قیمت کوییک پارس خودرو افزایش یافت
قیمت کوییک پارس خودرو افزایش یافت

به گزارش سرمایه فردا، وزارت صنعت، معدن و تجارت به شرکت پارس خودرو اجازه داد قیمت کوییک را افزایش دهد. دلیل این افزایش آپشن‌های جدید کوییک عنوان شده است.

قیمت های جدید خودرو چه زمانی اعلام خواهد شد؟

طبق روال سال های گذشته ، قیمت خودرو با توجه به تورم سالانه معمولا در اردیبهشت و یا خردادماه اعلام می شود حال آنکه خبری از قیمت های جدید خودرو در سال ۱۴۰۳  نیست.

هر چند تثبت قیمت های سال گذشته خودروها به دلیل اتفاقات اخیر و انتخابات پیش رو عنوان می شود با این حال افت تیراژ در کنار دپوی محصولات ناقص ، حاصل عدم اصلاح قیمت خودرو است.

از سوی دیگر اما شنیده می شود که سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان همچون سال های گذشته لیستی مبنی بر قیمت های جدید محصولات خودرویی اعلام نخواهد کرد.

برخی منابع آگاه در شرکت های خودروساز عنوان می کنند که خودروها بنا بر استاندارد سازی و نصب آپشن های جدید بطور بطور مجزا قیمت گذاری می شوند.

سال گذشته نیز برخی محصولات ایران خودرو به دلیل ارتقا و نصب آپشن های جدید مجوز افزایش قیمت گرفتند.

حالا خودروی کوییک پارس خودرو نیز بنا بر این شیوه ،مشمول قیمت گذاری جدید شده است.

طبق اطلاعات منتشر شده در سامانه کدال ، شرکت پارس خودرو با انتشار اطلاعیه ای از موافقت وزارت صمت با افزایش قیمت خودروی کوییک  با توجه به آپشن های نصب شده خبر داده است.

وزارت صنعت، معدن و تجارت به شرکت پارس خودرو اجازه داد قیمت کوییک را افزایش دهد. دلیل این افزایش آپشن‌های جدید کوییک عنوان شده است./دنیای اقتصاد