قیمت هیوندا کونا ۲۰۲۵ در نسخه های مختلف
قیمت هیوندا کونا ۲۰۲۵ در نسخه های مختلف

قیمت هیوندا کونا ۲۰۲۵ از ۲۵,۷۴۵ دلار شروع می شود. فول ترین و قوی ترین نسخه با ۳۳,۲۹۵ دلار در بازار به فروش می رسد.

به گزارش سرمایه فردا، قیمت هیوندا کونا ۲۰۲۵ نسخه SE تقریبا ۲۵,۷۴۵ در بازار عرضه می شود. همینطور قیمت این خودرو در بازار ایران حدود یک میلیارد و ۵۴۵ میلیون تومان است.
قیمت هیوندا کونا ۲۰۲۵ نسخه SEL حدود ۲۷,۰۹۵ در بازار عرضه می شود. این خودرو در بازار ایران حدود یک میلیارد و ۶۲۸ میلیون تومان است.
همچنین قیمت هیوندا کونا ۲۰۲۵ نسخه SEL کانوینینس ۲۹,۲۹۵ در بازار عرضه می شود. بر همین مبنا قیمت این خودرو در بازار ایران حدود یک میلیارد ۷۵۸ میلیون تومان است.
نسخه هیوندا کونا ان لاین اس ۲۰۲۵ با قیمت ۲۹,۲۹۵ در بازار عرضه می شود. قیمت این خودرو در بازار ایران حدود یک میلیارد ۸۴۵ میلیون تومان است.

قیمت هیوندا کونا ۲۰۲۵ بالای ۳۰ هزار دلار

طبق اطلاعیه شرکت نسخه هیوندا کونا ان لاین ۲۰۲۵ با قیمت ۳۲,۲۹۵ در بازار عرضه می شود. این خودرو در بازار ایران قیمتی حدود یک میلیارد ۹۳۸ میلیون تومان است.
هم اینک قیمت هیوندا کونا لیمیتد مدل ۲۰۲۵ حدود ۳۳,۲۹۵ در بازار عرضه می شود. بر همین مبنا قیمت این خودرو در بازار ایران حدود یک میلیارد و ۹۹۸ میلیون تومان است.
در حال حاضر بازار خودرو با تغییرات چشمگیری روبرو شده است. بسیاری از شرکت های بزرگ برای اینکه بتوانند سهم بیشتری از بازار در اختیار بگیرند روی آپشن ها متمرکز شده اند. هرچند شرکت های ژاپنی همچنان کیفیت بالا را جزو مزیت های خود می دانند. از این رو خریداران فعلا به محصولات شرکت های این کشور وفادار ماندند. با این حال این شرکت ها نیز کم کم به فکر ایجاد تنوع در محصولات خود برآمده اند. بنابراین وارد رقابت در آپشن های خودرو شده اند.
در سال های اخیر خودروهای چینی با تعریف آپشن های مختلف تلاش کرده اند سهم بازار خودروهای اقتصادی و ارزان را افزایش دهند. همین مساله باعث شده تا خودروسازان بزرگ به چالش کشیده شوند. ازاینرو شرکت های بزرگ تلاش کرده اند تا نسخه های مختلفی در تولید خودرو ارائه دهند.