مقیمی در بیست و دومین همایش تعالی سازمانی که در مرکز همایشهای بینالمللی صداوسیما برگزار شد، اظهار داشت: شرکتها و سازمانها با تحلیل دقیق اطلاعات و مدیریت کارآمد فرآیندها میتوانند به تعالی سازمانی دست پیدا کنند. تعالی سازمانی شامل مجموعهای از فاکتورها و شاخصها است که منجر به بهبود عملکرد و افزایش کارایی شرکتها میشود.
وی افزود: مشتریمداری و دستیابی به درک درست از انتظارات مشتریان از مهمترین شاخصهای تعالی سازمانی هستند. سازمانها باید به منظور پاسخگویی به نیازهای مشتریان و افزایش رضایت آنها، بر مشتریمداری تمرکز کنند. مدیریت فرآیندها و تغییرات ضروری نیز در رسیدن به جایگاه واقعی شرکتها و سازمانها نقش حیاتی دارند.
مقیمی همچنین خاطرنشان کرد که بدون توجه به تحلیل اطلاعات و مدیریت فرآیندها، هیچ تحولی در راستای تعالی سازمانی رخ نخواهد داد. توجه به تحلیل اطلاعات و مدیریت فرآیندها به بهبود عملکرد سازمانها، افزایش بهرهوری، و رونق کسبوکارها کمک شایانی میکند.
جزئیات نماز عید فطر تهران از این قرار است که درهای مصلا از ساعت ۴…
تهران بعد از یک سال درگیری با آلایندگی و خاموشی حالا بسته حمل و نقل…
تحلیل جنگ در خاورمیانه به دو منبع عظیم گازی برمیگردد که تحت مالکیت فلسطین است…
عملکرد مالی آلومینا با رشد چشمگیر فروش، به عنوان یکی از ویژگیهای شرکت در رویکرد…
از حذف ناگهانی کوپایلوت در ویندوز ۱۱ تا پروژه ماهوارهای گوگل برای مقابله با آتشسوزی…
شرکت شهید قندی، در معاملات خود با وزارت اتصالات سوریه متحمل زیانهای قابلتوجهی شده است.…