قیمت اجاره خودروهای خارجی در کیش بهار ۱۴۰۳
قیمت اجاره خودروهای خارجی در کیش بهار ۱۴۰۳

در این گزارش به قیمت اجاره خودروهای خارجی در کیش بهار ۱۴۰۳ پرداخته شده‌است.

قیمت اجاره روزانه خودروهای خارجی در کیش تقریبا از یک میلیون و ۷۵۰ هزار تومان شروع می شود و تا ۱۲۰ میلیون تومان نیز می‌رسد.

به گزارش سرمایه فردا، با توجه به افزایش هزینه حمل و نقل در کیش بسیاری از مسافران ترجیح می‌دهند که خودرو اجاره کنند. تا ضمن مدیریت هزینه، بتوانند راحت‌تر به گشت و گذار در جزیره بپردازند.

در این گزارش به قیمت اجاره خودروهای خارجی در کیش بهار ۱۴۰۳ پرداخته شده‌است.

اجاره اپتیما

برای اجاره اپتیما متقاضی باید ابتدا ۱۰ میلیون تومان به عنوان ضمانت نزد شرکت امانت بگذارد. همچنین اجاره این خودرو برای ۲ تا ۶ روز با قیمت ۲ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان در کیش ممکن است. در صورتی که تعداد روزهای اجاره به بیش از ۷ روز برسد هزینه اجاره روزانه این خودرو به ۲ میلیون و ۳۲۰ هزار تومان کاهش می‌یابد. در ادامه اگر تعداد روزهای اجاره این خودرو به بالای ۲۰ روز برسد هزینه اجاره به ۲ میلیون و ۲۹۰ هزار تومان نیز می‌رسد.

اجاره نیسان جوک

ضمانت اجاره این خودرو ۷ میلیون تومان است. متقاضی باید برای اجاره ۲ تا ۶ روز این خودرو مبلغ یک میلیون و ۷۵۰ هزار تومان پرداخت کند. اجاره ۷ تا ۲۰ روز این خودرو روزانه یک میلیون و ۷۲۰ هزار تومان است. در اجاره بالای ۲۰ روز هزینه اجاره روزانه نیسان جوک به یک میلیون و ۶۹۰ هزار تومان می‌رسد.

اجاره فورد موستانگ

اجاره این خودرو به امانت ۱۵ میلیون به عنوان ضمانت نزد شرکت نیاز دارد. پس از آن متقاضی باید برای اجاره ۲ تا ۶ روز مبلغ ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان روزانه بپردازد. در صورت افزایش روزهای اجاره به بیش از ۷ روز مبلغ اجاره روزانه ۳۰ هزار تومان کمتر می‌شود. در نهایت برای اجاره بالای ۲۰ روز متقاضی روزانه ۴ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان پرداخت خواهد‌ کرد.

اجاره بی ام و

اجاره این خودرو به ۳۰ میلیون تومان ضمانت نیاز دارد. همچنین اجاره روزانه این خودرو برای مدت ۲ تا ۶ روز ۱۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است. در صورت افزایش تعداد روزهای اجاره هزینه هر روز اجاره به ۱۲ میلیون تومان خواهد‌ رسید. اجاره این خودرو برای ۲۰ روز به بالا، هزینه اجاره را تا ۱۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در روز کاهش می‌دهد.

اجاره لامبورگینی هوراکان

اجاره این خودرو به ۱۰۰ میلیون تومان ضمانت نیاز دارد. همچنین فرد برای هر روز اجاره این خودرو در بازه زمانی ۲ تا ۶ روز باید روزانه ۱۲۰ میلیون تومان پرداخت کند. در صورت افزایش تعداد روزهای اجاره به بیش از ۷ روز اجاره روزانه ۵ میلیون تومان کاسته می‌شود. در نهایت برای اجاره بالای ۲۰ روز اجاره هر روز ۱۱۰ میلیون تومان خواهد‌ بود.