پرفروش ترین شارژر فندکی در بازار کدام است؟
پرفروش ترین شارژر فندکی در بازار کدام است؟

سرمایه فردا در این گزارش پرفروش‌ترین شارژرهای فندکی در بازار را با جست و جو در سایت‌های اینترنتی معرفی کرده و هر یک را بررسی می‌کند.

شارژر فندکی یکی از شارژرهای پرکاربرد برای افراد است که پرفروش‌ترین مدل‌های آن کمتر از ۱ میلیون قیمت داشته و حداقل دو پورت یو اس بی آ و سی را دارند. این محصولات برای شارژ کردن گوشی و تبلت مناسب بوده و ولتاژهای ورودی و خروجی مختلفی را ارائه می‌دهند که با توجه به نیاز خود می‌توان بهترین آن‌ها را انتخاب کرد.

سرمایه فردا در این گزارش پرفروش‌ترین شارژرهای فندکی در بازار را با جست و جو در سایت‌های اینترنتی معرفی کرده و هر یک را بررسی می‌کند.

شارژر فندکی انکر با مدل A2727 Powerdrive2 Alloy

این شارژر فندکی با ولتاژ ورودی ۱۲ ولتی و ولتاژ خروجی ۲۴ ولتی ارائه شده و در زمان تهیه این گزارش با قیمت ۳۵۰ هزار تومان به فروش می‌رسد. این محصول شدت جریان خروجی ۱٫۵ آمپر مخصوص موبایل و ۲٫۴ آمپر مخصوص تبلت و موبایل یا ۴٫۸ آمپر مخصوص تبلت را عرضه می‌کند. تعداد درگاه خروجی نیز در این مدل ۲ عدد است.

این شارژر فندکی با ابعاد ۴۳ در ۲۵ در ۲۵ میلی متری طراحی شده و کاربردی ساده را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

شارژر فندکی باسئوس با مدل CCKX

این شارژر فندکی با توان ۶۵ واتی عرضه شده و با قیمت ۹۹۹ هزار تومان فروخته می‌شود. این مدل ۳۰ گرم وزن داشته و برای موبایل مناسب است. جنس این محصول آلومینیوم با PC و ABS بوده و ولتاژ ورودی آن DC12-24V در نظر گرفته می‌شود. این محصول با دو عدد درگاه خروجی در اختیار کاربران قرار گرفته و شدت جریان خروجی آن ۱٫۵ آمپر مخصوص موبایل است.

شدت جریان خروجی ۳٫۰ آمپر مخصوص تبلت و موبایل بوده و ۲٫۵ آمپر نیز مخصوص موبایل و تبلت در نظر گرفته می‌شود. همچنین شدت جریان خروجی ۴٫۴ آمپر مخصوص موبایل و ۵٫۰ آمپر مخصوص تبلت و موبایل نیز در آن وجود دارد.

شارژر فندکی سامسونگ با مدل Duo EP-L4020

این شارژر فندکی با توان ۴۰ واتی ارائه شده و دارای دو درگاه خروجی است که با قیمت ۱ میلیون و ۴۷ هزار تومان به فروش می‌رسد. این محصول ۳۶٫۵ گرم وزن داشته و برای تبلت و موبایل انتخابی مناسب به حساب می‌آید. همچنین این شارژر فندکی ولتاژ ورودی ۱۲ ولتی را ارائه می‌دهد.

این محصول بدون کابل همراه عرضه شده و امکان شارژ کردن دو دستگاه به طور همزمان را دارد. ابعاد این مدل ۸۰ در ۳۴ در ۲۶ بوده و درگاه‌های ارتباطی آن یو اس بی تایپ آ و سی هستند.

شارژر فندکی مک دودو با مدل CC-6810 PD

این شارژر فندکی دارای توان ۳۰ واتی بوده و با قیمت ۶۲۵ هزار تومان به فروش می‌رسد. این محصول ولتاژهای خروجی ۵ و ۹ و ۱۲ و ۱۵ و ۲۰ ولتی داشته و شدت جریان‌های خروجی آن نیز متفاوت هستند که برای گوشی و تبلت مناسب در نظر گرفته می‌شوند.

این شارژر فندکی بیش از ۱۲ تکنولوژی امنیتی برای مراقبت از باتری و گوشی را به کار برده و نمایشگر دیجیتال نیز دارد. این محصول ۳۰ گرمی سرعت شارژ بسیار بالایی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

شارژر فندکی استوریا با مدل ST-AC01

این شارژر فندکی با حداکثر توان خروجی ۳۸ واتی ارائه شده و ۳۸۵ هزار تومان قیمت دارد. تعداد درگاه خروجی در این مدل دو عدد بوده و استفاده از آن برای تبلت و موبایل مناسب است. همچنین این مدل از فناوری‌های شارژ سریع استفاده کرده و محصولی مناسب برای شارژ کردن سریع به حساب می‌آید. این شارژر فندکی با رنگ سفید و مشکی در بازار موجود بوده و امکان استفاده از پورت‌های یو اس بی تایپ سی و آ را فراهم می‌کند.