قرعهکشی کمپین هنر کارت «یک انتخاب طلایی» ایرانکارت و « من آینده دارم چون آبانک دارم» برگزار شد؛ این کمپین ها که با استقبال قابل توجه کاربران مواجه شد و کاربران بیش از ۵۳۶ میلیون شانس برنده شدن داشتند.
به گزارش سرمایه فردا، کمپین، ایرانکارت با هدف تشویق کاربران به استفاده بیشتر از خدمات مالی هوشمند، شرایطی را فراهم کردد تا تمامی دارندگان این کارت بتوانند از طریق انجام تراکنشهای مشخص یا افزایش موجودی، امتیازاتی برای ورود به قرعهکشی کسب کنند و حالا کاربران خوش شانس مزد آن را در قرعهکشی کمپین هنر کارت گرفتند.
سازوکار امتیازدهی در این کمپین با دقت طراحی شده بود تا ضمن حفظ عدالت، امکان مشارکت مؤثر برای طیف وسیعی از دارندگان ایرانکارت فراهم گردد. هر یک میلیون تومان افزایش موجودی نسبت به آغاز کمپین معادل یک امتیاز قرعهکشی بود. همچنین، هر ۱۰۰ هزار تومان خرید روزمره یک امتیاز و خرید مشابه از مراکز خدمات طرف قرارداد ایرانکارت دو امتیاز برای کاربر به همراه داشت. این فرایند بهگونهای تنظیم شده بود که افراد با رفتارهای مالی معقول و پرتکرار بتوانند شانس بیشتری در قرعهکشی داشته باشند.
در بخش جوایز، کمپین «یک انتخاب طلایی» با تخصیص ۱۰۰ قطعه طلای ۱ گرمی دیجیتال، فرصتی بینظیر برای کاربران فراهم ساخت تا علاوه بر بهرهمندی از خدمات بانکی، در رویدادی جذاب و هیجانانگیز سهیم باشند.
ایرانکارت خود دارای چهار سطح خدمات است که شامل آبی، نقرهای، طلایی و پلاتینیوم میباشد. سطح طلایی به عنوان یکی از برجستهترین انواع عضویت، مزایایی از جمله ۱.۲۵ درصد برگشت نقدی، امکان ترنسفر فرودگاهی رایگان، و خدمات رفاهی متنوع را ارائه میدهد. در سطح پلاتینیوم، دارندگان کارت از نرخ ۱.۵ درصد برگشت نقدی بهرهمند میشوند و خدمات خاصی مانند CIP فرودگاهی و تخفیف در رزرو هتلهای داخلی نیز برایشان فراهم شده است.
در مجموع، کمپین «یک انتخاب طلایی» صرفاً یک برنامه تبلیغاتی نبود؛ بلکه بستری برای توسعه ارتباطی پایدار میان ایرانکارت و مشتریان وفادارش فراهم آورد. این کمپین نمونهای موفق از ترکیب هوشمندانه خدمات مالی با تجربهسازی مشتریمحور بود؛ مسیری که نشان داد چگونه میتوان با در نظر گرفتن ترجیحات، رفتارهای مالی و انگیزههای کاربران، طرحهایی اثربخش و الهامبخش خلق کرد
حدودی ۴۱۷ هزار کاربر که از این کارت استفاده کردند حدود ۵۳۶ میلیون شانس برای این قرعه کشی داشتند. قرار شد برندگان این دوره از طریق استوری صفحه رسمی اینستاگرام ایرانکارت معرفی خواهند شد و تیم برگزارکننده در اسرع وقت با آنها تماس حاصل می کنند تا این خبر خوش به صورت مستقیم و رسمی اطلاعرسانی گردد. قرعه کشی نه تنها پایان یک دوره مشارکت موفق بود، بلکه آغاز مسیری جدید برای تعمیق ارتباط میان ایرانکارت و کاربران ارزشمند آن خواهد بود.
ایرانکارت به عنوان یک ابزار پرداخت مبتنی بر شبکه شتاب، امکانات گستردهای را در اختیار کاربران قرار داده است؛ از خدمات کامل بانکی گرفته تا دسترسی به باشگاه مشتریان ایرانکارت. این باشگاه با طراحی چند سطح عضویت، از جمله سطح طلایی، مزایای ارزندهای چون تخفیف تا سقف ۸۰ درصد در مراکز ورزشی منتخب، همکاری با فروشگاههای معتبر، خدمات بازگشت وجه و امتیازات وفاداری ویژه را ارائه میدهد.
سطح طلایی این باشگاه، به عنوان بالاترین ردهی خدمات، ویژهترین امکانات را برای کاربران فراهم میسازد و تجربهای ممتاز از خدمات مالی، رفاهی و سبک زندگی هوشمند را رقم میزند. دارندگان ایرانکارت طلایی میتوانند با بهرهمندی از این خدمات، بخشی مهم از مسیر انتخاب آگاهانه، امن و مقرونبهصرفه در مدیریت هزینههای روزمره خود را طی کنند.
کاربران میتوانند کارت ایرانکارت را از طریق اپلیکیشن آبانک بانک آینده یا مراجعه به شعب بانک آینده دریافت کنند. برای کاربران جدید، با ثبت کد «IranGold» در اپلیکیشن، هدیهای ۵۰ هزار تومانی در نظر گرفته شده که تجربه ورود به اکوسیستم ایرانکارت را ارزشمندتر میسازد. همچنین، امکان استفاده از کارت در مراکز منتخب (۵ هزار پذیرنده)مانند رستورانها، باشگاههای ورزشی، فروشگاههای پوشاک، داروخانههای آنلاین و مراکز تفریحی فراهم است. خرید از این مراکز امتیاز دوبرابری در قرعهکشی را به همراه دارد. از طرف دیگر این کارت امکان بازگشت یک درصدی اعتبار خرید را نیز فراهم می کند.
تمام حقوق برای پایگاه خبری سرمایه فردا محفوظ می باشد کپی برداری از مطالب با ذکر منبع بلامانع می باشد.
سرمایه فردا