آخرین اخبار

حاشیه‌های خرید جدید باشگاه پرسپولیس

فرشاد احمدزاده و علی علیپور، دو خرید جدید باشگاه پرسپولیس برای لیگ بیست‌وچهارم بودند. هر دو نفر هم قبلا سابقه بازی در پرسپولیس را داشته‌اند و دوباره به این تیم بازمی‌گردند.

اتفاقا هر دو هم به این مساله اشاره کردند و از این گفتند که به «خانه» برمی‌گردند!

فرشاد احمدزاده در جملاتی که آشکارا طعنه به رامین رضاییان به شمار می‌آمد، گفت: «می‌توانستم به استقلال بروم، اما ترجیح می‌دهم در خانه خودم فحش بشنوم تا در میان غریبه‌ها تشویق شوم.»

علی علیپور هم جملات مشابهی به زبان آورد: «از استقلال هم پیشنهاد داشتم، اما نتوانستم به خانه خودم برنگردم.»

پرسپولیس خانه کدام بازیکن است

«خانه» جایی نیست که هی بتوانی سرت را پایین بیندازی، آن را ترک کنی و باز هر وقت لازم شد آنجا برگردی. آدم نسبت به خانه‌اش عرق و علاقه دارد و به همین راحتی از آن جدا نمی‌شود.

الان همین آقای فرشاد احمدزاده، چهارمین بارش است که به پرسپولیس برمی‌گردد؛ خب این خانه است یا محله برو بیا؟

رفتار علی علیپور البته صادقانه‌تر به نظر می‌رسد، اما او هم برای عقد قرارداد با پرسپولیس، کلی بالا و پایین کرد.

فقط هم این دو عزیز نیستند البته؛ رامین رضاییان که با یک قرارداد درشت و سنگین به استقلال رفته، در نخستین اظهاراتش گفت: «به این دلیل آبی‌پوش شدم که همه هواداران از عمق جان دوست داشتند من به این تیم بیایم.»

سوال اینجاست که مثلا همه هواداران سپاهان دوست نداشتند شما به قراردادت پایبند باشی و در آن تیم بمانی؟

از این طرف هم صالح حردانی که قرارداد خوبی با سپاهان بسته، کلی سر استقلالی‌ها غر زده و از باشگاه اصفهانی به عنوان «خاص‌ترین تیم ایران» نام برده.

خداوکیلی اگر پول بیشتری مثلا از تراکتور می‌گرفتی و به تبریز می‌رفتی، همین لقب را به آن تیم نمی‌دادی؟

آیا اگر در استقلال ماندگار می‌شدی و کسی می‌پرسید خاص‌ترین تیم ایران کیست، ممکن بود جز آبی‌ها از تیم دیگری اسم ببری؟!

آقا قراردادهای سنگین ببندید و پول‌تان را بگیرید؛ فعلا زمانه طوری است که شما از برخی بازیکنان لالیگا و بوندس‌لیگا هم بیشتر پول می‌گیرید، اما انصافا دیگر برای ما «شاعر» نشوید و در باب دلبستگی و وفاداری و فلان و بهمان، حرف‌های شیک و قشنگ نزنید!

حاشیه‌های خرید جدید پرسپولیس از آنجایی است که دو بازیکن جدید در فهرست باشگاه قبلا همینجا بازی کرده‌اند./دنیای اقتصاد

modir

Recent Posts

کسب لوح افتخار رضایتمندی مشتری توسط مجتمع رفاهی مارال ستاره

در نهمین دوره ارزیابی سراسری رضایتمندی مشتری، که با هدف تجلیل از مدیران برجسته و…

5 ساعت ago

افتخاری دیگر برای گاج؛ دریافت لوح رضایتمندی مشتری در نهمین اجلاس سراسری

در نهمین آیین تجلیل از «رضایتمندی مشتری» که با حضور مقامات عالی‌رتبه، مدیران صنایع برتر…

5 ساعت ago

بررسی قانون و جریمه سگ‌گردانی

قانون مستقل درباره سگ گردانی وجود ندارد اما در مواد مختلف به مسیولیتهای صاحبان سگ…

12 ساعت ago

خواسته خودروسازان از دولت

محدودیت‌های وارداتی باعث شده که خواسته خودروسازان داخلی بدون فشار رقابتی به‌جای تمرکز بر بهبود…

22 ساعت ago

شریان های قاچاق سوخت

قاچاقچیان سوخت با استفاده از خلأهای قانونی، سهمیه‌های تخصیص‌یافته را از مسیرهای رسمی خارج کرده…

22 ساعت ago

روایت بانکداران واقعی

بانکداری در ایران،با وجود چالش‌ ساختاری مسیر تحول را طی کرده و وارد عرصه رقابت…

22 ساعت ago