معرفی ۵ گوشواره طلا تا ۳ میلیون تومان
معرفی ۵ گوشواره طلا تا ۳ میلیون تومان

سرمایه فردا در این گزارش با جست‌وجو در چند گالری معتبر طلا، ۵ گوشواره طلا تا ۳ میلیون تومان را معرفی می‌کند.

خرید گوشواره اقتصادی به عنوان هدیه یا برای سرمایه‌گذاری و استفاده شخصی، دغدغه خیلی از افراد است. این گوشواره‌ها درکنار داشتن قیمتی قابل قبول باید ظاهری زیبا و خاص داشته باشند تا لذت خرید را دوچندان کنند.

سرمایه فردا در این گزارش با جست‌وجو در چند گالری معتبر طلا، ۵ گوشواره طلا تا ۳ میلیون تومان را معرفی می‌کند. توجه داشته باشید که تمام این قیمت‌ها با ارزش روز طلا، ۳ میلیون و ۴۸۰ هزار تومان محاسبه شده است.

گوشواره طلا مدل گوزن

گوشواره زنانه با کد استاندارد GEH0355 از کالکشن طلای دست‌ساز روبی گالری است که با قیمت روز ۲ میلیون و ۳۹۸ هزار تومان قابل سفارش است. این محصول فقط با طلای زرد تولید شده و بست پشت آن به انتخاب مشتری می‌تواند از جنس ژلاتینی ژله‌ای و یا طلا باشد.

همچنین نوع طلایی که گوشواره مدل گوزن از آن تولید شده، به صورت خودرنگ بوده و دوام و ماندگاری بالایی دارد. به‌علاوه، اجرت این گوشواره ۲۵ درصد است و سایز آن به حدود ۱ سانتی‌متر می‌رسد.

گوشواره طلا مدل گوزن

گوشواره طلا مدل اشک

ترکیب طلا و هنر میناکاری همیشه یکی از ترکیبات محبوب و دوست‌داشتنی در زیورآلات بوده است. گالری پرسته در طراحی این محصول با کد we1152، از طلای ۱۸ عیار به شکل اشکی و میناکاری استفاده کرده تا یک اثر اقتصادی و زیبا به مشتریان ارائه کند.

این گوشواره که ارزش روز آن به طور تقریبی ۲ میلیون و ۴۲۷ هزار و ۱۵۱ تومان است، به انتخاب مخاطب با بیعانه ۹۰ درصدی و قیمت حدودی ۲ میلیون و ۱۸۴ هزار تومان هم به فروش می‌رسد. وزن گوشواره مدل اشک تقریبا ۰٫۳۹ گرم بوده و در سه رنگ طلایی، رزگلد و سفید قابل اجرا است.

گوشواره طلا مدل اشک

گوشواره طلا مدل حلقه‌ای

اگر برای بچه‌‌ها به دنبال یک طلای سبک و راحت با قیمتی مناسب هستید، پیشنهاد ما به شما گوشواره مدل حلقه با کد استارندارد dzp-37451 است که قیمتی برابر با ۱ میلیون و ۵۰۲ هزار تومان دارد. این مدل گوشواره با قطر ۳۰ میلی‌متر حتی به عنوان پیرسینگ هم کاربرد دارد.

گالری دیجی زرگر برای هر گرم طلای ۱۸ عیار از گوشواره کد dzp-37451 حدود ۵۱۴ هزار و ۵۰۰ تومان اجرت دریافت می‌کند. ارسال این گوشواره ۰٫۳۵ گرمی از مبدا دیجی زرگر در همدان با فاصله ۳ روزه انجام می‌شود.

گوشواره طلا مدل حلقه‌ای

گوشواره طلا مدل دایره

این گوشواره از کالکششن دست‌ساز در ابعاد ۵*۵ تولید شده و گوشواره‌ای ظریف اما چشمگیر و دوست‌داشتنی است. در وسط هرکدام از لنگه‌های این محصول، تکه‌ای از سنگ یاقوت سرخ یا مارکو قرمز قرار دارد که زیبایی آن را دوچندان می‌کند.

قیمت گوشواره مدل دایرهای کوچک درحال حاضر حدود ۲ میلیون و ۲۱۹ هزار تومان است که از نمایندگی جنت‌آباد فروشگاه ارسال می‌شود. همچنین قیمت سنگ‌های این گوشواره به ارزش ۲۹۰ هزار تومان همزمان در قیمت اصلی کالا محاسبه شده است. دقت کنید که بست پشتی گوشواره دایره‌ای از جنس ژلاتینی طبی است تا از بروز حساسیت به گوش‌ها تا جای ممکن جلوگیری کند.

گوشواره طلا مدل دایره

گوشواره طلا مدل میکی ماوس

یکی دیگر از انتخاب‌های ویژه برای کودکان و حتی برای افراد خوش‌ذوق و علاقه‌مند به انیمیشن‌های دیزنی، گوشواره طلا با مدل میکی موس است که تقریبا ۲ میلیون و ۷۲۹ هزار تومان قیمت دارد. این گوشواره که از طلای ۱۸ عیار ساخته شده حدود ۰٫۵۵ گرم وزن دارد و درحال حاضر فقط با طلای زرد قابل سفارش است.

برای تهیه این محصول باید از کد استاندارد آن، یعنی کد T1637 و یا کد محصول we992 استفاده کنید. توجه داشته باشید که گوشواره میکی ماوس کاملا دست‌ساز بوده و با وزن ۰٫۵۳ گرم هم به فروش می‌رسد.

گوشواره طلا مدل میکی ماوس