راهکار افزایش درآمد چیست؟
راهکار افزایش درآمد چیست؟

راهکار افزایش درآمد شناخت بازارهای مختلف است و با تشخیص روندهای بازار مسیر حرکت پول در اقتصاد درست حدس بزنید.

به گزارش سرمایه فردا، برای تبدیل شدن به یک ده هزارم برتر هر جامعه از نظر ثروت و درآمد اگه زیرساخت‌های مالی و اعتباری بالایی ندارید مسیر خیلی سختی دارید ولی غیرممکن نیست. باید راهکار افزایش درآمد را یاد بگیرید.
برای تبدیل به یک ده هزارم برتر احتمالا باید راهکار افزایش درآمد را با مطالعه مورد زیر یاد بگیرید:
تفکر انتقادی: برای داشتن توانایی بالا در تحلیل مسائل و رسیدن به راه‌حل مناسب حتما باید تفکر انتقادی رو یاد بگیرید. این موضوع نیازمند مدت زمان قابل توجهی تمرین است.
تفکر سیستمی: باید بدونید چجوری اجزای یه سیستم تعامل می‌کنن؟ سیستم چجوری کار می‌کنه؟ چجوری یه سیستم درآمدی و مدیریتی کارا می‌تونید طراحی کنید و بسازید؟
مهارت‌های بازاریابی و فروش: باید تا حدودی مهارتهای بازاریابی به خصوص بازاریابی دیجیتال (دیجیتال مارکتینگ) و فروش حرفه‌ای رو بلد باشید. حالا این میزان بلد می‌تونه با توجه به شرایط شما کم و یا زیاد باشد.
برنامه‌ریزی استراتژیک: باید بلد باشید برای بلندمدت راهبردهای مناسبی هم برای رشد فردی و رشد بیزینس داشته باشید. آمار، احتمال، ریسک: گاهی از آدمای تحصیل‌کرده مقاطع بالا حرف‌هایی می‌شنوم می‌گم آمار به جهنم، این مگه ضرب و تقسیم ریاضی بلد نیست؟ شما باید آمار و احتمال و مدیریت ریسک رو تا مقدار خوبی بلد باشید.

راهکار افزایش درآمد با کنترل احساسات

خودآگاهی و مدیریت استرس: حرف آخر و، اول می‎زنم؛ باید روی خودتون به شدت کنترل داشته باشید. اگه اینجوری نیستید و هی استرس می‌گیرید، خودتونو آنطوری که باید و شاید نمی‌شناسید و خیلی چیزا از دستتون در می‌رود حتما به تراپیست مراجعه کنید و همچنین تمرین‌های متناسب رو انجام بدید.
مدیریت منابع انسانی: تقریبا غیرممکنه بدون داشتن نیرو و کارمند بتونید جز یک ده هزارم برتر باشید. برای همین باید توانایی بالایی توی مدیریت نیروی انسانی داشته باشید، به خوبی بتونید استخدام کنید، ارتباط داشته باشید و حس با ارزش بودن به کارکنان بدید.
شبکه های اجتماعی و رسانه: باید واقعا رسانه رو بلد باشید، مدیریت کنید و در آن بتواند سریع رشد کنید. به دست آوردن مهارت‌های برندینگ و تولید محتوا در شبکه های اجتماعی مدیا خیلی مهم است.
شم قوی اقتصادی و مالی: باید به قدری روندهای بازارهای مختلف و بالا و پایین کرده باشید تا با بو کشیدن بتوانید روند بازارها را درست حدس بزنید. این موضوع رو جایی نمی‌تونید یاد بگیرید، مگر کف بازار. باید خاک بازار رو بخورید تا به اینجا برسید.