به گزارش سرمایه فردا، سیدمحمد موسوی، معاون صنایع ماشینآلات و تجهیزات وزارت صمت از نوسازی کامل ناوگان ماشینآلات معدنی و راهسازی کشور خبر داد و گفت: ۱۵۰۰۰ هزار ماشین فرسوده معدنی و راهسازی میراثی است که به دولت سیزدهم رسیده بود.
وی افزود: برای نوسازی این ناوگان فرسوده برنامهریزی شده و در راستای این برنامهریزی در سال گذشته، تولید داخلی ماشینهای معدنی و راهسازی ۱۰۰ درصد رشد کرد و ۱۰ شرکت ایرانی ۳۵۰۰ دستگاه از این ماشینها را تولید کردند.
موسوی همچنین از واردات ماشینهای معدنی و راهسازی خبر داد و گفت: همزمان با رشد تولید داخلی این ماشینآلات، برای ماشینهایی که امکان تولید آنها در داخل وجود ندارد مجوز واردات داده شد و حتی واردات ماشینهای مستعمل تا پنج سال هم مجاز شد و ۱۰۰۰ ماشین معدنی در یک سال گذشته وارد شد.
معاون وزیر صمت تصریح کرد: این جریان تا سه سال آینده برقرار خواهد بود تا پس از این سه سال شاهد نوسازی ناوگان ماشینهای معدنی و راهسازی در همه معادن کشور باشیم./ایلنا
با امضای توافقنامه صلح میان جمهوری آذربایجان و ارمنستان در واشنگتن و درج بند مربوط…
محمود فرشچیان رفت، اما بومهایش هنوز نفس میکشند؛ هنرمندی که نگارگری را از قابهای تزئینی…
در تحلیلی منتشرشده از سوی شورای روابط خارجی آمریکا، استیو کوک، پژوهشگر ارشد خاورمیانه، با…
در میان تئوریزدگی مزمن و گسست میان نظر و عمل در علوم انسانی ایران، اربعین…
در مسیر تکامل سیاسی، آنچه بیش از هر چیز به ثبات و بلوغ نظامها کمک…
در آستانه آغاز لیگ، پرسپولیس بهجای تمرکز بر آمادهسازی تاکتیکی، گرفتار معمایی پیچیده در فهرست…