قیمت گوشی پوکو C40 در اردیبهشت ۱۴۰۳
قیمت گوشی پوکو C40 در اردیبهشت ۱۴۰۳

سرمایه فردا در این گزارش قیمت گوشی پوکو C40 در اردیبهشت ۱۴۰۳ را در فروش آنلاین بررسی می‌کند.

گوشی پوکو C40 از جمله گوشی‌های پرطرفدار برای نوجوانان و جوانان به حساب می‌آید که محبوبیت زیادی کسب کرده و کاربرد آن برای گیمینگ در نظر گرفته می‌شود. این گوشی با ظرفیت حافظه داخلی و رم‌های مختلفی طراحی شده که در این گزارش تنها قیمت گوشی پوکو C40 با حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی و رم ۴ گیگابایتی در نظر گرفته می‌شود.

سرمایه فردا در این گزارش قیمت گوشی پوکو C40 در اردیبهشت ۱۴۰۳ را در دو سایت دیجی کالا و تکنولایف بررسی می‌کند.

قیمت گوشی پوکو C40 در دیجی کالا

قیمت گوشی پوکو C40 در سایت دیجی کالا و در زمان تهیه این گزارش ۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان بوده و با گارانتی ۱۸ ماهه نوین پرداز همراه هرمس ارائه می‌شود. این گوشی با رنگ‌های سبز، زرد و مشکی در این سایت موجود است.

قیمت گوشی پوکو C40 در تکنولایف

قیمت گوشی پوکو C40 در سایت تکنولایف و در زمان تهیه این گزارش ۴ میلیون و ۹۴۳ هزار تومان در نظر گرفته شده و همراه با گارانتی ۱۸ ماهه شرکتی ارائه می‌شود. این گوشی با رنگ‌های زرد، سبز و مشکی در این سایت موجود است و با پک و رام گلوبال در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

ویژگی‌های گوشی پوکو C40 چیست؟

این گوشی دارای سایز صفحه نمایش ۶٫۷۱ اینچی بوده و محصولی دو سیمکارته است که از هشت هسته پردازشگر استفاده می‌کند. این گوشی ۲۰۴ گرم وزن داشته و رزولوشن صفحه نمایش آن ۱۶۵۰ در ۷۲۰ پیکسل است. این محصول امکان نمایش ۱۶ میلیون رنگ را فراهم می‌کند و سنسورهایی مانند شتاب سنج، مجاورت و اثر انگشت را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

گوشی پوکو C40 دارای ظرفیت باتری ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی بوده و قابلیت شارژ سریع ۱۸ واتی را دارد. همچنین از دیگر قابلیت‌های مهم در این محصول می‌توان به کیفیت دوربین آن اشاره کرد که در دوربین جلو ۵ مگاپیکسل بوده و در دوربین‌های پشت ۱۳ و ۲ مگاپیکسل در نظر گرفته می‌شود. این گوشی از شبکه اینترنت ۴٫۵G پشتیبانی می‌کند.