بهترین ساعتهای هیوامی در سال ۱۴۰۳
بهترین ساعتهای هیوامی در سال ۱۴۰۳

بهترین ساعتهای هیوامی در سال ۱۴۰۳ حدود ۲ میلیون و ۷۰۰ تا ۳ میلیون تومان قیمت دارند. در این مطلب به معرفی ۶ ساعت معروف بازار می‌پردازد.

به گزارش سرمایه فردا، از نظر بسیاری از جوانان بهترین ساعتهای هیوامی در سال ۱۴۰۳ دارای قابلیتهایی همچون همچون گام شمار، ضربان قلب شمار، تعیین سطح اکسیژن خون، صفحه لمسی، رم خارجی و… است.

بهترین ساعتهای هیوامی مدل کرفت در فروش آنلاین

یکی از بهترین ساعتهای هیوامی مدل کرفت است. این ساعت قیمت ۲ میلیون و ۹۹۰ هزار تومانی دارد. مهمترین قابلیتهای آن بدنه آلومینیومی با بند ضامن دار است و هنگام خرید یک بند هدیه به خریدار می دهند. مکالمه با بلوتوث، پشتیبانی با زبان فارسی، سنسورهای سلامت همچون کنترل اکسیژن، گام شمار و … است.  بهترین ساعتهای هیوامی رم داخلی، اتصال به گوشی موبایل، صفحه نمایش اچ دی، شارژ مگنتی و… دارد.

ساعت هیوامی مدل کوب ۹

این ساعت که با قیمت  ۲ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان در بازار عرضه می‌شود دارای بدنه آلومینیومی و بند پین بند است. این ساعت هیومی ضربان قلب، میزان استرس، دمای بدن، کنترل بهداشت زنان، تمرین تنفس، کنترل مسافت، دستیار صوتی با هوش مصنوعی و… است.

دات کاما از بهترین ساعتهای هیوامی

یکی دیگر از بهترین ساعتهای هوشمند ساعت دات کاما است که حدود ۲ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان در بازار ایران فروخته می‌شود. این ساعت با بدنه متالیک و بند چرمی برای بسیاری از جوانان جذاب است. این ساعت که قابلیت اتصال به انواع گوشی موبایل را دارد و از سیستم عامل اندروید و آی او اس پشتیبانی می کند. این ساعت دارای حسگرهای حرکتی، شتاب سنج، ضربان شمار، نوار قلب و… است.

ساعت هوشمند هیوامی مدل نواو

مدل نواو هم از بهترین ساعتهای هوشمند در سال ۱۴۰۳ است که در بازار ایران با قیمت ۲ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان معامله می‌شود. این ساعت آلومینیومی با بند سیلیکونی و سگکی با یک بند رایگان خریدار زیادی دارند. این ساعت دارای قابلیت کنترل سلامت از فشارخون سنج، ضربان شمار، پایش خواب، دوربین از راه دور، هواشناسی و… است.