معرفی ۵ مدل مبل راحتی ۸ نفره در سال  ۱۴۰۳
معرفی ۵ مدل مبل راحتی ۸ نفره در سال  ۱۴۰۳

سرمایه فردا در این گزارش با ارائه قیمت، به معرفی ۵ مدل مبل راحتی ۸ نفره در سال ۱۴۰۳ می‌پردازد که محبوبیت زیادی دارند.

مبلمان منزل یکی از وسایلی است که نمای پذیرایی را زنده‌تر و محیط خانه را کامل‌تر نشان می‌دهد. وجود مبل راحتی، احساس راحتی بیشتری به کاربر می‌دهد و بعد از یک روز شلوغ کاری یا درسی، می‌توان در کنار خانواده، روی آن نشست و رفع خستگی کرد. همچنین این مدل مبل برای استفاده در محیط اداری در زمان انتظار مراجعه‌کننده نیز پیشنهاد می‌شود. در بحث دوام مبل راحتی، جنس چوب تأثیر زیادی دارد و بهتر است نسبت به انتخاب نوع چوب حساسیت به خرج داد. در خصوص اسفنج بکار رفته در بخش نشیمن نیز، اسفنج ۳۰ یا ۳۵ کیلویی توصیه می‌شود.

سرمایه فردا در این گزارش با ارائه قیمت، به معرفی ۵ مدل مبل راحتی ۸ نفره در سال ۱۴۰۳ می‌پردازد که محبوبیت زیادی دارند.

مبل راحتی چستر دیاکو

این مدل مبل راحتی ۸ نفره، در هنگام تهیه این گزارش حدود ۴۹ میلیون تومان قیمت دارد. جنس چوب بکار رفته در بدنه محصول، از روس درجه یک و پایه‌های مبل فلزی است و ۲۴ ماه ضمانت دارد. این مبل راحتی نشیمنی از جنس اسفنج ۳۰ کیلویی، طول عمر بالایی دارد. در این محصول، جنس پارچه را می‌توان به دلخواه مشتری، تغییر داد. در کنار این مبل راحتی می‌توان میز ناهارخوری و عسلی از همین مدل را نیز سفارش داد.

مبل راحتی چستر دیاکو 8 نفره-کاماپرس

مبل راحتی کارلوس

این مدل مبل راحتی با قیمت حدودی ۲۰ میلیون تومان مناسب کاربران با بودجه محدود است. این ست کامل هشت نفره، با جنس بدنه چوب روس، پایه‌های فلزی به رنگ‌های استیل و طلایی دارد و در بخش نشیمن، اسفنج ۳۵ کیلویی تعبیه شده است. این مبل راحتی شامل دو مبل سه نفره و دو مبل ۱ نفره و مناسب خانواده‌های متوسط است.

مبل راحتی کارلوس 8 نفره-کاماپرس

مبل راحتی مینیمال نیو کلاسیک New

این مدل مبل راحتی با قیمت حدودی ۳۲ میلیون تومان در رنگ‌های مختلف قابل سفارش است. این مبل با نشیمنی از جنس اسفنج ۳۰ کیلویی، به واسطه جنس چوب روس از استحکام فوق‌العاده‌ای برخوردار بوده و مناسب خانواده‌های پرجمعیت است. پارچه این مبل بنا به درخواست مشتری قابل تغییر است و کاربر می‌تواند جنس مبل را با پرده منزل هماهنگ کند.

مبل راحتی مینیمال نیو کلاسیک 7 نفره New-کاماپرس

مبل راحتی آیسل

این مدل مبل راحتی با قیمت حدودی ۴۹ میلیون تومان، با رنگ و جنس پارچه قابل تغییر به کاربران ارائه می‌شود. در این محصول نشیمن راحتی از جنس یورولوکس طراحی شده و به خوبی توان تحمل وزن بالا را دارد. این مبل راحتی با جنس پایه و کلاف روس درجه یک، مناسب کاربرانی است که فرزند بازیگوش دارند. این مبل با کاربرد راحتی، با توجه به ظاهر مدرن خود برای بکارگیری در محیط های کاری نیز گزینه مناسبی محسوب می‌شود.

مبل راحتی آیسل -کاماپرس

مبل راحتی آریا ۸ نفره تختخواب شو

این مدل مبل راحتی ۸ نفره با اسفنج از جنس یورولوکس حدود ۵۱ میلیون تومان قیمت دارد. این محصول با قابلیت تختخواب شو، مناسب کاربرانی است که اهل لم دادن روی کاناپه و تماشای تلویزیون هستند. این مدل مبل راحتی با امکان دوخت پارچه ساده، راه‌ راه و چستر، در بخش جنس پارچه قابلیت تغییر به سلیقه و نیاز مشتری را دارد.

مبل راحتی آریا 8 نفره تختخواب شو-کاماپرس