معرفی ۵ جاذبه گردشگری جذاب و دیدنی در تور ویتنام
معرفی ۵ جاذبه گردشگری جذاب و دیدنی در تور ویتنام

سرمایه فردا در این گزارش به معرفی ۵ جاذبه گردشگری جذاب و دیدنی در تور ویتنام پرداخته است.

ویتنام این روزها یکی از مقاصد گردشگری پربازدید آسیای شرقی است و با جاذبه‌های تاریخی، طبیعی و تفریحی خود گوی سبقت را از دیگر کشورهای گردشگر‌پذیر آسیای شرقی ربوده است. حضور در تور ویتنام می‌تواند علاوه بر لذت بردن از طبیعت آرامش‌بخش این کشور، جوابگوی تمام سلیقه‌های گردشگری باشد.

سرمایه فردا در این گزارش به معرفی ۵ جاذبه گردشگری جذاب و دیدنی در تور ویتنام پرداخته است.

۱ – منطقه هوی آن

هوی آن یکی از جاذبه‌های اصلی کشور ویتنام و شناخته‌شده‌ترین منطقه گردشگری این کشور است که می‌توان در تور ویتنام از آن بازدید کرد. این منطقه یک منطقه باستانی و تاریخی است و در عین حال دارای امکانات بسیار خوبی برای گردشگران نیز هست. این منطقه مملو از رستوران‌ها، اقامت‌گاه‌ها و کافه‌ها برای استفاده گردشگران است.

علاوه بر این مغازه‌های بی‌شمار لباس‌فروشی و فروش یادگاری نیز در این شهر کوچک و باستانی وجود دارد. اگر از خرید خسته شده‌اید، می‌توانید در طبیعت زیبای هوی آن استراحت کرده و یا از معابد و پاگوداهای تاریخی بازدید کنید.

هوی آن یک رودخانه زیبا به نام آن بنگ نیز نیز دارد که می‌توانید در مسیر آن پیاده‌روی و یا دوچرخه‌سواری کنید. ساحل این رودخانه پرآب همیشه مملو از گردشگران و مردم این منطقه است.

تور ویتنام-کاماپرس

۲ – روستای کام تان

روستای کام تان یکی از روستاهای بسیار دیدنی و خاص در تور ویتنام است. دلیل اصلی شهرت این روستا، خانه‌های پلکانی است که روی رودخانه ساخته شده است. این خانه‌ها علاوه بر زیبایی، تاریخی نیز هستند و بیشتر آن‌ها در قرن نوزدهم میلادی ساخته شده‌اند.

این روستا از طبیعت بسیار زیبایی نیز برخوردار است. گردشگران می‌توانند برای تفریح از قایق‌های خاص روستاییان که به شکل دایره است، استفاده کنند. قرار گرفتن این قایق‌های رنگی بر روی آب مناظر بکری را برای گردشگران خلق می‌کند و تجربه‌های تازه‌ای از قایقرانی روی آب‌های آرام رودخانه را به آن‌ها می‌دهد.

تور ویتنام-کاماپرس

۳ – منطقه دا لات

دا لات خوش آب و هواترین منطقه ویتنام است و برای دوچرخه‌ سواری و پیاده روی ایده آل است. این منطقه قابل بازدید در تور ویتنام، یک منطقه برجای مانده از زمان استعمار فرانسه است و فرانسوی‌ها به این منطقه نام بهار ابدی را گذاشته بودند.

چندین کاخ در این منطقه ساخته شده است که یکی از آن‌ها کاخ باشکوه امپراطو بائو دای است. استفاده از تله کابین دا لات، کرایه دوچرخه و موتورسیکلت و انجام تفریحاتی چون کوهنوردی و صخره نوردی در این منطقه توصیه می‌شود.

تور ویتنام-کاماپرس

۴ – شهر هوئه

هوئه یکی از شهرهای بسیار آرام و جذاب ویتنام است. ترافیک در این شهر معنایی ندارد و رستوران‌های هوئه سنتی‌ترین و عجیب‌ترین غذاهای ویتنام را طبخ کرده و در اختیار مشتری قرار می دهند. رودخانه پرفیوم نیز این شهر را زیباتر کرده است.

یکی از ویژگی‌های هوئه در تور ویتنام داشتن جاذبه‌های تاریخی است. این شهر زمانی پایتخت ویتنام بوده و به همین دلیل ساختمان‌ها، قلعه‌های نظامی، کاخ‌ها و معابد تاریخی زیادی در این شهر و اطراف آن وجود دارد. در حاشیه این شهر نیز تعداد زیادی پاگودا و آرامگاه‌های سلطنتی قابل بازدید است.

تور ویتنام-کاماپرس

۵ – خلیج هالونگ

تصویر خلیج هالونگ با کشتی‌هایی که مدام در آن حرکت می‌کنند، از جمله عکس‌های کارت پستالی ویتنام محسوب می‌شود. این خلیج طبیعت سحرانگیزی دارد و آب‌ زلال آن برای هر گردشگری آرامش‌بخش و محسور کننده خواهد بود. این منطقه گردشگری دارای تمام امکانات لازم برای گردشگران است و شما می‌توانید از ساحل زیبای آن و کشتی‌های تفریحی خلیج لذت ببرید.

این خلیج بیش از ۱۶۰۰ جزیره و صخره آهکی دارد که در تمام نقاط آن قابل مشاهده هستند. برخی از این جزیره‌ها قابل بازدید هستند و برخی دیگر به شکل صخره‌های کوچکی از آب بیرون زده‌اند. جزیره‌های بزرگ خلیج هالونگ دارای غارهای بسیار زیبایی هستند که معمولا گردشگران در تور ویتنام از این غارها بازدید می‌کنند.

تور ویتنام-کاماپرس