مقیمی در بیست و دومین همایش تعالی سازمانی که در مرکز همایشهای بینالمللی صداوسیما برگزار شد، اظهار داشت: شرکتها و سازمانها با تحلیل دقیق اطلاعات و مدیریت کارآمد فرآیندها میتوانند به تعالی سازمانی دست پیدا کنند. تعالی سازمانی شامل مجموعهای از فاکتورها و شاخصها است که منجر به بهبود عملکرد و افزایش کارایی شرکتها میشود.
وی افزود: مشتریمداری و دستیابی به درک درست از انتظارات مشتریان از مهمترین شاخصهای تعالی سازمانی هستند. سازمانها باید به منظور پاسخگویی به نیازهای مشتریان و افزایش رضایت آنها، بر مشتریمداری تمرکز کنند. مدیریت فرآیندها و تغییرات ضروری نیز در رسیدن به جایگاه واقعی شرکتها و سازمانها نقش حیاتی دارند.
مقیمی همچنین خاطرنشان کرد که بدون توجه به تحلیل اطلاعات و مدیریت فرآیندها، هیچ تحولی در راستای تعالی سازمانی رخ نخواهد داد. توجه به تحلیل اطلاعات و مدیریت فرآیندها به بهبود عملکرد سازمانها، افزایش بهرهوری، و رونق کسبوکارها کمک شایانی میکند.
عزیزی گفت: گروسی نباید اعتبار آژانس را به مطامع برخی کشورها که نگاه سلطه گرایانه…
با بهرهبرداری کامل از پروژه ارتقای تصفیهخانه فاضلاب سنندج و ساماندهی شیرابه محل دفن پسماند،…
بررسی خالص ارزش داراییها (NAV) شرکت سرمایهگذاری ملی ایران - ونیکی نشاندهنده وضعیت مطلوب این…
تفاوت صرافی و بروکر این است که صرافیها امکان خرید و فروش دارایی واقعی را…
در حال حاضر که مذاکرات هستهای به عامل تعیین کننده ای در اقتصاد و بورس…