به گزارش سرمایه فردا، سیدمحمد موسوی، معاون صنایع ماشینآلات و تجهیزات وزارت صمت از نوسازی کامل ناوگان ماشینآلات معدنی و راهسازی کشور خبر داد و گفت: ۱۵۰۰۰ هزار ماشین فرسوده معدنی و راهسازی میراثی است که به دولت سیزدهم رسیده بود.
وی افزود: برای نوسازی این ناوگان فرسوده برنامهریزی شده و در راستای این برنامهریزی در سال گذشته، تولید داخلی ماشینهای معدنی و راهسازی ۱۰۰ درصد رشد کرد و ۱۰ شرکت ایرانی ۳۵۰۰ دستگاه از این ماشینها را تولید کردند.
موسوی همچنین از واردات ماشینهای معدنی و راهسازی خبر داد و گفت: همزمان با رشد تولید داخلی این ماشینآلات، برای ماشینهایی که امکان تولید آنها در داخل وجود ندارد مجوز واردات داده شد و حتی واردات ماشینهای مستعمل تا پنج سال هم مجاز شد و ۱۰۰۰ ماشین معدنی در یک سال گذشته وارد شد.
معاون وزیر صمت تصریح کرد: این جریان تا سه سال آینده برقرار خواهد بود تا پس از این سه سال شاهد نوسازی ناوگان ماشینهای معدنی و راهسازی در همه معادن کشور باشیم./ایلنا
حاشیه سود خالص نماد ساراب ۵۸ درصد بوده که نشاندهنده سودآوری بالای شرکت و مدیریت…
حاشیه سود خالص نماد شخارک ۴۰ درصد بوده که نشاندهنده سودآوری بالای شرکت و مدیریت…
در سال جاری زیان خالص نماد اوان به ازای هر سهم به ۵۹ ریال رسیده…
این گزارش با تحلیل دقیق قیمت انواع سکه، طلای ۱۸ عیار و دلار، به بررسی…
در روزهای اخیر، معاملات بورس تهران شاهد نوسانات چشمگیری بوده است. این تحولات به دلیل…
شرکت صنعتی دوده فام (شصدف) با ظرفیت تولید ۶۰ هزار تن در سال بهعنوان بزرگترین…