مقیمی در بیست و دومین همایش تعالی سازمانی که در مرکز همایشهای بینالمللی صداوسیما برگزار شد، اظهار داشت: شرکتها و سازمانها با تحلیل دقیق اطلاعات و مدیریت کارآمد فرآیندها میتوانند به تعالی سازمانی دست پیدا کنند. تعالی سازمانی شامل مجموعهای از فاکتورها و شاخصها است که منجر به بهبود عملکرد و افزایش کارایی شرکتها میشود.
وی افزود: مشتریمداری و دستیابی به درک درست از انتظارات مشتریان از مهمترین شاخصهای تعالی سازمانی هستند. سازمانها باید به منظور پاسخگویی به نیازهای مشتریان و افزایش رضایت آنها، بر مشتریمداری تمرکز کنند. مدیریت فرآیندها و تغییرات ضروری نیز در رسیدن به جایگاه واقعی شرکتها و سازمانها نقش حیاتی دارند.
مقیمی همچنین خاطرنشان کرد که بدون توجه به تحلیل اطلاعات و مدیریت فرآیندها، هیچ تحولی در راستای تعالی سازمانی رخ نخواهد داد. توجه به تحلیل اطلاعات و مدیریت فرآیندها به بهبود عملکرد سازمانها، افزایش بهرهوری، و رونق کسبوکارها کمک شایانی میکند.
در حالی که بازار سرمایه ایران در اثر نوسانات نرخ ارز آزاد و توافقی به…
به گزارش سرمایه فردا، مدیریت مهندسی هماهنگی و رهبری تیمهای مهندسی و نظارت بر عملکرد…
در شرایط بحرانی اقتصاد ایران، نیاز به واقعیسازی فوری و اصلاحات ساختاری از اهمیت ویژهای…
در روز ۵ اسفند ۱۴۰۳، بازار سهام با افزایش ارزش معاملات و ورود پول حقیقی…
با اجرای مفاد آییننامه اجرایی ماده ۲۹، تغییرات اساسی در سن بازنشستگی و سنوات الزامی…
به گزارش سرمایه فردا، جوابیه فروشگاههای زنجیرهای اتکا در خصوص اختلاف قیمت کالا منتشر شد.