خدمات آنلاین بیمه البرز چیست
خدمات آنلاین بیمه البرز چیست

خدمات آنلاین بیمه البرز متنوع است. بیمه مهندسی، بیمه آتش سوزی، بیمه بابری، شخص ثالث، بیمه حوادث و … به صورت آنلاین صادر می‌شوند. همچنین ارزیابی مدارک و پرداخت خسارت نیز غیرحضوری انجام می‌شود.

به گزارش سرمایه فردا، بیمه البرز با ارائه خدمات متنوع در یاقوت البرز توانسته نیاز مشتریان را بدون مراجعه حضوری و در کوتاه ترین زمان ممکن برطرف کند. از طرف دیگر در باشگاه مشتریان ضمن ارایه جوایز فضای تعاملات دوسویه بین مشتریان و شرکت را فراهم کرده است.
نسل جدید در حال حاضر تمایل دارد تا بیش تر کارهای خود را به صورت آنلاین انجام دهد. برای همین باید بستر مناسبی برای این امر فراهم گردد.

خدمات آنلاین البرز

یمه البرز برای تسهیل خدمات خود به صورت آنلاین اپلیکیشن یاقوت البرز را ارائه کرده است. این اپلیکیشن برای بیمه بدنه و شخص ثالث خودرو است.

در حال حاضر البرز امکان دسترسی اطلاعات به بیمه عمر طرح شوکا، بیمه حوادث، بیمه باربری، بیمه مسئولیت، بیمه مهندسی، بیمه ثالث خودرو، بیمه مسافرتی و بیمه آتش سوزی را تسهیل کرده است.

همچنین با توجه به اینکه سوابق مشتریان در بیمه نامه ، الحاقیه آنلاین بیمه‌گذاران قابل دسترس است. عملا نیاز به پرونده‌های کاغذ را کاهش می‌دهد.

همچنین امکان ارسال فرم پیشنهاد، مشاهده خسارت قبلی، اعلام خسارت رشته درمان، صدور برخط بیمه نامه و تمدید بیمه نامه به صورت آنلاین را فراهم می‌کند.

مزیت‌های طرح شوکای البرز

یکی از مزیت‌های خدمات آنلاین البرز  استفاده از امضاء دیجیتال در فرم پیشنهاد است که مورد تایید وزارت صمت و نهادهای بالادستی هم قرار دارد.
با استفاده از خدمات آنلاین البرز در پرداخت اقساط نیازی به بانک و دستگاه خودپرداز نیست. کلیه مراحل به صورت آنلاین قابل انجام است. البته خدمات آنلاین البرز فراتر از پرداخت اقساط است. برای نمونه مشتریان می‌توانند با مراجعه به این برنامه کاربردی نسبت به ثبت آنلاین خسارت ثالث و بدنه خودرو اقدام کنند. در کوتاه‌ترین زمان ممکن خسارت خود را از بیمه البرز دریافت کنند.

همچنین ویزیت آنلاین، مشاوره بیمه، تایید اصالت بیمه نامه، مسیریابی برای رسیدن به نزدیک ترین مرکز ارائه خدمت البرز و همچنین تقویم بیمه برای مشتریان را ارائه می‌دهد.

باشگاه مشتریان البرز

از طرف دیگر باشگاه مشتریان البرز فضای تعاملی برای مشتریان با یکدیگر و همچنین با شرکت را فراهم کرده است. کسب امتیاز از محل فعالیت های بیمه ای و بهره مندی از جوایز ارزشمند از جمله مزایای عضویت در این باشگاه است.
کاربران می‌توانند رخدادهای بیمه‌ای خود را ثبت و سیستم برای آنان زنگ هشدار صادر کند.
یکی دیگر از بخشهای آنلاین البرز سامانه سپید است. مراکز پاراکلینیکی به این سامانه اضافه خواهند شد. این سامانه در حوزه خدمات بیمارستانی راه‌اندازی خواهد شد. در این حالت فرد دارای خدمات درمانی دیگر نیازی به مراجعه حضوری به شرکت بیمه ندارد. مدارک به صورت خودکار برای شرکت ارسال و سهم بیمه گر از هزینه درمان پرداخت خواهد شد.

خدمات آنلاین بیمه البرز

در واقع صدور معرفی‌نامه به صورت آنلاین انجام می شود. در سیستم های تامین اجتماعی و خدمات درمانی نسخه ها به صورت الکترونیک صادر می شود.  بیمه شده مشمول  سهم مکمل محاسبه و به صورت َخودکار و بدون مراجعه به شرکت پرداخت می‌شود.
  یاقوت البرز به دلیل کیفیت کار،  پرداخت خسارت آسان با حداقل زمان ممکن مورد استقبال  قرار خواهد گرفت.

انواع خدمات آنلاین البرز

خدمات آنلاین بیمه البرز متنوع است. بیمه مهندسی، بیمه آتش سوزی، بیمه بابری، شخص ثالث، بیمه حوادث و … به صورت آنلاین صادر می‌شوند. همچنین ارزیابی مدارک و پرداخت خسارت نیز غیرحضوری انجام می‌شود.

یکی از طرح‌های بیمه البرز  شوکا است. در این طرح به مشتریان پیشنهاد شده که پنج ساله بازنشسته شوید. در این طرح ارائه تسهیلات غیرحضوری تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان بدون ضامن و بدون نیاز به چک و سفته ارائه می شود. آنهم با سود ۴ درصدی که با در نظر گرفتن تورم کنونی بسیار به صرفه است.
بیمه باربری زاگرس خدمات آنلاین دارد. برای حمل و نقل کالا بیمه‌گذار متعهد می‌شود. چنانچه در جریان حمل کالا از نقطه‌ای به نقطه دیگر در نتیجه وقوع خطرهای موضوع بیمه، کالا تلف شود.

بیمه‌گذار هزینه‌هایی در رابطه با خسارت را جبران می‌کند.
در بیمه حوادث البرز بیمه‌گذار در برابر هر نوع حادثه‌ای (غرق شدن، مسمومیت، تأثیر گاز، بخار و یا موارد خورنده مانند اسید، ابتلا به بیماری‌هایی مثل هاری، کزاز و سیاه‌زخم، گزیدگی) که در حین انجام چه کاری افتاده باشد. مطابق بیمه‌نامه تحت پوشش خسارت وارد شده به بیمه شونده را جبران می‌کند.
بیمه مسئولیت یکی از انواع ‌بیمه‌نامه البرز است که در خدمات آنلاین البرز وجود دارد. طبق آن فرد بیمه‌گذار، با توجه به شغل خود اشخاص ثالث را بیمه‌ ‌می‌کند. برای مثال اگر یک کارفرما خود را بیمه مسئولیت کند. شرکت بیمه ‌خسارت‌های احتمالی به کارگران او را (در حین انجام کار) جبران خواهد کرد.
همچنین در خدمات آنلاین البرز بیمه مهندسی وجود دارد. این بیمه تضمین کننده سرمایه افراد در بخش خصوصی و عمومی است. طبق این خدمت آنلاین، صاحبکار، پیمانکار و مهندسین‌ مشاور در صورت‌ بروز حوادث‌ تحت پوشش بیمه قرار می‌گیرد و خسارت‌های مادی‌ پیش آمده را جبران خواهد کرد.

بیمه البرز در صورت بروز حادثه خسارت‌های ناشی از آتش‌سوزی، انفجار، صاعقه و زلزله را پوشش می‌دهد. همچنین خدمات اضافی مانند کمک‌رسانی در محل حادثه و مشاوره‌های حقوقی را نیز ارائه می‌دهد.