ضرورت ایجاد تشکیلات جهش تولید برای رفع مشکلات سنواتی
ضرورت ایجاد تشکیلات جهش تولید برای رفع مشکلات سنواتی

به گزارش سرمایه فردا، مدیر عامل هولدینگ صنعتی سدید گفت: باید تشکیلات جهش تولید برای رفع مشکلات سنواتی تولید کنندگان تشکیل شود.

امیر حسین کاوه با خطاب قرار دادن مسئولان گفت: در سال جهش تولید لطفا به آسمان نروید و به زمین بیایید به موانع جهش تولید در اقتصاد کشور پرداخته است.

مدیر عامل هولدینگ صنعتی سدید گفت: مسئولان و نمایندگان بخش خصوصی در جلسات سال جهش تولید، لطف کنند در سخنان خود لباس فاخر دکترین و استراتژی را درآورند و جامه ی رفع مشکل تولید کنندگان بپوشند
وی گفت: جهش تولید بدون رفع مشکلات سنواتی تولید کنندگان امکان پذیر نیست.

امیرحسین کاوه تصریح کرد؛ در جلسات با مدیران مرتب به آسمانِ نامتناهی استراتژی و راهبرد و دکترین نروید و صحبت نکنید بلکه سعی کنید روی زمین مشکل روز چند شرکت و کارخانه تولیدی گرفتار را حل کنید.تا عاقبت بخیر شوید.
مدیر عامل هولدینگ صنعتی سدید گفت: برخی در جلسات با مسولان کلاس دانشگاه برگزار می کنند همان موقع که یکی داره در مشکلات حادثه غرق می شود. اما نماینده ی دلسوز ما که می خواهد مشکل را از بیخ حل کند از خواص ابر و باد و مه و خورشید استراتژی صنعتی سخنرانی می کنند. در صورتی که در همان جلسه با آن مسئول شاید چند مشکل در جا شناسایی و حل می‌شد.

کاوه گفت: هم‌اکنون شرکت‌های بزرگ تولیدی در ۱۵ سال گذشته با حدود ۱۷۰۰ بخشنامه و آیین نامه و مقرر روبه رو بوده اند، هر شرکت تولیدی ممکن است از روی جهل به قانون یا تغییر مدیران و کارکنان و یا غفلت و حتی خطا و تخلف چند آیین نامه را رعایت نکرده باشد، مثلاً اشتباه ثبتی یا تخلفی در سال ۹۰ در امور گمرکی،بانکی یا مالیاتی انجام شده باشد سال ۱۴۰۲ پرونده شده و سال ۱۴۰۳ از سوی تعزیرات یا دادگاه و یا هر محل تنبیهی دیگر حکمی صادر می شود و می گویند اشتباه ۱۰ سال پیش را امروز به دلار روز جبران کن، یعنی بسته شدن کارخانه تولیدی.

او افزود: باید تشکیلات جهش تولید برای رفع مشکلات سنواتی تولید کنندگان تشکیل شود.