مقیمی در بیست و دومین همایش تعالی سازمانی که در مرکز همایشهای بینالمللی صداوسیما برگزار شد، اظهار داشت: شرکتها و سازمانها با تحلیل دقیق اطلاعات و مدیریت کارآمد فرآیندها میتوانند به تعالی سازمانی دست پیدا کنند. تعالی سازمانی شامل مجموعهای از فاکتورها و شاخصها است که منجر به بهبود عملکرد و افزایش کارایی شرکتها میشود.
وی افزود: مشتریمداری و دستیابی به درک درست از انتظارات مشتریان از مهمترین شاخصهای تعالی سازمانی هستند. سازمانها باید به منظور پاسخگویی به نیازهای مشتریان و افزایش رضایت آنها، بر مشتریمداری تمرکز کنند. مدیریت فرآیندها و تغییرات ضروری نیز در رسیدن به جایگاه واقعی شرکتها و سازمانها نقش حیاتی دارند.
مقیمی همچنین خاطرنشان کرد که بدون توجه به تحلیل اطلاعات و مدیریت فرآیندها، هیچ تحولی در راستای تعالی سازمانی رخ نخواهد داد. توجه به تحلیل اطلاعات و مدیریت فرآیندها به بهبود عملکرد سازمانها، افزایش بهرهوری، و رونق کسبوکارها کمک شایانی میکند.
محدودیتهای وارداتی باعث شده که خواسته خودروسازان داخلی بدون فشار رقابتی بهجای تمرکز بر بهبود…
قاچاقچیان سوخت با استفاده از خلأهای قانونی، سهمیههای تخصیصیافته را از مسیرهای رسمی خارج کرده…
بانکداری در ایران،با وجود چالش ساختاری مسیر تحول را طی کرده و وارد عرصه رقابت…
بانکداری خصوصی در ایران، با وجود چالشهای ساختاری و فشارهای اقتصادی، مسیر خود را به…
با توجه به شرایط تورمی و رکود اقتصادی، ایران با چالشهای بزرگی در حوزهی توسعهی…
بازار بورس با روندی نزولی همراه بود، به جز گروه برق که همچنان عملکرد مثبتی…