صنعت و معدن

نقش تحلیل اطلاعات و مدیریت فرآیندها در دستیابی به تعالی سازمانی

مقیمی در بیست و دومین همایش تعالی سازمانی که در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار شد، اظهار داشت: شرکت‌ها و سازمان‌ها با تحلیل دقیق اطلاعات و مدیریت کارآمد فرآیندها می‌توانند به تعالی سازمانی دست پیدا کنند. تعالی سازمانی شامل مجموعه‌ای از فاکتورها و شاخص‌ها است که منجر به بهبود عملکرد و افزایش کارایی شرکت‌ها می‌شود.

وی افزود: مشتری‌مداری و دستیابی به درک درست از انتظارات مشتریان از مهم‌ترین شاخص‌های تعالی سازمانی هستند. سازمان‌ها باید به منظور پاسخگویی به نیازهای مشتریان و افزایش رضایت آنها، بر مشتری‌مداری تمرکز کنند. مدیریت فرآیندها و تغییرات ضروری نیز در رسیدن به جایگاه واقعی شرکت‌ها و سازمان‌ها نقش حیاتی دارند.

مقیمی همچنین خاطرنشان کرد که بدون توجه به تحلیل اطلاعات و مدیریت فرآیندها، هیچ تحولی در راستای تعالی سازمانی رخ نخواهد داد. توجه به تحلیل اطلاعات و مدیریت فرآیندها به بهبود عملکرد سازمان‌ها، افزایش بهره‌وری، و رونق کسب‌وکارها کمک شایانی می‌کند.

modir

Recent Posts

بلاتکلیفی برج‌های کریم‌خان زیر سایه اقتصاد نوین

شرکت سرمایه‌گذاری اقتصاد نوین از سال ۱۳۸۷ درگیر پرونده‌ای پیچیده با شرکت برج‌های کیش است.…

2 ساعت ago

پست بانک زیر بار معوقات

پست بانک ایران با حجم بالای تسهیلات پرداخت‌شده و انباشت بدهی‌های غیرجاری، در معرض ریسک…

2 ساعت ago

میدکو در سراشیبی عملکرد

شرکت مادر تخصصی توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه (میدکو)، با کاهش شدید درآمد و…

2 ساعت ago

چالش بیمه نوین و الزام قانونی

با تصویب‌نامه جدید هیئت وزیران درباره حداقل سرمایه مؤسسات بیمه، شرکت بیمه نوین موظف شده…

3 ساعت ago

منطقه آزاد انزلی پیشران لجستیک شمال کشور

مدیر روابط عمومی و مشاور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی، با اشاره به ظرفیت‌های لجستیکی…

6 ساعت ago

حضور فعال بانک پارسیان در ششمین نمایشگاه حمل‌ونقل و لجستیک

بانک پارسیان با هدف تسهیل سرمایه‌گذاری در حوزه حمل‌ونقل و صنایع وابسته، در ششمین نمایشگاه…

8 ساعت ago