تولیپس به دنبال اعتمادسازی و صادرات

تولیپس به دنبال اعتمادسازی و صادرات

به گزارش سرمایه فردا، جزئیات همکاری تولیپس و هلدینگ تبلیغاتی مات در بخش تبلیغات حکایت از این دارد که تولیدکننده قدیمی لوازم خانگی به دنبال افزایش سهم بازار داخلی و سپس افزایش صادرات است.

قرارداد همکاری بلندمدت به امضای علیمحمدی مدیرعامل ناسیونال و بهرامی مدیریت عامل هلدینگ مات رسید.
در ابتدای این مراسم مدیرعامل ناسیونال با اشاره به اینکه در سال ۱۳۴۱ به عنوان نخستین شرکت لوازم خانگی با همکاری ژاپنی ها آغاز بکار کرد، گفت: سی درصد شرکت متعلق به ژاپن و ۷۰ درصد متعلق به ایرانی ها بود و دهه ها ادامه یافت، هرچند در نخست تحریم ها همکاری تضعیف شد اما تا دور دوم تحریم ها ادامه یافت و شرکت ژاپنی از ایران رفت و در
راستای تقویت برند ابرانی فعالیت ها ادامه یافت.
او با بیان اینکه محصولات ناسیونال در طول زمان تغییر نام داده است، اظهار کرد: ابتدای فعالیت محصولات به نام ایران ناسیونال عرضه می شد و بعد از تغییر نام ناسیونال به نام پاناسونیک عرضه می شد و در نهایت با برند ملی تولیپس به بازار معرفی شد.
او با تاکید بر اینکه بعد از ترک ژاپنی ها تعداد محصولات از ده محصول به ۶۰ مورد افزایش یافت، اظهار کرد: کیفیت ساخت ایران ارتقا یافته و معتقدیم در کنار تقویت شبکه فروش باید تبلیغات هم بهبود پیدا کند.
علیمحمدی با بیان اینکه در حال حاضر سهم خوبی از بازار لوازم خانگی کوچک داریم، گفت: از این رو امروز به دنبال برندسازی برای ورود با بازار جهانی هستیم. در شرایط کنونی مردم آگاهی کافی نسبت به برندهای ایرانی ندارند، از این رو همکاری با مات در راستای جلب اعتماد مردم است که علاوه بر افزایش سهم بازار شرکت مسیری برای بازارهای صادراتی باز شود.
علیمحمدی در پاسخ به خبرنگار خبرگزاری آنا با بیان اینکه هلدینگ مات دو دهه در تبلیغات حضور دارد به همین دلیل برای همکاری تبلیغاتی انتخاب شد، گفت: برندسازی یک شبه اتفاق نمی افتد به همین دلیل همکاری خود را با مات آغاز کردیم تا در کنار ارتقای کیفیت و بهبود خدمات و افزایش رضایت مندی مشتریان وارد همکاری مارکتینگ شده ایم و مطمئن هستیم با توجه به دانشی که مات دارند در این راستا موفقیت های زیادی حاصل خواهد شد.
رییس هیات مدیره تولیپس با بیان اینکه تیم بازاریابی خود شرکت خلاق است، اظهار کرد: در سال های گذشته تبلیغات تولیپس توسط تیم خود شرکت انجام شد و با وجود همکاری با مات تیم تبلیغاتی شرکت به فعالیت خود ادامه خواهد و مات نقش سوپروایز برای تیم مارکتینگ تولیپس خواهد داشت.

ایجاد ارزش افزوده در بخش تبلیغات
بهرامی مدیر عامل هلدینگ مات با بیان اینکه ورود به مارکتینگ و بازاریابی به ویژه بعد از تحریم ها در ایران اهمیت ویژه ای پیدا کرده است، گفت: در شرایط کنونی معتقد هستیم که فضا برای توسعه مارکتینگ و توجه بیشتر به بازار جهانی وجود دارد.
او با تاکید بر اینکه یکی از افتخارات ایران ناسیونال است که سه نسل همواره تلاش کرده اند محصولات خود را به مصرف کننده ایرانی عرضه کنند، افزود: مات سعی دارد که با یک استاندارد بین المللی همکاری بلندمدتی با تولیپس برای ایجاد ارزش افزوده در بخش تبلیغات داشته باشیم.
او با تاکید بر اینکه در کنار شرکت های بزرگ همواره آژانس های تبلیغاتی وجود دارد، گفت: شرکت های تبلیغاتی می توانند برای برنامه های توسعه ای شرکت ها برنامه ریزی داشته باشند در همین راستا هلدینگ ملت گام برداشته است.
او با تاکید بر اینکه هدف‌گذاری بلندمدت ما پیاده سازی برنامه جامع تبلیغاتی است، گفت: در مارکتینگ شاخص ها از تولید، ارتباطات یکپارچه بازار و … دنبال می شود و در گام نخست روی برندینگ، تبلیغات و … اجرایی می شود و امیدوارم در آینده موفقیت ها را جشن بگیریم.
او با بیان اینکه در مات ۶ شرکت تخصصی فعالیت می کند، گفت: آژانس تبلیغاتی مات بیشتر روی شناخت بازار و مشتری فعال هستند و تیم استراتژیک در زمینه استراتژی تبلیغاتی متمرکز هستند و تیم های خلاقیت با فعالیت های هنری، شعارها را طراحی می کنند. مدیران پروژه و آتلیه هم در بخش های مشخص در هل سنگ مات همکاری دارند و از آنجا که مدیا را از آژانس جدا کرده ایم روی رسانه تمرکز کرده و حتی به صورت مجزا در تولید محتوا مجموعه ای تعریف شده که به صورت تخصصی فعالیت می کند تا در این بازار رقابتی بتوانیم به موفقیت برسیم.
همچنین مخلص آبادی قائم مقام مدیر عامل شرکت ناسیونال با اشاره به اینکه چالش های تبلیغاتی همواره پیش پای تولیدکنندگان وجود دارد، گفت: در همین راستا مدیریت شرکت تولیپس تصمیم گرفته تا با هلدینگ تبلیغات مات همکاری کند تا تولیپس را با این پیشینه به جای واقعیش برساند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *