تاکید بر لزوم ایجاد برند در صنعت پوشاک

تاکید بر لزوم ایجاد برند در صنعت پوشاک

به گزارش سرمایه فردا، رئیس اتحادیه خیاطان با تاکید بر لزوم ایجاد برند در صنعت پوشاک ایران گفت: پوشاک ایرانی به کشور‌های روسیه، ترکیه، سوریه، عراق، ازبکستان، ترکمنستان و امارات صادر می‌شود.

اکبر صدقی، رئیس اتحادیه خیاطان تهران در مراسم روز ملی خیاط، اظهار کرد: ۳۵۰۰ نفر فقط در شهر تهران عضو فعال اتحادیه خیاطان هستند و هرکدام نیز تعدادی نیروی کار دارد. او افزود: با تامین مناسب مواد اولیه تولید در دولت سیزدهم‌اکنون می‌توان گفت، اعضای اتحادیه ما به ۹۰‌درصد ظرفیت خود در حال فعالیت هستند.

رئیس اتحادیه خیاطان تهران ادامه داد: با تدام تامین مواداولیه تولید، کاهش مالیات، اختصاص وام‌های کم‌‌‌‌‌‌بهره و کاهش سهم حق‌بیمه برای کارفرما برای کارگاه‌های بالای ۵ نفر از ۳۰‌درصد به ۱۰‌درصد، تولید‌کنندگان این بخش می‌توانند قیمت تمام‌شده خود را کاهش دهند. او تصریح کرد: با افزایش کیفیت تولید پوشاک ایرانی واردات و قاچاق این کالا از ترکیه کاهش یافته‌است و حتی پوشاک تولیدی ایران به ترکیه صادر می‌شود. صدقی با بیان اینکه تولیدات پوشاک ایرانی نیازمند ایجاد برند‌سازی است، گفت: پوشاکی که از ایران به ترکیه می‌رود دوباره با مارک ترکیه به ایران برمی‌گردد زیرا ما کمتر برای برندینگ اقدام کرده‌‌‌‌‌‌ایم./دنیای اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *