آخرین اخبار

پیش بینی قیمت بیت کوین

پیش بینی قیمت بیت کوین در یک ماه گذشته سخت شده است. ارزش بازار این ارز دیجیتال اکنون ۱۱۳۷ میلیارد دلار شده که کاهش قابل توجهی ثبت کرده است.

🔹با گسترش محبوبیت رمزدارایی‌ها، بلاک چین نیز به رشد و پیشرفت خود ادامه داده است. این موضوع به معرفی و ارائه خدمات و حوزه‌های جدیدی مانند امور مالی غیرمتمرکز منجر شده است.

🔹امور مالی غیرمتمرکز به عنوان انقلابی در اقتصاد معرفی می‌شود. نوید ارائه کنترل کامل دارایی‌ها و قدرت را به خود کاربران همراه با حذف واسطه‌ها می‌دهد.

🔹اما با وجود محبوبیت قابل توجه این خدمات مالی و پتانسیل و مزایای متنوعی که ارائه می‌دهند. حوزه دیفای تا به امروز پذیرش گسترده‌ای را به خود ندیده است.

🔹یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین موانع پذیرش دیفای، پیچیدگی آن به شمار می‌رود. سیستم‌های مالی سنتی با تمام معایبی که دارند، برای کاربران آشنا هستند. از کودکان گرفته تا افراد مسن این امکان را دارند تا از این خدمات استفاده کنند.

🔹ماهیت کاملاً غیرمتمرکز حوزه دیفای می‌تواند برخی مشکلات و چالش‌های قانونی را برای آن به همراه داشته باشد. در صورتی که استفاده از این خدمات گسترش پیدا کند. اکثر دولت‌ها و کشور‌ها واکنش مثبتی رمزارز دارند به همین دلیل پیش بینی قیمت بیت کوین مثبت است.

🔹این شرایط نگرانی‌ها پیرامون آینده قانونی این حوزه را افزایش داده است که می‌تواند نقش مهمی در جلوگیری از ورود گسترده سازمان‌ها و سرمایه‌گذاران نهادی به امور مالی غیرمتمرکز داشته باشد.

پیش بینی بیت کوین بعد از ترامپ

صحبت‌ها در مورد قرار گرفتن بیت‌کوین به عنوان پشتوانه به لطف رهبران سیاسی دوستدار بیت‌کوین در محافل سیاسی مورد توجه قرار گرفته است.

ترامپ، کندی و راماسوامی، نماینده گروه جدیدی از سیاست‌گذاران هستند که به پتانسیل بیت‌کوین به عنوان ابزاری در راهبرد اقتصاد دولت نگاه می‌کنند.

فوربز در گزارش خود این سوال را مطرح می‌کند که آمریکا چگونه می‌تواند از دارایی دیجیتالی مانند بیت‌کوین برای تقویت سلامت مالی و موقعیت ژئوپلیتیک خود استفاده کند؟

مانند هر کالای کمیاب دیگری خواه نفت، طلا یا مواد معدنی، کشورها اغلب درگیر رقابت شدید با یکدیگر برای تامین سهم خود از منابع هستند. به عنوان یکی از کمیاب‌ترین کالاها در جهان، بدیهی است که انتظار می‌رود بیت‌کوین متفاوت از آنها نباشد، به خصوص وقتی که ارزش آن همانطور که بسیاری از تحلیلگران مالی انتظار دارند به رشد خود ادامه می‌دهد.

ایالات متحده به عنوان بزرگترین دارنده دولت ملی بیت‌کوین، در انباشت طلای دیجیتال از دیگر کشورها پیشی گرفته است. با این حال طبقه‌بندی و سپس تلقی بیت‌کوین به‌عنوان ذخیره استراتژیک، رقابت دولت-ملت‌ها برای بیت‌کوین را به سرعت بالا می‌برد.

همانطور که پل رایان، رئیس سابق مجلس نمایندگان ماه گذشته در وال استریت ژورنال نوشت، استیبل کوین‌های دلاری می‌توانند تقاضای بی‌سابقه‌ای برای خزانه‌داری آمریکا ایجاد کنند و حتی از بحران بدهی جلوگیری کنند.

به گفته رایان، این بر عهده سیاست‌گذاران آمریکایی است. استیبل کوین‌ها را یک فرصت شگرف برای گسترش دلاری شدن و تقویت بازار خزانه‌داری ببینند.

modir

Recent Posts

آینده صنعت نفت ایران چگونه خواهد بود؟

کمبود سرمایه‌گذاری آینده صنعت نفت ایران را با چالش مواجه کرده و عمدتاً به دلیل…

9 ساعت ago

تأثیر فقر در ایران چه بوده است ؟

تأثیرات بلندمدت فقر در ایران احتمالاً چندوجهی خواهد بود و جنبه‌های مختلفی از جامعه، سیاست…

11 ساعت ago

قیمت کیا کی ۴ چند؟

در حال حاضر کیا کی ۴ در آمریکا جانشین گران‌تر کیا سراتو شده‌است. در ارزیابی‌ها…

11 ساعت ago

افزایش قیمت آلومینیوم در بازار جهانی

افزایش قیمت آلومینیوم در بازار جهانی به صورت تدریجی اتفاق افتاده است. به طوری که…

13 ساعت ago

افزایش تمرکز برابر است با افزایش قدرت

افزایش تمرکز برابر است با افزایش قدرت زیرا منجر میشود انسان راحتتر به اهداف خود…

13 ساعت ago

تجربه رانندگی با تویوتا لوین توربوشارژ

تویوتا لوین توربوشارژ تلفیقی از کیفیت ژاپنی و ارزانی چینی‌هاست. به همین دلیل خودرویی مناسب…

13 ساعت ago