بهترین جاهای دیدنی تهران کجاست
بهترین جاهای دیدنی تهران کجاست

به گزارش سرمایه فردا، بهترین جاهای دیدنی تهران در سال ۱۴۰۳ با در نظر گرفتن تعداد بازدیدها در این مطلب مورد بررسی قرار گرفته است.

یکی از بهترین جاهای دیدنی تهران در حال حاضر پل طبیعت است. این محل در بزرگراه حقانی و نزدیک بزرگراه مدرس قرار دارد. به همین دلیل دسترسی بهتری نسبت به سایر جاهای دیدنی تهران دارد. از طرف دیگر پل طبیعت بین پارک طالقانی و پارک آب و آتش قرار دارد. از اینرو فضای دلنشینی را برای افرادی که شمال نرفته‌اند محسوب می‌شود. چراکه بسیاری از افرادی که تمایل به پخت و پز یا جوجه کباب در دل طبیعت دارند می‌توانند در پارک طالقانی این کار را انجام دهند. در مقابل عده‌ای تمایل به گردش لاکچری و هواخوری طور دارند. برای این افراد رستورانهای سنتی و مدرنی در فضای پل طبیعت وجود دارد و می‌توانند غذای مورد نظر خود را انتخاب کنند. از طرف دیگر بسیاری از جوانان برای گرفتن عکس‌های سلفی و اینستاگرامی به این نقطه از شهر تهران می‌روند.

بهترین جاهای دیدنی تهران در غرب

از بهترین جاهای دیدنی تهران در غرب می‌توان به ایران مال اشاره کرد. هرچند بسیاری از زنان ایران پاساژگردی را بهترین تفریح می‌دانند. ولی رفتن به ایران مال تنها یک پاساژگردی ساده نیست چون بسیاری از بازدیدکننده در این مکان علاوه بر سرو غذا از موزه و آبنما و… ایران مال بازدید می‌کنند.
همچنین در غرب تهران دریاچه چیتگر مکانی برای جذب بازدیدکنندگانی است که به طبیعت و قایق سواری علاقه دارند. جاذبه‌های این منطقه تنها شامل رستورانها و مراکز خرید لاکچری نیست. بلکه بسیاری در کنار درختان تنومند این منطقه چادر می‌زنند و با بومی کباب که در هوای انجا پخش می‌کنند همه حاضران را به هوس می‌اندازند. پارک چیتگر به دلیل اینکه فضای بازی بوده و علاوه بر اینکه امکان دویدن را فراهم کرده باعث می‌شود افراد بتوانند در لابه‌لای درختان آنجا قدم بزنند.

جاهای دیدنی تهران در شرق

همچنین یکی از بهترین جاهای دیدنی تهران در شرق شامل طبیعت لویزان است. این منطقه برای افرادی خوب است که به دنبال سکوت و آرامش طبیعت هستند. در این منطقه نیز به دلیل اینکه به دور از ترافیک شهری امکان اتراق وجود دارد بسیاری از جوانان تعطیلات آخر هفته را اینجا می‌گذرانند. چراکه فضای باز و سکوت آن بستری برای بازیهای گروهی نیز فراهم کرده است.

شمال تهران کجا بریم؟

شمال تهران جاهای دیدنی زیادی دارد. از مراکز خرید مانند پالادیوم گرفته تا پارک قیطریه و بازار تجریش هرکدام جذابیت‌های خاص خود را دارد. در شمال تهران مناطق زیادی برای وقت گذراندن دارد گاهی باید سر کیسه را کمی شل و بیشتر کرد. اما در همانجا هم میتوان با حداقل هزینه در جاهای دیدنی مانند پارک قیطریه، پارک ملت و….لحظات خوبی را رقم زد.