کسانیکه به قالیباف وعده دادند و دنبال پست بودند، دل به کار ندادند.
بسیاری از این افراد در تهران تجمع کردند و به شهرستانها نرفتند.
از سوی دیگر ۱۶۰ نماینده که به قالیباف قول حمایت داده بودند، هم در تهران ماندند و حتی به حوزههای انتخابیه هم نرفتند. در حالیکه حضور آنها در حوزههای انتخابیه بسیار تاثیرگذار بود.
نکته دیگری که موجب ناکامی قالیباف شد، این بود که او سعی کرد در مناظرات وسط بایستد.
به هر حال مردم میخواهند رئیسجمهوری انتخاب کنند که در حوزه سیاسی شفاف باشد.
قالیباف برای اینکه در عرصه سیاسی کشور باقی بماند باید خودی نشان میداد و حمایتش از جلیلی برای آینده بود.
ارزیابی روند انتخابات نشان می دهد با وجود تشکیلات گسترده قالیباف نتوانست در دور نخست به جمع کاندیدهای برتر راه یابد. حالا سوال این است که چه کسانی عامل شکست قالیباف بودند؟/دنیای اقتصاد
شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران گفت: در سال گذشته موفق شد حدود ۱۹ میلیارد تومان…
سخنگو و مدیرکل ارتباطات و امور بینالملل شهرداری اصفهان گفت: ارتباطات مؤثر میان شهروندان و…
برخلاف تصورات رایج، موفقیت اقتصادی کشورها نه به جمعیت کم وابسته است و نه به…
شهردار تهران با اشاره به اینکه تبدیل مدیریت شهری تهران از یک نهاد خدماتی به…
اهمیت استفاده از دستگاه تصفیه آب خانگی روز به روز بیشتر میشود تا خانوادهها بتوانند…
درک و مدیریت افراد غیرمنطقی نهتنها نیازمند مهارت و تجربه است، بلکه اتخاذ رویکردهای هوشمندانه…