کدام خودرو کمپانی تویوتا را بهترین خودروساز آسیا در سال ۲۰۲۴ کرد؟
کدام خودرو کمپانی تویوتا را بهترین خودروساز آسیا در سال ۲۰۲۴ کرد؟

تویوتا کمری مدل ۲۰۲۴ نیز توانسته است رتبه بسیار خوبی در کیفیت بدست بیاورد. تویوتا کمری کمپانی تویوتا را بهترین خودروساز آسیا در سال ۲۰۲۴ کرد.

تویوتا کمری مدل ۲۰۲۴ هنوز هم یک خودرو مدرن و بسیار رقابتی در سگمت سدان‌ها به شمار می‌آید. در سال ۲۰۲۵ این سدان محبوب فقط به صورت هیبریدی تولید خواهد شد و امسال آخرین سالی است که نسخه‌های بنزینی آن در بازار عرضه می‌شوند. البته در حال حاضر، این نسخه هیبریدی است که توانسته از لحاظ اطمینان‌پذیری بیشتر اعتماد مشتریان را جلب کند.

به گزارش سرمایه فردا، گردآوری داده‌ها در مورد مدل‌های هیبریدی تویوتا کمری که از سال ۲۰۲۰ تاکنون تولید شده‌اند، نشان می‌دهد که مشتریان از لحاظ اطمینان‌پذیری رتبه ۸۷ از ۱۰۰ را به این سدان محبوب داده‌اند. تویوتا کمری مدل ۲۰۲۴ نیز توانسته است رتبه بسیار خوبی در کیفیت بدست بیاورد. تویوتا کمری کمپانی تویوتا را بهترین خودروساز آسیا در سال ۲۰۲۴ کرد.

با به دست آوردن رتبه ۸۷ از ۱۰۰، به جرأت می‌توان گفت تویوتا کمری هیبرید مدل ۲۰۲۴، از رقبای نزدیکش که ساخت کمپانی‌های هیوندای و کیا هستند قابل اعتمادتر است و هیچ رقیب دیگری نتوانسته چنین رتبه‌ای را کسب کند.

تویوتا کمری هیبرید مدل ۲۰۲۴ در پنج تیپ به بازار عرضه می‌شود که همگی به یک موتور چهار سیلندر ۲٫۵ لیتری مجهز شده‌اند. یک موتور برقی نیز روی محور جلو تعبیه شده است که به کمک موتور بنزینی می‌آید و نیروی کافی برای داشتن یک تجربه سواری مهیج را به وجود می‌آورد. این سیستم هیبریدی در مجموع می‌تواند ۲۰۳ اسب بخار نیرو و ۲۵۰ نیوتن متر گشتاور تولید کند.