کسانیکه به قالیباف وعده دادند و دنبال پست بودند، دل به کار ندادند.
بسیاری از این افراد در تهران تجمع کردند و به شهرستانها نرفتند.
از سوی دیگر ۱۶۰ نماینده که به قالیباف قول حمایت داده بودند، هم در تهران ماندند و حتی به حوزههای انتخابیه هم نرفتند. در حالیکه حضور آنها در حوزههای انتخابیه بسیار تاثیرگذار بود.
نکته دیگری که موجب ناکامی قالیباف شد، این بود که او سعی کرد در مناظرات وسط بایستد.
به هر حال مردم میخواهند رئیسجمهوری انتخاب کنند که در حوزه سیاسی شفاف باشد.
قالیباف برای اینکه در عرصه سیاسی کشور باقی بماند باید خودی نشان میداد و حمایتش از جلیلی برای آینده بود.
ارزیابی روند انتخابات نشان می دهد با وجود تشکیلات گسترده قالیباف نتوانست در دور نخست به جمع کاندیدهای برتر راه یابد. حالا سوال این است که چه کسانی عامل شکست قالیباف بودند؟/دنیای اقتصاد
به گزارش سرمایه فردا، به همت بخش کودک و نوجوان انتشارات «امیرکبیر»؛«زرافهای که سفید بود»…
چشم انداز توافق تجاری در ایران به پیچیدگیهای شبکه بانکی و رشد فناوریهای نوین مالی…
بازار سهام در معاملات اخیر با تحرک نسبی در برخی نمادهای بورسی همراه شد، اما…
با انتشار گزارشهای مالی سالانه و عملکرد ماهانه شرکتهای بورسی، سرمایهگذاران در حال ارزیابی نمادهایی…
بازارهای مالی تحت تأثیر قطعی برق، اختلال در سامانه جامع تجارت و فضای مبهم مذاکرات…
با ادامه ناترازی برق و افزایش قیمت مصالح ساختمانی، بازار ساختوساز با چالشهای جدیدی روبهرو…