به گزارش سرمایه فردا، سیدمحمد موسوی، معاون صنایع ماشینآلات و تجهیزات وزارت صمت از نوسازی کامل ناوگان ماشینآلات معدنی و راهسازی کشور خبر داد و گفت: ۱۵۰۰۰ هزار ماشین فرسوده معدنی و راهسازی میراثی است که به دولت سیزدهم رسیده بود.
وی افزود: برای نوسازی این ناوگان فرسوده برنامهریزی شده و در راستای این برنامهریزی در سال گذشته، تولید داخلی ماشینهای معدنی و راهسازی ۱۰۰ درصد رشد کرد و ۱۰ شرکت ایرانی ۳۵۰۰ دستگاه از این ماشینها را تولید کردند.
موسوی همچنین از واردات ماشینهای معدنی و راهسازی خبر داد و گفت: همزمان با رشد تولید داخلی این ماشینآلات، برای ماشینهایی که امکان تولید آنها در داخل وجود ندارد مجوز واردات داده شد و حتی واردات ماشینهای مستعمل تا پنج سال هم مجاز شد و ۱۰۰۰ ماشین معدنی در یک سال گذشته وارد شد.
معاون وزیر صمت تصریح کرد: این جریان تا سه سال آینده برقرار خواهد بود تا پس از این سه سال شاهد نوسازی ناوگان ماشینهای معدنی و راهسازی در همه معادن کشور باشیم./ایلنا
تحقیقات بازار و خلاقیت دو حوزه مستقل هستند، اما در توسعه محصولات و نوآورانه، بهبود…
مشاوره در کسب و کار جدید کمک می کند هیجان و چالش همزمان فرد را…
به گزارش سرمایه فردا، آینده متعلق به کسانی است که مهارتهای زندگی بیشتری یاد میگیرند…
کشورهایی که موفق به جدا کردن دولت از بانک مرکزی شده اند از چند چند…
مهمترین چالش اقتصاد ایران «بحران ارزش افزوده صفر» است. اکنون بخش بزرگی از سرمایه ها…
محدودیتها در دسترسی فناوری ایران، همکاریهای علمی و فرصتهای شغلی ایجاد کرده و عامل فرار…