کسانیکه به قالیباف وعده دادند و دنبال پست بودند، دل به کار ندادند.
بسیاری از این افراد در تهران تجمع کردند و به شهرستانها نرفتند.
از سوی دیگر ۱۶۰ نماینده که به قالیباف قول حمایت داده بودند، هم در تهران ماندند و حتی به حوزههای انتخابیه هم نرفتند. در حالیکه حضور آنها در حوزههای انتخابیه بسیار تاثیرگذار بود.
نکته دیگری که موجب ناکامی قالیباف شد، این بود که او سعی کرد در مناظرات وسط بایستد.
به هر حال مردم میخواهند رئیسجمهوری انتخاب کنند که در حوزه سیاسی شفاف باشد.
قالیباف برای اینکه در عرصه سیاسی کشور باقی بماند باید خودی نشان میداد و حمایتش از جلیلی برای آینده بود.
ارزیابی روند انتخابات نشان می دهد با وجود تشکیلات گسترده قالیباف نتوانست در دور نخست به جمع کاندیدهای برتر راه یابد. حالا سوال این است که چه کسانی عامل شکست قالیباف بودند؟/دنیای اقتصاد
در شرایطی که تحریمهای بینالمللی اقتصاد ایران را تحت فشار قرار دادهاند، وزارت نفت با…
نرخ بینبانکی، عددی بهظاهر فنی و دور از چشم عموم، در واقع یکی از حساسترین…
در ساختار اقتصادی ایران، انکار مرگ واحدهای زیانده و مقاومت در برابر انحلال طبیعی بنگاههای…
در حالی که حملات سگهای ولگرد به شهروندان، بهویژه کودکان، به بحرانی جدی در ایران…
با پیشبینی رسیدن جمعیت سالمندان ایران به ۳۱ درصد تا سال ۱۴۳۰، کشور در آستانه…
طرح کاهش دوره کارشناسی از چهار سال به سه سال، اگرچه با هدف مهارتمحوری و…