عملکرد بیمه میهن از افزایش سرمایه تا مسیولیتهای اجتماعی
عملکرد بیمه میهن از افزایش سرمایه تا مسیولیتهای اجتماعی

به گزارش سرمایه فردا، عملکرد بیمه میهن از افزایش سرمایه تا مسیولیتهای اجتماعی نشان می دهد که این شرکت نه تنها سودآور بوده تعامل با مشتریان را همواره مورد توجه قرار داده است.

بیمه میهن در سال های اخیر با تمرکز بر ارایه سبد خدمات مناسب برای جامعه و همچنین انجام اقدامات مسیولیتهای اجتماعی همچون بیمه اربعین مورد تقدیر وزیر اقتصاد و رییس کل بانک مرکزی قرار گرفته است.
به گزارش سرمایه فردا، بیمه میهن با نماد میهن طبق گزارش کدال شرکت بیمه میهن در یازده ماهه امسال به نسبت مدت مشابه سال گذشته عملکرد خوبی در صدور بیمه نامه، مسیولیتهای اجتماعی و… داشته است.
این شرکت در بهمن ماه امسال افزایش سرمایه ۱۳۹ درصدی از محل اندوخته انجام داده است. به همین دلیل این منابع وارد طرح های مولد شرکت شد. و باعث شده مجموع سود شرکت در سال جاری نسبت به سال گذشته در یک روند صعودی قرار بگیرند.

پیشنهاد افزایش سرمایه

البته سید هادی شیخ الاسلامی اخیرا با پیشنهاد افزایش سرمایه ۲۰۹۰ میلیارد ریالی از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها اعلام کرد.« این اقدامات در راستای اصلاحات ساختاری شرکت بیمه میهن و به منظور توسعه و شکوفایی در دوره جدید مدیریتی و حاصل اعتماد و صبوری سهامداران است.» با افزایش سرمایه تعداد سهام شرکت افزایش یافته و سهامداران هم از این محل با رشد بازدهی منتفع خواهند شد.

اولویت های بیمه میهن توجه به مسیولیتهای اجتماعی است

یکی دیگر از اولویت های بیمه میهن توجه به مسیولیتهای اجتماعی است. تا بتواند با توجه به تاثیر مسئولیت پذیری اجتماعی بر تمایل به ارتباط بلندمدت در مشتری تعاملی دوسویه ایجاد کند. در همین راستا شرکت بیمه میهن به عنوان بیمه گر اربعین با بهره گیری از تجربیات بیمه ای خود توانست استقرار زیرساخت های فناوری اطلاعات و ارتباطات را تقویت کند. اقداماتی چون استقرار مترجم در بیمارستان ها و مواکب درمانی، امداد هوایی، اپلیکیشن بامیهن، استقرار مرکز مانیتورینگ و اتصال آن به سازمان های مرتبط و … خدمات شایسته ای به زائرین ارائه دهد. که عملکردی بسیار قابل توجه بود. در همین رابطه وزیر اقتصاد و امور دارایی در سی‌امین همایش ملی بیمه و توسعه در سالن همایش‌های برج میلاد از زحمات صنعت بیمه برای خدمات بیمه به زوار اربعین ۱۴۰۲ تقدیر کرد. خاندوزی گفت صنعت بیمه مسیر جدیدی را باز کرد و توانست با کمترین هزینه در این زمینه عمل کند.

عملکرد خوب صنعت بیمه در سال گذشته

همچنین رئیس کل بیمه مرکزی با تقدیر از فعالیت‌ها و عملکرد خوب صنعت بیمه در سال گذشته، از عملکرد بیمه میهن در پوشش بیمه اربعین امسال قدردانی کرد. سیدهادی شیخ الاسلامی؛ مدیر عامل و نایب رئیس هیئت مدیره شرکت بیمه میهن نیز در این زمینه اعلام کرد که اربعین یک فرآیند معنوی بزرگ است. ما به دنبال فرهنگ‌سازی بیمه در ایام اربعین بودیم. یعنی طوری عمل کنیم که اگر در سال‌های آینده درباره خدمات بیمه ادعایی مطرح شد، برای مردم باورپذیر باشد.