هدف پاکشوما برای ۵ سال آینده تولید ۲ میلیون محصول است
هدف پاکشوما برای ۵ سال آینده تولید ۲ میلیون محصول است

معاون اجرایی شرکت پاکشوما گفت: هدف پاکشوما برای ۵ سال آینده تولید ۲ میلیون دستگاه محصول در سال است. در این راستا برای دو بخش خدمات پس از فروش و لجستیک مطالعه برای سرمایه گذاری جدید در حال انجام است.

به گزارش سرمایه فردا، امیرعلی ابراهیمی معاون اجرایی شرکت پاکشوما با اشاره به اینکه در صنعت لوازم خانگی در ایران و  دنیا شرکت‌های زیادی هستند که در چهل سال گذشته فعالیت خود را توسعه داده‌اند، گفت: در حال حاضر به سمتی می رویم که برخی برندهای بزرگ، برندهای قدیمی را خریداری می کنند. زیرا انطباق پذیری برندهای قدیمی با تکنولوژی در بازار کم بوده است.
او افزود: این مسأله منجر به خارج شدن برندهای قدیمی از بازار شده، یا اینکه توسط برندهای بزرگتر خریداری می‌شوند.

ابراهیمی با تاکید بر اینکه پاکشوما ۴۹ سال پیش راه اندازی شده‌است، اظهار کرد: پاکشوما همواره با شرکت‌های بزرگ با برندهای خارجی داشته‌است. برای نمونه سال ۱۹۹۸ با فلیپس، سال ۲۰۰۷ با ال جی و سال ۲۰۰۹ با کندی همکاری داشتیم. همچنین همکاری گسترده‌ای با گروه مدیا در سال ۲۰۱۰ آغاز کردیم و در تولید کولرگازی برای خاورمیانه این همکاری به اوج همکاری رسید.
او با تاکید بر اینکه در حال حاضر قصد داریم به جای اینکه فقط کولرگازی تولید کنیم وارد تولید و عرضه تمام محصولات تهویه ساختمانی شویم، اظهار کرد: هرچند در حال حاضر پیشرفته ترین خط یخچال ایران را در اختیار داریم. اما به طور قطع توسعه سبد محصولات نیز در دستور کار قرار دارد.

همکاری پاکشوما با برندهای خارجی

ابراهیمی با اشاره به اینکه همکاری پاکشوما با برند خارجی دلونگی قبلا وجود داشته است، اظهار کرد: همیشه برای پاکشوما مهمه که با برندهای بزرگ همکاری کند. به همین دلیل در حال حاضر با دو برند خارجی همکاری گسترده‌ای داریم.
ابراهیمی با تاکید بر اینکه در حال حاضر دفتر دبی پاکشوما در دبی آغاز بکار کرده است، اظهار کرد: همچنین دو دفتر در زمینه توسعه محصول و قطعات در چین فعالیت دارند.
ابراهیمی با اشاره به سه استراتژی اصلی شرکت، گفت: نخست پوست اندازی نیروی انسانی و نزدیک شدن به فضای استارت آپی است. دوم ایجاد تنوع و عمق بخشی در سبد محصولات برای لیدی بازار است. استراتژی سوم همکاری با برندهای بزرگ خارجی است.
معاون اجرایی شرکت پاکشوما افزود: در سالگرد ۵۰ سالگی ری برندینگ خواهیم داشت. به نوعی در سال میلادی پیشرو مصرف‌کنندگانبا پاکشومای جدیدی روبرو خواهند‌شد. هدف پاکشوما برای ۵ سال آینده تولید ۲ میلیون دستگاه محصول است. در همین راستا سیاست شرکت تجربه حداقل یک محصول پاکشوما توسط همه مصرف کنندگان است.
او تاکید کرد: در دو بخش خدمات پس از فروش و لجستیک در حال مطالعه برای سرمایه گذاری جدید هستیم.