صنعت و معدن

نقش تحلیل اطلاعات و مدیریت فرآیندها در دستیابی به تعالی سازمانی

مقیمی در بیست و دومین همایش تعالی سازمانی که در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار شد، اظهار داشت: شرکت‌ها و سازمان‌ها با تحلیل دقیق اطلاعات و مدیریت کارآمد فرآیندها می‌توانند به تعالی سازمانی دست پیدا کنند. تعالی سازمانی شامل مجموعه‌ای از فاکتورها و شاخص‌ها است که منجر به بهبود عملکرد و افزایش کارایی شرکت‌ها می‌شود.

وی افزود: مشتری‌مداری و دستیابی به درک درست از انتظارات مشتریان از مهم‌ترین شاخص‌های تعالی سازمانی هستند. سازمان‌ها باید به منظور پاسخگویی به نیازهای مشتریان و افزایش رضایت آنها، بر مشتری‌مداری تمرکز کنند. مدیریت فرآیندها و تغییرات ضروری نیز در رسیدن به جایگاه واقعی شرکت‌ها و سازمان‌ها نقش حیاتی دارند.

مقیمی همچنین خاطرنشان کرد که بدون توجه به تحلیل اطلاعات و مدیریت فرآیندها، هیچ تحولی در راستای تعالی سازمانی رخ نخواهد داد. توجه به تحلیل اطلاعات و مدیریت فرآیندها به بهبود عملکرد سازمان‌ها، افزایش بهره‌وری، و رونق کسب‌وکارها کمک شایانی می‌کند.

modir

Recent Posts

جزئیات نماز عید فطر ۱۴۰۴

جزئیات نماز عید فطر تهران از این قرار است که درهای مصلا از ساعت ۴…

6 ساعت ago

خودروهای برقی تهران از وعده تا عمل

تهران بعد از یک سال درگیری با آلایندگی و خاموشی حالا بسته حمل و نقل…

19 ساعت ago

تحلیل جنگ در خاورمیانه

تحلیل جنگ در خاورمیانه به دو منبع عظیم گازی برمی‌گردد که تحت مالکیت فلسطین است…

1 روز ago

تحلیل بنیادی و عملکرد مالی آلومینا

عملکرد مالی آلومینا با رشد چشمگیر فروش، به عنوان یکی از ویژگیهای شرکت‌ در رویکرد…

3 روز ago

آخرین دستاوردهای فناوری در جهان

از حذف ناگهانی کوپایلوت در ویندوز ۱۱ تا پروژه ماهواره‌ای گوگل برای مقابله با آتش‌سوزی…

3 روز ago

زیان‌های شرکت شهید قندی در معامله با سوریه

شرکت شهید قندی، در معاملات خود با وزارت اتصالات سوریه متحمل زیان‌های قابل‌توجهی شده است.…

3 روز ago