جوابیه فروشگاه‌های زنجیره‌ای اتکا در خصوص اختلاف قیمت کالا

جوابیه فروشگاه‌های زنجیره‌ای اتکا در خصوص اختلاف قیمت کالا

به گزارش سرمایه فردا، جوابیه فروشگاه‌های زنجیره‌ای اتکا در خصوص اختلاف قیمت کالا منتشر شد.

جزئیات جوابیه فروشگاه‌های زنجیره‌ای اتکا در خصوص اختلاف قیمت کالا به شرح زیر است؛

با سلام خدمت مشتریان گرامی فروشگاههای زنجیره ای اتکا

در پی انتشار فیلمی در شبکه‌های اجتماعی مبنی بر مشاهده اختلاف قیمت برخی کالاهای خریداری شده با نرخ مصرف‌کننده در این فروشگاه ها، به استحضار می رساند فروشگاه‌های زنجیره‌ای اتکا با بیش از ۷۰ سال سابقه فعالیت در حوزه تأمین و توزیع کالا، با بهره‌مندی از زنجیره تأمین جامع “از مزرعه تا سفره”، در راستای تنظیم بازار و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان نقش بسزایی در کشور دارد.

درخصوص مشکل پیش امده پس از بررسی تیم فنی مشخص شد موارد مطروحه ناشی از اشکال فنی در سامانه‌های نرم‌افزاری و خطای انسانی بوده و هیچگونه تعمدی در این خصوص وجود نداشته است.

شرکت فروشگاه های زنجیره ای اتکا به منظور رفع ایرادات فنی ، افزایش دقت در درج قیمت ها و جلوگیری از تکرار آن، درحال به روز رسانی سامانه های نرم افزاری فروشگاه ها، آموزش کارکنان و افزایش نظارت می باشد.

مشتریان گرامی می توانند درصورت مشاهده اختلاف قیمت با مراجعه به میز خدمت موجود در فروشگاه ها و با طرح مشکل، ضمن دریافت مابه‌التفاوت، درجهت جلوگیری از تکرار آن ما را همراهی کنند.

همچنین شماره تلفن ۴۸۵۶ پاسخگوی سوالات مشتریان محترم می باشد تا موارد معدود احتمالی به سرعت جبران شود.

در پایان، از اعتمادتان سپاسگزاریم و امیدواریم با تداوم حمایت شما، بتوانیم در خدمت‌رسانی به هموطنان عزیز کوشا باشیم .

باشما هستیم مثل خانواده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *