صنعت و معدن

نقش تحلیل اطلاعات و مدیریت فرآیندها در دستیابی به تعالی سازمانی

مقیمی در بیست و دومین همایش تعالی سازمانی که در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار شد، اظهار داشت: شرکت‌ها و سازمان‌ها با تحلیل دقیق اطلاعات و مدیریت کارآمد فرآیندها می‌توانند به تعالی سازمانی دست پیدا کنند. تعالی سازمانی شامل مجموعه‌ای از فاکتورها و شاخص‌ها است که منجر به بهبود عملکرد و افزایش کارایی شرکت‌ها می‌شود.

وی افزود: مشتری‌مداری و دستیابی به درک درست از انتظارات مشتریان از مهم‌ترین شاخص‌های تعالی سازمانی هستند. سازمان‌ها باید به منظور پاسخگویی به نیازهای مشتریان و افزایش رضایت آنها، بر مشتری‌مداری تمرکز کنند. مدیریت فرآیندها و تغییرات ضروری نیز در رسیدن به جایگاه واقعی شرکت‌ها و سازمان‌ها نقش حیاتی دارند.

مقیمی همچنین خاطرنشان کرد که بدون توجه به تحلیل اطلاعات و مدیریت فرآیندها، هیچ تحولی در راستای تعالی سازمانی رخ نخواهد داد. توجه به تحلیل اطلاعات و مدیریت فرآیندها به بهبود عملکرد سازمان‌ها، افزایش بهره‌وری، و رونق کسب‌وکارها کمک شایانی می‌کند.

modir

Recent Posts

نوسانات شدید بازارهای دارایی

در پی جنگ ۱۲ روزه، اقتصاد کشور با موجی از اختلالات ساختاری روبه‌رو شده که…

8 ساعت ago

ستون ثبات بازار سرمایه؛ روایت عملکرد فولاد مبارکه

در بحبوحه نوسانات شاخص کل و فضای مبهم بازار سرمایه، فولاد مبارکه اصفهان به‌عنوان نماد…

8 ساعت ago

ضعف دولت در تعیین قیمت کالاها

ضعف دولت در تعیین قیمت کالاها و برخورد با گرانفروشی باعث شد که قیمت کالا…

9 ساعت ago

پایان بازار سیاه بلیت اربعین؟

دستورالعمل جدید سازمان هواپیمایی برای کنترل قیمت‌ها و ساماندهی پروازهای ۱۴۰۴ اربعین ارائه شد. با…

9 ساعت ago

انتخاب بهینه کابل آلومینیومی و کابل خودنگهدار؛ راهکاری برای پروژه‌های موفق برق‌رسانی

یکی از اصلی‌ترین دلایل استقبال گسترده از کابل آلومینیومی، وزن سبک‌تر و قیمت اقتصادی‌تر نسبت…

9 ساعت ago

کاهش قیمت برنج در راه است؛ افت شدید تا دو هفته آینده

با ورود محصول جدید به بازار، قیمت برنج در مسیر کاهش قرار گرفته و پیش‌بینی…

9 ساعت ago