آخرین اخبار

کاربرد سرویس جدید اینترنت برای کسب و کارها

‌ عباس دلگشایی گفت: درحال حاضر کسب و کارهای حوزه آی تی وابسته به سرویس اینترنت است. از طرفی هزینه های اینترنت شرکت های ارائه دهنده اینترنت برای شرکت‌های ارائه دهنده خدمات فناوری به شدت بالا است.

معاون بازاریابی، فروش و پشتیبانی مبین نت با بیان اینکه در حال حاضر هزینه خدمات مبین نت نسبت به درآمدی که دریافت می کند اصلاً قابل مقایسه نیست، افزود: شرکت‌ها برای ارائه سرویس مجبور به توسعه هستند. این توسعه در شرایط فعلی و تحریم قاعدتا هزینه بالاتر دارد. در واقع هزینه دلاری انجام می‌دهیم ولی درآمد ریالی می‌گیریم. این مطمئناً باعث می‌شود که روی درآمد و بیزینس پلن شرکت‌ها تاثیر منفی بذارد.

او افزود: شرکت نمی‌تواند همه هزینه را هم از مشتری دریافت کند، چون قاعدتاً توان پرداخت وجود ندارد. این موضوع باعث می‌شود که هم ارائه دهنده ناراحت متضرر شود. هم مشتری نتواند سرویس مورد نظر و با کیفیت مطلوبش را دریافت کند.

سرویس جدید اینترنت برای کسب و کارها

دلگشایی با تاکید بر اینکه در یک سال گذشته حوزه اینترنت توسعه و ارائه سرویس فیبر شده است، گفت: الان این سرویس با هدف ارائه خدمات به منازل و کسب و کارها است. این سرویس کمی هزینه اولیه بالایی دارد. برای اپراتورها در بحث رگولاتوری از طریق مشوق هزینه‌ها منطقی تر شده است. به عبارت دیگر مقداری هزینه‌ها را برای اپراتورها قابل قبول‌تر کرده است. اما واقعاً بازهم این عددها و مشوق‌ها نسبت به این ارائه سرویس جوابگو نیست، چون هزینه‌ها به شدت سرسام‌آور بالاست.

او با بیان اینکه وقتی این سرویس ایجاد و ارائه شود کیفیت خیلی خوبی را به مشتریان می‌دهد، گفت: در حال حاضر دغدغه‌ای که همه استفاده کننده‌ها از کیفیت نامطلوب دارند و برای بیزنس ها مناسب نیست و حتی گیمرها با آن مشکل دارند حل میشود. درواقع سرویس فیبر یک ثبات دارد و سرعتش به شدت بالا و قابل قبول است و حتی چند ده برابر سرویس فعلی است.

تاثیر فیلترینگ روی درآمد اپراتورها

دلگشایی با تاکید بر اینکه در سرویس جدید اینترنت برای کسب و کارها و منازل کیفیت مطلوب‌تری می گیرند، اظهار کرد: شاید انجا راحت‌تر هزینه بالاتری پرداخت کنند. برای سرویس اگر مشتری از یک کیفیت سرویسی راضی باشد حاضر می‌شود هزینه‌ها وبالاتری بپردازد.

او با تاکید بر اینکه فیلترینگ روی درآمد اپراتورها تاثیر می گذارد، گفت: در مراحل اولیه‌ احتمال دارد مشترکی خیلی‌ها از فیلترشکن‌ها استفاده نکنند. قاعدتاً فیلترشکن در مصرف اینترنت تاثیر می‌گذارد. قاعدتاً مشترکینی که شاید اینستاگرام استفاده می‌کردند. الان دیگر به دلیل فیلترینگ سراغش نرود.

تخفیف اینترنت واقعی است

دلگشایی با تاکید بر اینکه استفاده از وی پی ان‌ها روی مصرف اینترنت خیلی تاثیر گذار است، گفت: جدیداً از چند ماه گذشته تخفیف اینترنت افزایش یافته است. در واقع ترافیک ترجیحی به نفع مشتریان ایجاد شد، اما وقتی شما فیلترشکن روشن می‌کنید خارج از شبکه وارد می‌شوید و عملاً ترافیک خارجی مصرف می‌کنید. این خودش هزینه اینترنت مشترک را بالا می‌برد.
او با بیان اینکه الان مبین نت اینترنت را روی بستر مودم دارد، گفت: الان حالت سرویس‌های tdlt فعال است مشتری اگر نیاز بیشتری داشته باشد کیفیت در واقع تثبیت شده‌تری را بخواهد و هزینه بیشتری بپردازد. چون ارائه دهنده هزینه دیوایس بیشتری باید بدهد. در کنار همون سرویس مودم و شبکه‌ای درآینده ما یکی از شرکت‌های مثلاً سرویسم خیلی بهتر از بقیه هستیم.
او با بیان اینکه شعار مبین نت امسال اتصالی به وسعت ایران روی بستر فیبرش دارد، گفت: سرویس تی دی ال تی که تقریبا داره کل شبکه کشور را ساپورت می‌کند با فیبر ارائه می‌دهیم. به زودی هم ۵ جی مبین نت راه اندازی می‌شود.

پاسخگویی و خدمات پس از فروش مبین نت

او با تاکید بر اینکه پاسخگویی و خدمات پس از فروش مبین نت بسیار قوی است، گفت: مشتریان انبوه روی خدمات پس از فروش به شدت هزینه کرده است. اگر من بخواهم نقطه تمایز مبین با سرویس‌دهنده‌های یگر اعلام کنم یکی خدمات پشتیبانی است.

او افزود: به عنوان مثال در حوزه بی تو سی مشترکمون اگر مشتری نتواند از سرویس استفاده کند به صورت رایگان کارشناس میفرستیم منزل مشتری یا سرویسی که از دیوایس یا از تنظیمات دارد کارشناس اعزام می‌شود.

او افزود: مکانی که سرویس استفاده می‌شود مهم است چون سرویس مبین بر اساس وایرلسه قاعدتاً مکان استفاده خیلی روش تاثیر دارد. این خدمات پس از فروش را متمایز کرده و به جرات می‌توان گفت که رضایت مشتریان در خدمات پس از فروش بر اساس نظرسنجی‌هایی که انجام شده به سدت قابل قبول است که خود سازمان تنظیم هم روی این نظرسنجی ها نظارت مستقیم دارد.

modir

Recent Posts

آینده صنعت نفت ایران چگونه خواهد بود؟

کمبود سرمایه‌گذاری آینده صنعت نفت ایران را با چالش مواجه کرده و عمدتاً به دلیل…

9 ساعت ago

تأثیر فقر در ایران چه بوده است ؟

تأثیرات بلندمدت فقر در ایران احتمالاً چندوجهی خواهد بود و جنبه‌های مختلفی از جامعه، سیاست…

11 ساعت ago

قیمت کیا کی ۴ چند؟

در حال حاضر کیا کی ۴ در آمریکا جانشین گران‌تر کیا سراتو شده‌است. در ارزیابی‌ها…

11 ساعت ago

افزایش قیمت آلومینیوم در بازار جهانی

افزایش قیمت آلومینیوم در بازار جهانی به صورت تدریجی اتفاق افتاده است. به طوری که…

12 ساعت ago

افزایش تمرکز برابر است با افزایش قدرت

افزایش تمرکز برابر است با افزایش قدرت زیرا منجر میشود انسان راحتتر به اهداف خود…

13 ساعت ago

تجربه رانندگی با تویوتا لوین توربوشارژ

تویوتا لوین توربوشارژ تلفیقی از کیفیت ژاپنی و ارزانی چینی‌هاست. به همین دلیل خودرویی مناسب…

13 ساعت ago