۰ هزار فقره وام فرزندآوری به ارزش ۱۸ هزار میلیارد ریال به والدین نوزادان پرداخت کرد.
از طرف دیگر بانک صادرات ایران در قالب تبصره ۱۶ در ۵ ماه نخست سال جاری با پرداخت بیش از ۳۸ هزار میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه و حمایتی از ایجاد بیش از ۳۱ هزار شغل حمایت کرده که ۱۸ هزار و ۵۴۶ فقره تسهیلات حمایتی مستقیم خوداشتغالی به ارزش بیش از ۲۳ هزار و ۳۶۸ میلیارد ریال بوده است.