فولاد خوزستان درمان محور در مسئولیت اجتماعی عمل کرده است
فولاد خوزستان درمان محور در مسئولیت اجتماعی عمل کرده است

در بخش مسیولیتهای اجتماعی شرکت فولاد خوزستان چهار سال پیاپی تندیس زرین دریافت کرده است، فولاد خوزستان درمان محور در مسئولیت اجتماعی عمل کرده که شامل کارهای بنیادی بوده است.

به گزارش سرمایه فردا، علیرضا مخبر دزفولی قائم مقام مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان در امور ستادی و مسئولیت های اجتماعی شرکت فولاد خوزستان با اشاره به اینکه یکی از مهمترین نقش های اجتماعی را خبرنگاران دارند، گفت: هیچ آفتی بدتر از ناامیدی نیست و انعکاس خبرهای مثبت در حوزه های مختلف خدماتی است که خبرنگاران انجام می دهند به همین دلیل شایسته تقدیر هستند.
او با بیان اینکه در بخش مسیولیتهای اجتماعی شرکت فولاد خوزستان چهار سال پیاپی تندیس زرین دریافت کرده است، گفت: این شرکت درمان محوری در مسئولیت اجتماعی عمل کرده که شامل کارهای بنیادی بوده تا مشکلات مردم برطرف شده است، برای نمونه ورزشگاهی در استان خوزستان افتتاح کرده ایم که از نظر امکانات مجهزترین ورزشگاه کشور است.
او افزود: در بعد کاهش آسیب های اجتماعی، مسائل فرهنگی و … این باشگاه نقش مهمی دارد و سالانه میلیاردها تومان صرف نگهداری این ورزشگاه می شود.
قائم مقام مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان با تاکید بر اینکه ورزشگاه مورد نظر نه تنها در سلامت و اوقات فراغت مردم خوزستان نقش داشته در اشتغال هم موثر بوده است، اظهار کرد: شرکت فولاد خوزستان در بخش های دیگر هم اقداماتی همسو با مسیولیتهای اجتماعی انجام داده برای نمونه ساخت پل برای کاهش ترافیک، ساخت کلینیک در روستاها با تجهیزات کامل در قلعه کنعان و اصلاح جاده با هزینه ۵۰ میلیارد تومانی در منطقه کانتکس و … انجام شده است.
مخبر دزفولی با تاکید بر اینکه در دو سال اخیر ۱۴۰۰ میلیارد تومان در بخش محیط زیست هزینه کرده ایم، گفت: این اعتبار برای بازچرخانی، پساب، کاهش آلایندگی و… هزینه شده است‌ و در دو سال آینده هم ۲۴۰۰ میلیارد تومان پروژه در این بخش هزینه خواهد کرد.
قائم مقام مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان با اشاره به اینکه صنعت ایران تکنولوژی به روزی ندارند، اظهار کرد: در کارخانجات جدید اگر با تحریم روبرو نباشند حتما از تجهیزات به روز استفاده می کنند، اما کارخانه های قدیمی نمی توانند از فناوری های روز استفاده کنند به همین دلیل شرکت فولاد خوزستان برای حفظ محیط‌زیست هزینه هایی را انجام می دهد.
او با تاکید بر اینکه شرایط محیطی خوزستان که ناشی از گردو غباری که از عراق می آید و همچنین دمای بالای هوا و … منجر به هزینه های می سود اظهار کرد: فولاد خوزستان در کنار پروژه های زیست محیطی طرح های توسعه ای را اجرا می کند تا در کنار ایجاد بهبود فعالیت شرکت، اشتغال زایی هم ایجاد شود.