ثبت‌نام پیش‌فروش ساینا و کوییک در مرداد ۱۴۰۳
ثبت‌نام پیش‌فروش ساینا و کوییک در مرداد ۱۴۰۳

ثبت‌نام پیش‌فروش ساینا و کوییک با پیش‌پرداخت بین ۱۷۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تا ۲۲۷ میلیون تومان واریزی انجام می شود.

به گزارش سرمایه فردا، ثبت‌نام پیش‌فروش ساینا و کوییک در مرداد ۱۴۰۳ از این قرار است. مبلغ على الحساب پیش‌پرداخت بین ۱۷۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تا ۲۲۷ میلیون تومان واریزی نیاز است.

در این طرح ساینا اس با استاندارد ۸۵ گانه و کوییک GX-L با ترمز ESC و سهند – S، کوییک GXR-L با ترمز ESC عرضه می‌شود.


شرایط ثبت‌نام پیش‌فروش ساینا و کوییک

برای ساینا مبلغ على الحساب پیش پرداخت ۱۷۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است. زمان تحویل بهمن و اسفند ۱۴۰۳ است.

برای کوییک جی ال با ترمز ESE مبلغ على الحساب پیش پرداخت ۱۸۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است. زمان تحویل دی الی اسفند ۱۴۰۳ خواهد بود.

برای سهند اس مبلغ على الحساب پیش پرداخت ۲۲۷ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان است. زمان تحویل دی الی اسفند ۱۴۰۳ می‌باشد.

برای کوییک جی ال آر با ترمز ESE مبلغ على الحساب پیش پرداخت ۱۷۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است. زمان تحویل آذر الی اسفند ۱۴۰۳ است.

قیمت روز خودرو در زمان تحویل مندرج در قرار داد مشتریان ثبت می‌شود.


متقاضیان از ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۵/۰۳ تا تکمیل ظرفیت می‌توانند با ورود به سایت فروش اینترنتی محصولات گروه خودروسازی سایپا به آدرس https://saipa.iranecar.com ، نسبت به ثبت نام و انتخاب نوع خودرو اقدام کنند.

لازم به‌ذکر است شرکت در این طرح صرفاً از طریق آدرس فوق امکان پذیر است. در صورت استفاده متقاضی از سایر آدرسها، عواقب آن بر عهده متقاضی خواهد بود.

ثبت و بروزرسانی اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور قبل از تاریخ فوق در سایت الزامی می باشد.

شرایط بخشنامه ثبت‌نام پیش‌فروش ساینا و… برای متقاضیان عادی :

حداقل سن متقاضیان خرید خودرو ۱۸ سال و ملزم به ارائه گواهینامه خودرو حداقل پایه سوم می باشند.

محدودیت کد ملی برای ثبت نام ها اعمال خواهد شد. هر کد ملی صرفاً مجاز به ثبت نام یک دستگاه خودرو میباشد.

امکان ثبت نام برای متقاضیان دارای پلاک فعال انتظامی فعال با عمر خودروی موضوع پلاک مزبور کمتر از پنج سال میسر نمی باشد.
متقاضی طی ۴۸ ماه گذشته نزد شرکتهای سایپا و ایران خودرو و طی ۲۴ ماه گذشته از سایر خودروسازان ثبت نام و صدور فاکتور خودرو نداشته باشد.

ثبت‌نام خودرو در طرح قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت


در راستای ابلاغ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت مصوبه شورای اسلامی به تاریخ ۱۴۰۰/۰۸/۱۹ گروه خودروسازی سایپا امکان ثبت نام یک دستگاه از محصولات مطابق جدول فوق را برای مادرانی که فرزند دوم و ما بعد آنها پس از تاریخ مذکور متولد شده اند. بشرح این بخشنامه فراهم نموده است.

ثبت‌نام خودرو در طرحهای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت

جهت کلیه محصولات طرح مذکور ابتدا پیش ثبت‌نام انجام می‌پذیرد. پس از شناسایی مادران حائز شرایط امکان ثبت نام نهایی و واریز وجه میسر خواهد شد.

در طرح های قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت محدودیت پلاک فعال حداقل سن ۱۸ سال دارا بودن گواهینامه رانندگی، عدم خرید ۴۸ ماه گذشته برای مادران حائز شرایط لحاظ نخواهد شد.

در طرح های قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت هر کد ملی تنها مجاز به ثبت نام یک دستگاه خودرو در یا شرکتهای خودروساز می‌باشد.


جزییات ثبت‌نام سایپا در جایگزینی خودروهای سواری فرسوده


متقاضیانی که درخواست ثبت نام در طرح جایگزینی خودروهای فرسوده را دارند. باید قبل از انتخاب درگاه نسبت به تایید فرم اقرار نامه درج شده در سیستم اقدام و اطلاعات مرتبط با خودرو فرسوده خود که شامل شماره VIN شماره شاسی شماره موتور کاربری خودرو فرسوده و مدل و سال ساخت را در فیلدهای مربوطه وارد نماید.

پس از تکمیل اطلاعات خودرو فرسوده ، نسبت به تایید آن اقدام می نماید.

لازم به ذکر است اطلاعات مرتبط با مشتری و خودروی فرسوده بصورت آنلاین از سامانه ستاد نوسازی استعلام و در صورت تایید ستاد مبنی بر حائز شرایط بودن متقاضی بلافاصله امکان پرداخت وجه و ثبت نام برای مشتری فراهم می گردد.

زمان مراجعه مشتری جهت اسقاط خودرو و تکمیل فرآیند ثبت نام از طریق پیامک اطلاع رسانی خواهد شد.

در صورتیکه به هر نحوی متقاضی محترم امکان اسقاط خودرو نداشته باشد مبلغ واریزی ایشان بدون پرداخت سود انصراف عودت خواهد شد.