صادرات ۷۵ درصد محصولات شرکت چینی سپید
صادرات ۷۵ درصد محصولات شرکت چینی سپید

مدیر فروش شرکت چینی سپید اصفهان با تاکید بر اینکه چینی سپید ماهانه ۲۰ هزار محصول تولید می‌کند، گفت: در حال حاضر این شرکت محصولات خود را به بازارهای خارجی نیز صادرات می‌کند.

به گزارش سرمایه فردا، محسن صدیقی با اشاره به اینکه چینی سپید به صورت تخصصی قوری‌های چینی در سایزهای مختلف را تولید می‌کند، گفت: این چینی‌ها مخصوص استفاده از سماورهای آپلونی و سماورهای تزئینی است که هم اکنون به کشورهای مختلف صادرات می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه راز موفقیت فروش چینی سپید این است که در شبکه‌های اجتماعی تبلیغات گسترده‌ای دارد، افزود: در حال حاضر در کشورهای خارجی از فیسبوک و توییتر زیاد استفاده می‌شود، از این رو چینی سپید با ایجاد صفحه اختصاصی در فیسبوک و معرفی محصولات به زبان‌های عربی، انگلیسی و … توانسته مشتریانی از کشورهای خارجی جذب کند.

صدیقی با تاکید بر اینکه چینی سپید ماهانه بیش از ۲۰ هزار محصول تولید می‌کند، افزود: در حال حاضر این شرکت بخشی از محصولات تولیدی خود را به بازارهای خارجی صادرات می‌کند. این میزان صادرات شامل ۷۵ درصد از تولید ماهانه شرکت است.

مدیر فروش چینی سپید اصفهان با تاکید بر اینکه هنوز به طور کامل نتوانسته‌ایم بازار عراق و پاکستان را تصاحب کنیم، تصریح کرد: به طور قطع بعد از اینکه در این بازارها سهم بیشتری بدست آوردیم روی بازار عمان متمرکز می‌شویم.

او درباره رقبای چینی سپید در بازارهای خارجی تصریح کرد: در حال حاضر چینی زرین و چینی طوس در بازار خارجی رقیب چینی سپید هستند. این شرکت‌ها به دلیل اینکه برند هستند با قیمت بالاتری محصولات خود را عرضه می‌کنند. به همین دلیل چینی سپید در بازار کشورهای خارجی تقاضای خوبی دارد.

صدیقی درباره برنامه شرکت برای تولید محصولات دیگر، گفت: شرکت چینی سپید بر مبنای سفارش محصول توسط مشتریان تولید می‌کند. در واقع هر محصولی که مد نظر خریداران باشد را می‌تواند تولید کند. به همین دلیل خودش وارد تولید انبوه محصول بدون سفارش خرید نمی‌شود.

شرکت چینی سپید اصفهان سال ۱۳۷۵ در اصفهان تاسیس شده است. در حال حاضر این شرکت به صورت اختصاصی مشغول تولید انواع قوری چینی است.