کمپین‌ خودرو از کرمان موتور نخرید

کمپین‌ خودرو از کرمان موتور نخرید

در سالهای اخیر کرمان موتور شاید از فضای محدود بازار خودرو برای فروش خودروهای بی کیفیت و همچنین عدم تعهد به گارانتی را به مشتریان استفاده کرده است. اما این اتفاق پایدار نمی‌ماند و مردم با کمپین‌ خودرو از کرمان موتور نخرید نسبت به رفتار این خودروساز واکنش نشان می دهند.

به گزارش سرمایه فردا، این روزها در اوج فشار برخی خودروسازی ها برای فروش خودروهای بی کیفیت چینی به مردم، موضوع کیفیت پایین ام وی ام در شبکه‌های اجتماعی به ترند تبدیل شده است. هرچند در سالهای اخیر شرکت کرمان موتور با لابی‌های خاص و فشار به سازمان حمایت و شورای رقابت و حتی تهدید آنها به تعطیلی کارخانه تلاش کرد این خودروهای بی کیفیت را با قیمتی گزاف بفروشد. اما دیگر کار از تبلیغات و رفتار امنیتی گذشته است. در واقع واکنش مردم به اتفاقات اخیر در کرمان موتور نخریدن است. به همین دلیل شاهد افت قیمت محصولات کرمان موتور در بازار هستیم.
هرچند این خودروساز همچنان به لابی ها متکی است و با کمک سایتهای فروش آنلاین تلاش داد این موضوع را کم اهمیت جلوه دهد، اما در واقعیت مدیران این شرکت از آینده کرمان موتور نگران هستند.

ضعف خدمات پس از فروش کرمان موتور

موضوع دیگری که این روزها به موضوع داغ شبکه‌های اجتماعی تبدیل شده خدمات پس از فروش کرمان موتور است. این خودروساز در زمان فروش محصولات خود تبلیغات ویژه ای روی خدمات پس از فروش داد. اما کافی است که شما از این خودروساز خرید کنید تنها چیزی که نمی بینید خدمات گارانتی است. در واقع این شرکت به هر بهانه‌ای به دنبال لغو گارانتی است. برای نمونه نوبت دهی گارانتی در نمایندگی های کرمان موتور یک ماه زمان می برد. بعد در زمان مراجعه مشتری گفته می شود از ۵ کیلومتر فراتر رفته آید پس مشمول خدمات گارانتی نیستید. یا در صورتی که کوچکترین تغییری در خودرو حتی ایجاد شود خودرو را از شمول گارانتی خارج می کند.
در سالهای اخیر کرمان موتور شاید از فضای محدود بازار خودرو برای فروش خودروهای بی کیفیت و همچنین عدم تعهد به گارانتی را به مشتریان استفاده کرده است. اما این اتفاق پایدار نمی‌ماند و مردم با کمپین‌ خودرو از کرمان موتور نخرید نسبت به رفتار این خودروساز واکنش نشان می دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *