۹ استان زیر پوشش خدمات بیمه معلم
۹ استان زیر پوشش خدمات بیمه معلم

شرکت بیمه معلم با امضای تفاهم‌نامه همکاری با وزارت آموزش و پرورش، معلمان ۹ استان زیر پوشش خدمات بیمه معلم قرار می‌دهد. با توجه به فرانشیز مناسب بیمه تکمیلی و داشتن شعبات زیاد با استقبال بیمه‌گذاران مواجه خواهد شد.

به گزارش سرمایه فردا، در مراسمی با حضور معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش و همچنین مدیران ارشد دو شرکت بیمه معلم و دانا تفاهم‌نامه ارائه خدمات بیمه‌ای به امضا رسید.
با توجه به اینکه بیمه معلم بیش از ۶۰ شعبه و بالغ بر ۲۰۳۲ نماینده فعال در سراسر کشور دارد. از نظر زیرساختی برای پوشش خدمات معلمان امکانات خوبی دارد. از طرف دیگر این شرکت رتبه توانگری مالی بالایی در صنعت بیمه دارد. به همین دلیل توانایی پوشش بیمه‌ای تمام فرهنگیان سراسر کشور را دارد.

۹ استان زیر پوشش خدمات بیمه معلم کدامند؟

فعلا معلمان استان‌های آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، خراسان شمالی، چهارمحال و بختیاری،خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد،  قم،  یزد و گیلان خدمات بیمه‌ای خود در یک سال آینده را از بیمه معلم دریافت خواهند کرد. اما در ادامه این شرکت آمادگی پوشش خدمات فرهنگیان سایر استانها را نیز دارد.
در حال حاضر نسبت توانگری در بیمه معلم به بالاترین میزان در یازده سال گذشته رسیده است. سطح یک را برای سومین سال متوالی ثبت کرد. این نسبت که در فاصله سال‌های  از سه سال پیش تاکنون از ۱۱۷ درصد  سال  به ۱۳۷ درصد رسیده است.
این شرکت خدمات شایسته‌ی برای فرهنگیان دارد. به همین دلیل می تواند موجبات ارتقای سطح رضایتمندی و رفع دغدغه‌های بیمه‌ای بیمه‌شدگان را بیش از پیش فراهم کند. برای نمونه برای فرهنگیان بیمه تکمیلی ارایه می‌دهد که فرانشیز خوبی دارد. 

جزئیات قرارداد بیمه تکمیلی معلم

سقف تعهدات این بیمه نیز منوط به توافق بیمه‌گر و بیمه‌گزار در قرارداد بیمه تکمیلی است. بیمه تکمیلی معلم یکی از بیمه‌های مکمل درمانی است که به صورت گروهی به سازمان‌ها و شرکت‌ها ارائه می‌دهد.
بیمه تکمیلی معلم ، با تعدادی از مراکز درمانی از جمله بیمارستان‌ها، درمانگاه‌ها، مراکز آزمایشگاهی، مراکز تصویربرداری، دندانپزشک‌ها و … قرارداد دارند و خدمات بیمه تکمیلی خود را به صورت مستقیم از طریق این مراکز درمانی به بیمه‌گذاران ارائه می‌دهد.
بیمه معلم  اصلاحات و اقدام‌های مهم دیگر از زمان روی کارآمدن هیات مدیره جدید، سامان دادن به نظام پرداخت خسارت‌ها، راه‌اندازی کمیته وصول مطالبات و وصول بخش قابل توجهی از طلب شرکت انجام داده است.
از خدمات دیگر این شرکت بیمه ثالث است که خسارت‌های مالی در اثر حادثه به افراد را جبران می‌کند. میزان پوشش مالی هر ساله با توجه به میزان دیه اعلامی آن سال تعیین می‌شود. همچنین یکی از مزایای بیمه شخص ثالث معلم امکان تمدید بیمه ثالث معلم به صورت آنلاین است. همچنین برای خرید بیمه ثالث این بستر را فراهم کرده که بیمه‌گذاران درخواست خرید را با انتخاب پوشش مالی مورد نظرشان می توانند بیمه نامه‌ را به صورت اقساطی خریداری کنند.