جهاد در ایران
جهاد در ایران

آن چیزی که باعث می‌شود سوخت متناسب برای سفر آخرت را داشته باشید هم‌اکنون پیوند خوردن به تاریخ و جهاد در ایران است.

میثم علوی: سحری در حرم حضرت رضا در حیاط مسجد گوهر شاد با استاد جان محمد شجاعی بودیم. گفتند با سوخت نماز و‌ روزه و اعمال صالحی که انجام دادی در نهایت بتونی ۲۰ سال پرواز کنی در صورتی که در آخرت قرار است نه هزاران میلیارد سال بلکه تا ابدیت طی طریق کنی‌. آن چیزی که باعث می‌شود سوخت متناسب برای این سفر را داشته باشی پیوند خوردن به تاریخ و جهاد در ایران است.

زیارت جامع  ائمه معصومین را نشانم دادند که در فرازی نوشته بود با تاسف و نیت میتوانید از آدم تا خاتم و منجی و بدر و حنین و عاشورا حضور داشت. در تمامی آن آوردگاهها شمشیر زد بدون آنکه حضور فیزیکی داشته باشید.

با یکی از مومنین وارد یک نمازخانه بین راهی شدیم و به محض اینکه مشاهده کردم در این مکان لاکچری صف نماز پر جمعیت است در قلبم خوشحال شدم. پس از نماز در حالی که تصور می‌کردم این انسان صالح ذهن بنده را مکشوف دیده‌اند. خطاب به بنده گفتند وقتی صف مردم را در نماز دیدی اگر خوشحال شدی در تمامی ثواب آنها شریک شدی.

دو‌دستگی در جامعه

ما در این کشور از دوران کودکی تا به امروز با برخی برادران و خواهران هم بازی بودیم،سفر رفتیم. درس خواندیم،در مراسم عزا و عروسی شرکت کردیم. در وسایل حمل و نقل عمومی و ورزشگاه و سالن کنسرت و سینما و تئاتر در کنار هم بودیم. با هم خندیدیم و با هم غصه خوردیم. ولی امروز شاهد یک جدایی ابدی و یک مرز بندی تاریخی هستیم.

کسانیکه بخاطر لقمه های حرام و سبک زندگی مبتنی بر عیش و نوش و مصرف گرایی قلب و ذهنشان با شمر زمان نتانیاهو و قوم جنایتکارش عجین شده‌است. و از پیروزی های آنها لذت میبرند و‌ ‌بر عزای مسلم و سلمان زمان حسن نصرالله تاسف نمیخورند که این دوستان دوران کودکی و همسایه و همکاران امروز باید بدانند که روح و حقیقت خود را در صف تمام سیاهی ها و خباثت ها قرار داده اند.

همان اراذل و اوباش تاریخی در دنیا و اندکی بعد در آخرت پیوند خواهند خورد و قطعا باند سلاخ اسراییلی و رهبرانشان نه در آخرت بلکه همین حالا در احاطه آتش هستند. در هر خونی که به زمین میریزند گویی این عزیزان نیز چند ضربه با چاقوی سلاخی بر پیکر نوزاد ۶ ماهه وارد میکنند. دقیقا تمامی کشتار ۴۰ هزار زن و نوزاد در غزه و میلیونها جنایت دیگر در تاریخ در کارنامه اعمالشان ثبت و ضبط می شود. وای از این همه فشار و تاریکی قبری که در چند روز و چند سال آینده در کمینشان قرار دارد.

نیت حمایت از جهاد در ایران

البته عده زیادی انسان با شرف هم در صف این نیت های شوم هستند که از بغض ظلم های نظام جمهوری اسلامی از روی ناآگاهی حرفهایی بر زبان میاورند که اصلا به آن اعتقاد قلبی ندارند. ان شاالله همانطور که جمعیت زیادی از اصلاح طلب ها و منتقدین از انقلابی ها بیشتر از ایران و انقلاب در این روزها از جهاد در ایران حمایت کردند.  دیگرانی که خاک میهن و غرور ملی در وجودشان ارزشمند است به صف مقابل که نور و قدسیت است بپیوندند. از دشمن نترسند و تنها به خداوند متعال برای فرج و گشایش تکیه کنند.

مهم نیست تا به حال یک رکعت نماز نخوانده اند و یک روز روزه نگرفته اند که اگر امروز به صف جهاد بپیوندند خداوند ضمانت میکند کاهلی در آن احکام شرعی مشکلی برایشان ایجاد نمیکند. همان طور که در این آزمون زن فاحشه با یک قلب پاک در صف مقاومت قرار گرفت. یک حاجی با یک قلب سیاه به جنایت رژیم نمرودی راضی شد باید آگاه بود که در کنار امام ایستادن مانند آب اقیانوس است که آلودگی ها را پاک میکند. و ان شاالله به مدد این روحیه تقابل با جور یک عابد زاهد خواهیم شد.

از کلیه برادران و خواهران ایمانی درخواست میکنم همین امشب نیت جهاد در ایران کنند. به سایت رهبری بخش کمک به حزب الله و حماس مراجعه کنند. از  هزینه یک گلوله تا ساخت یک موشک را جهت مشارکت در این عاشورای  ۲۰۲۴ هدیه نمایند.