قیمت هیوندا النترا ۲۰۲۵ 
قیمت هیوندا النترا ۲۰۲۵ 

قیمت هیوندا النترا ۲۰۲۵ از ۲۳ هزار دلار شروع میشود و تا ۳۵ هزار دلار قیمت مدلهای آپشنال آن افزایش می‌یابد که به نسبت آپشن و وضعیت فنی است.

به گزارش سرمایه فردا، پایینترین قیمت هیوندا النترا ۲۰۲۵  مربوط به مدل اس یی ای که ۲۳ هزار دلار در نظر گرفته شده است.

قیمت هیوندا النترا ۲۰۲۵ مدل اس یی ال اسپورت ۲۴ هزار دلار و  قیمت مدل النترا بلو مدل ۲۰۲۵ حدود ۲۶ هزار دلار تعیین شده است. البته قیمت مدل النترا اس یی ال کانوینینس نیز حدود ۵۰۰ دلار از مدل النترا بلو گرانتر است.
قیمت النترا ۲۰۲۵ مدل لیمیتد ۲۷ هزار ۶۷۵ دلار اعلام شده است. مدل اسپورت هیبرید با قیمت ۲۸ هزار ۲۲۵ دلار خواهد بود. همچنین قیمت هیوندا النترا ۲۰۲۵ مدل ۲۹ هزار ۸۷۵ دلار تعیین شده است.

قیمت هیوندا النترا ۲۰۲۵ چقدر تغییر کرده است


هیوندا النترا هیبرید مدل ۲۰۲۵ با قیمت ۳۰ هزار ۶۰۰ دلار عرضه خواهد شد. همچنین مدل النترا n که لوکسترین نوع این خودرو است با قیمت ۳۵ هزار و ۱۰۰ دلار عرضه خواهد شد.

به طور کلی النترا ۲۰۲۵ داری ۹ تریم مختلف خواهد بود و با توجه به اینکه تیراژ این خودروها نسخه هایبرید ۲۰۲۵ نسبت به ۲۰۲۴ کاهش قیمت ۱۰۰۰ دلاری داشته است. البته مدل پایه النترا SE غیر هیبرید نسبت به گذشته ۲۵۰ دلار گران‌تر ‌شده و به ۲۳٫۰۲۵ دلار رسیده است. سری N Line و N گران‌ترین نسخه های غیرهیبرید النترا هستند و به ترتیب ۲۷۰ و ۲۵۰ دلار گران‌ شده‌اند.

با توجه به سیاست وزیر صنعت جدید ایران که متفاوت از رویکرد وزیر قبلی است احتمالا مدلهای پایه النترا و مدل هیبرید بیشتر وارد ایران می‌شود. چراکه در شش ماه گذشته انتقاد بسیار زیادی به واردات خودروهای برقی وارد شد. زیرا از یک سو  ایستگاه شارژ خودرو برقی در کشور به اندازه کافی وجود ندارد. از طرف دیگر هم اکنون در کشور ناترازی برق وجود دارد. به همین دلیل قیمت برق برای شارژ خودرو در ایستگاهها با نرخ بالا در نظر گرفته شده است.
از نظر طراحی تریم SEL Sport النترا کمی متفاوت است.

این مدل با ویژگی های نظیر رینگ های ۱۷ اینچی، اسپویلر عقب مشکی براق و آینه بغل های سیاه رنگ است. داخل کابین با چرم کار شده. به طوری که صندلی ها، فرمان و دسته دنده چرمی، پدال های آلومینیومی اسپرت و پوشش سقف مشکی است.