جزییات ثبت نام وام ۱۰۰ میلیون تومانی بانک آینده
جزییات ثبت نام وام ۱۰۰ میلیون تومانی بانک آینده

به گزارش سرمایه فردا، به نقل از رده، بانک آینده به آن دسته از مشتریانی که توانسته‌اند اعتبار شغلی تهیه کنند، وام ۱۰۰ میلیون تومانی ارائه می‌دهد.

افرادی که در بانک آینده سپرده کوتاه مدت عادی دارند و مایل به دریافت وام از این مجموعه هستند، اکنون امکان استفاده از طرح جهاد کالا؛ وام ۱۰۰ میلیون تومانی آن را دارند.

به گزارش سرمایه فردا، به نقل از رده، بانک آینده به آن دسته از مشتریانی که توانسته‌اند اعتبار شغلی تهیه کنند، وام ۱۰۰ میلیون تومانی ارائه می‌دهد. این تسهیلات با سود ۲۳ درصدی به مشتریان ارائه می‌شود. ضمانت اصلی برای دریافت این تسهیلات ارائه ضامن رسمی است.

لازم به ذکر است که به تشخیص بانک و با توجه به سقف وام و رتبه اعتباری متقاضیان ضمانت این تسهیلات متفاوت خواهد بود. سود این وام به ۲۳ درصد می‌رسد و افراد بعد از دریافت در بازه زمانی ۱۲ یا ۲۴ یا ۳۶ ماه امکان بازپرداخت این تسهیلات را خواهند داشت.

با در نظر گرفتن شرایط مذکور و مدت زمان بازپرداخت ۳۶ ماهه، میزان هر قسط به ۳ میلیون و ۸۷۰ هزار و ۹۷۲ تومان می‌رسد. کل سود این تسهیلات ۳۹ میلیون و ۳۵۴ هزار و ۹۹۸ تومان و مجموع رقم تسهیلات و سود آن ۱۳۹ میلیون و ۴۵۴ هزار و ۹۹۸ تومان برآورد شده است.

جهاد کالا چیست؟

افراد بعد از دریافت این وام امکان خرید کالا و محصولات مختلف از مراکز فروش حضوری جهاد کالا واقع در محل دائمی نمایشگاه‌های لوازمی مانند مبلمان، فرش، لوازم خانگی و … را خواهند داشت. جهاد کالا یک پروژه ملی به منظور حمایت از تولید، خرید لوازم خانگی ایرانی با تسهیلات ویژه و همچنین طرح ملی خرید جهیزیه ایرانی با حضور تولیدکنندگان و فروشندگان کشور است.

بانک آینده این تسهیلات را به منظور رشد و ارتقای تولید و حمایت از تولیدکنندگان انواع کالای ایرانی و همچنین تامین قسمتی از نیاز جامعه برای کالاهای اساسی ارائه داده است.