صنعت و معدن

نقش تحلیل اطلاعات و مدیریت فرآیندها در دستیابی به تعالی سازمانی

مقیمی در بیست و دومین همایش تعالی سازمانی که در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار شد، اظهار داشت: شرکت‌ها و سازمان‌ها با تحلیل دقیق اطلاعات و مدیریت کارآمد فرآیندها می‌توانند به تعالی سازمانی دست پیدا کنند. تعالی سازمانی شامل مجموعه‌ای از فاکتورها و شاخص‌ها است که منجر به بهبود عملکرد و افزایش کارایی شرکت‌ها می‌شود.

وی افزود: مشتری‌مداری و دستیابی به درک درست از انتظارات مشتریان از مهم‌ترین شاخص‌های تعالی سازمانی هستند. سازمان‌ها باید به منظور پاسخگویی به نیازهای مشتریان و افزایش رضایت آنها، بر مشتری‌مداری تمرکز کنند. مدیریت فرآیندها و تغییرات ضروری نیز در رسیدن به جایگاه واقعی شرکت‌ها و سازمان‌ها نقش حیاتی دارند.

مقیمی همچنین خاطرنشان کرد که بدون توجه به تحلیل اطلاعات و مدیریت فرآیندها، هیچ تحولی در راستای تعالی سازمانی رخ نخواهد داد. توجه به تحلیل اطلاعات و مدیریت فرآیندها به بهبود عملکرد سازمان‌ها، افزایش بهره‌وری، و رونق کسب‌وکارها کمک شایانی می‌کند.

modir

Recent Posts

سرگردانی بورس در گرداب نوسانات ارز؛ آیا دلار نجات‌دهنده است؟

در حالی که بازار سرمایه ایران در اثر نوسانات نرخ ارز آزاد و توافقی به…

7 ساعت ago

مدیریت مهندسی چیست

به گزارش سرمایه فردا، مدیریت مهندسی هماهنگی و رهبری تیم‌های مهندسی و نظارت بر عملکرد…

11 ساعت ago

بحران‌های اقتصادی ایران: نیاز فوری به واقعی‌سازی

در شرایط بحرانی اقتصاد ایران، نیاز به واقعی‌سازی فوری و اصلاحات ساختاری از اهمیت ویژه‌ای…

16 ساعت ago

رونق سهام و نوسانات صندوق‌های طلا در بازار

در روز ۵ اسفند ۱۴۰۳، بازار سهام با افزایش ارزش معاملات و ورود پول حقیقی…

16 ساعت ago

سنوات الزامی بیمه پردازی برای بازنشستگی

با اجرای مفاد آیین‌نامه اجرایی ماده ۲۹، تغییرات اساسی در سن بازنشستگی و سنوات الزامی…

17 ساعت ago

جوابیه فروشگاه‌های زنجیره‌ای اتکا در خصوص اختلاف قیمت کالا

به گزارش سرمایه فردا، جوابیه فروشگاه‌های زنجیره‌ای اتکا در خصوص اختلاف قیمت کالا منتشر شد.

19 ساعت ago