آخرین اخبار

نیکزاد: رفع ناترازی انرژی اولویت اصلی ستاد انرژی قالیباف است

به گزارش سرمایه فردا، عصر امروز نخستین همایش ستاد مرکزی انرژی دکتر قالیباف با حضور مدیران و کارکنان صنایع نفت، پتروشیمی، برق و آب و با سخنرانی علی نیکزاد رئیس ستاد انتخاباتی دکتر قالیباف،  فریدون حسنوند رئیس ستاد انرژی دکتر قالیباف، دکتر شوشتری مشاور دکتر قالیباف و تعداد زیادی از مدیران و کارشناسان صنعت انرژی کشور، برگزار شد.

در این همایش ابتدا علی نیکزاد با اشاره ویژگی‌های شخصیتی محمدباقر قالیباف کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری عنوان کرد: فردی می‌تواند راه رئیس‌جمهور شهید ما را ادامه دهد که متدین و کارآمد باشد و این دو ویژگی در کارنامه اجرایی دکتر قالیباف وجود دارد.

وی افزود: قالیباف اعتماد راسخ به سربازی رهبر انقلاب را دارد و حکمرانی را بیش از همه می‌شناسد. ایران یک کشور نفتی است که نان مردم به توسعه صنعت نفت بستگی دارد.

نیکزاد تاکید کرد: بنده به آقای محرابیان وزیر نیرو گفتم که وظایف حوزه انرژی بسیار سنگین است و انتظارات از شما بالاست، به‌طوریکه حتی اگر آب زمزم و برق ادیسون را هم برای مردم تامین کنید تازه وظیفه‌ اولیه خود را انجام داده‌اید.

رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف گفت: در کمیته انرژی آقای قالیباف، باید اولویت اصلی ما بر رفع ناترازی انرژی باشد و راهکارهای کارشناسی ارائه کنیم زیرا در غیر اینصورت کشور به بن‌بست می‌رسد.

حسنوند: با ۴ رئیس مجلس کار کرده‌ام؛ قالیباف از همه‌شان در اجرا و تقنین بهتر است

در ادامه این همایش، فریدون حسنوند رئیس ستاد انرژی قالیباف در همایش ستاد مرکزی انرژی اظهار داشت: ستاد انرژی دکتر قالیباف متعلق به یک فرد، جریان و گروه نیست و همه افراد می‌توانند برای توسعه صنعت نفت در ستاد همسنگر شهید قاسم سلیمانی همکاری کنند.

وی اشاره کرد: بنده با ۴ رئیس مجلس از آقایان کروبی، حدادعادل، لاریجانی و قالیباف همکاری کردم و شهادت می‌دهم که دکتر قالیباف از همه آنها بهتر و ترکیبی از اجرا و تقنین را در کارنامه دارد و هم‌اکنون در نظرسنجی‌ها اول است.

modir

Recent Posts

آینده صنعت نفت ایران چگونه خواهد بود؟

کمبود سرمایه‌گذاری آینده صنعت نفت ایران را با چالش مواجه کرده و عمدتاً به دلیل…

10 ساعت ago

تأثیر فقر در ایران چه بوده است ؟

تأثیرات بلندمدت فقر در ایران احتمالاً چندوجهی خواهد بود و جنبه‌های مختلفی از جامعه، سیاست…

12 ساعت ago

قیمت کیا کی ۴ چند؟

در حال حاضر کیا کی ۴ در آمریکا جانشین گران‌تر کیا سراتو شده‌است. در ارزیابی‌ها…

12 ساعت ago

افزایش قیمت آلومینیوم در بازار جهانی

افزایش قیمت آلومینیوم در بازار جهانی به صورت تدریجی اتفاق افتاده است. به طوری که…

13 ساعت ago

افزایش تمرکز برابر است با افزایش قدرت

افزایش تمرکز برابر است با افزایش قدرت زیرا منجر میشود انسان راحتتر به اهداف خود…

13 ساعت ago

تجربه رانندگی با تویوتا لوین توربوشارژ

تویوتا لوین توربوشارژ تلفیقی از کیفیت ژاپنی و ارزانی چینی‌هاست. به همین دلیل خودرویی مناسب…

13 ساعت ago