جاهای دیدنی رامسر در تابستان
جاهای دیدنی رامسر در تابستان

به گزارش سرمایه فردا، جاهای دیدنی رامسر در تابستان شامل گرسماسر و جنگلهای دالخانی است. این منطقه به دلیل ارتفاع بالا و پوشیده از جنگل همیشه پوشیده از مه است و فضای دلپذیری دارد.

https://s9.uupload.ir/files/hamed20/IMG_20240704_121636_647.jpgدر گرسماسر زمانی را می‌توان بالای ابرها بود و زمانی درون ابرها.

در بالای کوه‌های رامسر، روستایی‌ست که می‌توان از آنجا به تماشای عبور ابرها در زیر پاهایت بنشینی و درست در همان زمان می‌توانی عظمت قله‌ی سماموس را ببینی و از ترکیب آن با سقف‌های رنگارنگ خانه‌های نقلی و سرشار از عشق روستایی لذت ببری.

گرسماسر روستایی در ارتفاعات شهر رامسر واقع در مازندران است که برای رسیدن به این مکان رویایی باید به شهر زیبای رامسر بروید و وارد جاده رامسر-تنکابن بشوید و از صحنه زیبای دریای خزر در امتداد جاده لذت ببرید.

بعد از ورود به جاده جنت‌رودبار به مسیر جنگل‌های دالخانی که همچون تونلی دالان مانند است، می‌رسید که با دیدن درختان سربه فلک کشیده و زیبایش، لذت سفر در بهشت را تجربه خواهید کرد.

با ادامه این مسیر پس از آنکه به جاده‌های خاکی و ناهموار رسیدید سپس روستای زیبای گرسماسر را مشاهده خواهید کرد، بعد از گذر از این روستای زیبا، به بهشت ابرها می‌رسید.

با  کمپ زدن در بالای این ابرهای متحرک که هر لحظه حرکت می‌کنند و گاهی شما درون ابرها قرار خواهید گرفت به تجربه بی‌نظیری دست خواهید یافت.

در این سفر هیجان‌انگیز، برای کمپ کردن شما به تمام امکانات ضروری شامل آب، غذا، چادر مسافرتی، کیسه‌ی زباله و باقی لوازم ضروری نیاز دارید.

در این مکان زیبا شما شاهد طلوع و غروبی بی‌نظیر خواهید بود که در زمانهای مختلف، حرکت ابرها از کنار شما زیبایی آنجا را دوچندان می‌کنند.

قسمت جذاب ماجرا آنجاست که ستارگان آسمان بسیار پررنگ‌تر و نزدیکتر به شما حس می‌شوند، گویی که با دست دراز کردن قادرهستید ستاره‌ها را در مشت خود بگیرید.

شب نشینی با خانواده و دوستان در این مکان بکر و زیبا، با این هوای صاف و تمیز و ستارگان پرنور تجربه بی‌نظیری است که شاید مجموع اینها رو نتوان در هرجا مشاهده کرد.

پس از دیدن طلوع زیبای خورشید درصدد تهیه صبحانه‌ای در دل طبیعت برآیید و طعم لذت آشپزی در طبیعت را با دل و جان حس کنید‌‌.

فقط نکته قابل ذکر این است که‌این طبیعت زیبا درصورتی لذت‌بخش است که تمیز و بکر باقی بماند، پس ماباید تمام تلاشمان را بکنیم که چیزی از خود باقی نگذاریم.

تمام زباله‌ها و مواد مصرفی خود را از آنجا خارج کنیم و به درختان و طبیعت آنجا آسیبی وارد نکنیم تا گرسماسر زیبا مکان خوبی برای کمپینگ کردن باقی بماند.

جاهای دیدنی رامسر در تابستان شامل گرسماسر و جنگلهای دالخانی است. این منطقه به دلیل ارتفاع بالا و پوشیده از جنگل همیشه پوشیده از مه است و فضای دلپذیری دارد./دنیای اقتصاد