پیش‌بینی تحلیل تکنیکال بیت کوین چیست؟
پیش‌بینی تحلیل تکنیکال بیت کوین چیست؟

معامله گرانی که مایل به پیش بینی یک رمزارز، سهم یا نماد بورسی هستند از تحلیل تکنیکال استفاده می‌کنند. این تحلیل روش علمی به منظور پیش بینی رفتار موارد مذکور در آینده با استفاده از اطلاعات نموداری و شاخص‌های گذشته است. به گزارش سرمایه فردا، سرمایه گذاران از طریق تحلیل تکنیکال این امکان را خواهند […]

معامله گرانی که مایل به پیش بینی یک رمزارز، سهم یا نماد بورسی هستند از تحلیل تکنیکال استفاده می‌کنند. این تحلیل روش علمی به منظور پیش بینی رفتار موارد مذکور در آینده با استفاده از اطلاعات نموداری و شاخص‌های گذشته است.

به گزارش سرمایه فردا، سرمایه گذاران از طریق تحلیل تکنیکال این امکان را خواهند داشت تا با نگاهی منطقی و مطمئن معاملات رمزارزی خود را انجام دهند. قاعدتا استفاده از تحلیل تکنیکال و مزایایی که دارد روی سودآوری بیشتر و آسودگی خاطر معامله گران موثر است. البته استفاده کنندگان از این روش باید بدانند که تحلیل تکنیکال نیز مانند دیگر روش‌های تحلیلی و پیش بینی‌ها قطعیتی ندارد. تنها مزیت و برتری این روش آن است که به دلیل استفاده از نمودارها و اطلاعات عددی اطمینان بیشتری به معامله گران می‌دهد و به واقعیت نزدیک‌تر است. این تحلیل به خصوص برای معامله گران بیت کوین اهمیت زیادی دارد. برخی سایت‌ها و منابع معتبر به منظور راحتی معامله گران هر روزه تحلیل تکنیکال بیت کوین را ارائه می‌دهند. در همین خصوص در ادامه تحلیل تکنیکال این هفته بیت کوین ارائه شده است؛

تحلیل بیت کوین در هفته جاری

با تحلیل تکنیکال بیت کوین در روز ۱۹ اردیبهشت با شما همراه هستیم. بیت کوین همچنان بالاتر از خط رند نزولی چهار ساعته خود شانس بالایی برای صعود دارد. با نزدیک‌تر شدن بیت کوین به حمایت ترسیم شده روی نمودار، این شانس بیشتر هم خواهد شد.

البته که بیت کوین در بازه زمانی میان مدت همچنان در روند نزولی است، اما انتظار داریم تا در هفته جاری و شاید در یکی دو روز آینده، روند قیمت بیت کوین صعودی باشد. صعود قیمت بیت کوین می‌تواند فرصتی دیگر برای بالا رفتن قیمت آلت کوین‌ها و یک سود جذاب دیگر از آنها باشد.