معرفی تورهای باتومی در بهار ۱۴۰۳ با قیمت مناسب
معرفی تورهای باتومی در بهار ۱۴۰۳ با قیمت مناسب

سرمایه فردا در این گزارش به معرفی تورهای باتومی در بهار ۱۴۰۳ با قیمت مناسب می‌پردازد.

آب و هوای ساحلی و گرم باتومی ترکیه در همه فصل‌ها برای گردشگران مطبوع است. با این حال اگر به دنبال یک سفر خارجی آرام، ارزان و به‌دور از شلوغی در روزهای باقی‌مانده از بهار هستید باتومی مقصد مناسبی برای شما است.

سرمایه فردا در این گزارش به معرفی تورهای باتومی در بهار ۱۴۰۳ با قیمت مناسب می‌پردازد.

۱- تور باتومی مهریانا سیر پارس

این تور ادر اردیبهشت ماه توسط آژانس مهریانا سیر پارس برگزار می‌شود و حمل و نقل هوایی آن را هواپیمایی وارش بر عهده دارد. قیمت تور بسته به هتل محل اقامت متفاوت است اما شروع آن از حدود ۱۱ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان است که برای یک نفر بزرگسال درصورت اقامت در اتاقی ۲ تخته از هتل ۴ ستاره رویال گرجستان در نظر گرفته شده‌ است. ترانسفر فرودگاهی و بیمه مسافرتی خدمات دیگر این تور را تشکیل می‌دهند.

-تور باتومی آریو پرواز قرن

این تور به مدت ۴ شب به میزبانی آژانس آریو پرواز قرن برگزار می‌گردد. حمل و نقل هوایی این تور برعهده ایران ایرتور است. هزینه تور از حدود ۱۲ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان آغاز می‌شود. در صورت اقامت فرد بزرگسال در اتاقی ۲ تخته در هتل گراند پالاس باتومی هزینه تور ۱۲ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان خواهد بود. دیگر خدمات این تور ترانسفر فرودگاهی و بیمه مسافرتی هستند.

۳-تور باتومی مهر پرواز سیوان

این تور به مدت ۳ شب به میزبانی آژانس مهر پرواز سیوان برگزار می‌شود. حمل و نقل هوایی این تور را هواپیمایی وارش بر عهده دارد. هزینه تور از حدود ۱۱ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان آغاز می‌شود. درصورت اقامت در اتاقی ۲ تخته در هتل ۳ ستاره ایبریا، هزینه مسافرت هر فرد بزرگسال ۱۲ میلیون و ۱۶۰ هزار تومان خواهد بود. ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی و بیمه مسافرتی خدمات دیگر تور خواهند بود.

۴-  تور باتومی تینو پرواز آسمان

این تور به مدت ۳ شب در اردیبهشت به میزبانی آژانس تینو پرواز آسمان برگزار می‌شود. هواپیمایی وارش حمل و نقل هوایی تور را بر عهده دارد. هزینه تور از ۱۱ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان آغاز می‌شود. درصورت اقامت در اتاقی ۲ تخته در هتل ۴ ستاره رومی هزینه قابل پرداخت برای هر بزرگسال ۱۲ میلیون و ۶۶۰ هزار تومان خواهد بود. ترانسفر فرودگاهی و بیمه مسافرتی خدمات دیگر تور هستند.