قیمت آپارتمان ۸۰ متری در پردیس و پرند چند؟
قیمت آپارتمان ۸۰ متری در پردیس و پرند چند؟

افزایش قیمت و کاهش معاملات مسکن در تهران سبب‌شده تا بسیاری از افراد رویای خانه‌دارشدن را در شهرک‌های اطراف تهران جست‌وجو کنند.

افزایش قیمت و کاهش معاملات مسکن در تهران سبب‌شده تا بسیاری از افراد رویای خانه‌دارشدن را در شهرک‌های اطراف تهران جست‌وجو کنند. شهر پرند و پردیس با مجتمع‌های آپارتمانی و ویلایی در چنین شرایطی جزو انتخاب‌های اول خانواده‌ها برای زندگی در نزدیک پایتخت است. برای خرید یک آپارتمان ۸۰ متری در پرند و یا پردیس گاهی فقط نیاز هست بودجه‌ای ۲ میلیارد تومانی داشته باشید.

زندگی در شهر پردیس با ۱۱ فاز می‌تواند انتخاب نخست افرادی باشد که محل کارشان شرق تهران است. وجود بیمارستان، بوستان‌های متنوع و امکانات رفاهی قابل‌قبول از ویژگی‌های این شهر است.

شهر پردیس- کاماپرس

خرید آپارتمان با تراس در فاز ۴ پردیس

در حال حاضر، یک آپارتمان ۸۰ متری با تراس ۲۷ متری در طبقه اول فاز ۴، با قیمت هر مترمربع ۴۹ میلیون تومان با مبلغ کل ۴ میلیارد تومان برای فروش آگهی شده است. این آپارتمان ۸۰ متری آسانسور ندارد؛ اما به گفته مالک دارای پارکینگ و انباری است.

خرید آپارتمان ۸۰ متری در فاز ۳ پردیس

اگر بودجه‌ای در حدود ۴ میلیارد دارید، می‌توانید یک آپارتمان ۸۰ متری که در سال ۸۲ ساخته شده را با مبلغ ۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان خریداری کنید. این آپارتمان که در فاز سوم این شهر حاشیه‌ای قرار دارد، در طبقه سوم واقع شده و فول امکانات است. در آگهی این واحد آمده است که سالن آفتابگیر و کف سرامیکی دارد. توجه داشته باشید که فاز ۳ پردیس، یکی از قدیمی‌ترین فازهای این شهر است.

شهر پرند_ کاماپرس

شهر پرند در جنوب غربی تهران

اما کسانی‌که به سراغ زندگی در شهر پرند می‌روند، محل کارشان در جنوب و جنوب غربی تهران است. مدارس در این شهر نسبت به دیگر شهرهای حاشیه‌ای تهران متنوع‌تر است و مراکز درمانی و بوستان‌های آن نیز توانسته بخشی از آرامش خیال ساکنان آن را فراهم کند؛ و از سویی راه‌اندازی مترو، رفت‌وآمد را هم برای ساکنان این منطقه تسهیل کرده است.

خرید آپارتمان ۸۰ متری در فاز ۵ پرند

یک آپارتمان ۸۳ متری دو خوابه در بلوار جمهوری پرند برای فروش ۲ میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان آگهی شده است. این واحد سند تک برگ دارد و سال ۱۳۹۳ بنا شده است. قیمت هر مترمربع این واحد کمی بیش از ۳۰ میلیون تومان برآورده شده است. این آپارتمان در طبقه ششم واقع شده و دارای آسانسور، پارکینگ مسقف و انباری است. از ویژگی‌های دیگر این خانه می‌توان به نورگیر بودن آن و همچنین نزدیکی به بیمارستان و مراکز تفریحی اشاره کرد.

خرید آپارتمان ۲ خوابه در پرند

اگر قصد سرمایه‌گذاری دارید، می‌توانید با پرداخت حدودی ۲ میلیارد تومان صاحب یک آپارتمان ۲ خوابه شوید. برای مثال هر مترمربع یک آپارتمان ۸۲ متری در فاز یک پرند ۲۵ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. این آپارتمان ۱۱ سال ساخت که در طبقه سوم قرار دارد، پارکینگ و انباری ندارد اما مچهز به آسانسور است. از دیگر مزایای این آپارتمان می‌توان به داشتن سند تک برگ و قرارگرفتن در یک خیابان خوب در این منطقه اشاره کرد. به گفته مالک، این واحد نزدیک به مراکز تجاری و تفریحی است.