کسانیکه به قالیباف وعده دادند و دنبال پست بودند، دل به کار ندادند.
بسیاری از این افراد در تهران تجمع کردند و به شهرستانها نرفتند.
از سوی دیگر ۱۶۰ نماینده که به قالیباف قول حمایت داده بودند، هم در تهران ماندند و حتی به حوزههای انتخابیه هم نرفتند. در حالیکه حضور آنها در حوزههای انتخابیه بسیار تاثیرگذار بود.
نکته دیگری که موجب ناکامی قالیباف شد، این بود که او سعی کرد در مناظرات وسط بایستد.
به هر حال مردم میخواهند رئیسجمهوری انتخاب کنند که در حوزه سیاسی شفاف باشد.
قالیباف برای اینکه در عرصه سیاسی کشور باقی بماند باید خودی نشان میداد و حمایتش از جلیلی برای آینده بود.
ارزیابی روند انتخابات نشان می دهد با وجود تشکیلات گسترده قالیباف نتوانست در دور نخست به جمع کاندیدهای برتر راه یابد. حالا سوال این است که چه کسانی عامل شکست قالیباف بودند؟/دنیای اقتصاد
عبدالخالق زاده گفت: معاملات بورس انرژی به دلیل وابستگی دولتی در منافع عرضه کنندگان تاثیر…
نقش استارتاپ های بخش کشاورزی در تنظیم بازار و جلوگیری از تولید محصولات غیربهداشتی و…
مدیریت سیستمی کاربرد فراوانی پیدا کرده که تنها مربوط به شغل نیست. بلکه در برنامههای…
تبعات فیلترینگ فضای مجازی تنها منجر به خسارت دو میلیارد دلاری به کسبوکارهای ایرانی نشده،…
در این روند سهام کوچک یا بزرگ بخریم؟ این مهمترین سوال سرمایه گذاران است. در…
در کمیسیون تلفیق هیچ پیشنهادی برای افزایش قیمت حاملهای انرژی ارائه نشده، اما دولت طبق…