صنعت و معدن

نقش تحلیل اطلاعات و مدیریت فرآیندها در دستیابی به تعالی سازمانی

مقیمی در بیست و دومین همایش تعالی سازمانی که در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار شد، اظهار داشت: شرکت‌ها و سازمان‌ها با تحلیل دقیق اطلاعات و مدیریت کارآمد فرآیندها می‌توانند به تعالی سازمانی دست پیدا کنند. تعالی سازمانی شامل مجموعه‌ای از فاکتورها و شاخص‌ها است که منجر به بهبود عملکرد و افزایش کارایی شرکت‌ها می‌شود.

وی افزود: مشتری‌مداری و دستیابی به درک درست از انتظارات مشتریان از مهم‌ترین شاخص‌های تعالی سازمانی هستند. سازمان‌ها باید به منظور پاسخگویی به نیازهای مشتریان و افزایش رضایت آنها، بر مشتری‌مداری تمرکز کنند. مدیریت فرآیندها و تغییرات ضروری نیز در رسیدن به جایگاه واقعی شرکت‌ها و سازمان‌ها نقش حیاتی دارند.

مقیمی همچنین خاطرنشان کرد که بدون توجه به تحلیل اطلاعات و مدیریت فرآیندها، هیچ تحولی در راستای تعالی سازمانی رخ نخواهد داد. توجه به تحلیل اطلاعات و مدیریت فرآیندها به بهبود عملکرد سازمان‌ها، افزایش بهره‌وری، و رونق کسب‌وکارها کمک شایانی می‌کند.

modir

Recent Posts

مقایسه تاریخی رفتار طلا در بحران‌ها

مقایسه تاریخی رفتار طلا در بحران‌های مشابه—از شوک نفتی دهه ۷۰ و بحران مالی ۲۰۰۸…

19 ساعت ago

هیأت‌های مذهبی تهران در محرم

در آستانه فرارسیدن ماه محرم، قلب‌ها به تپش می‌افتد و شهر در سوگ سیدالشهدا (ع)…

20 ساعت ago

جنگ و گردشگر ایرانی در ترکیه

پس از جنگ و بسته بودن حریم هوایی ایران، خط ریلی تهران-وان بار دیگر فعال…

1 روز ago

سود پیش‌فروش سکه چقدر است؟

در ادامه اجرای برنامه‌های پیش‌فروش سکه، بانک مرکزی از تحویل ۹۷ درصدی سکه‌های سررسید اردیبهشت‌ماه…

1 روز ago

روایت فتح برای جنگ اسرائیل

جریانی خاص و پاجوش‌ها با سابقه ساخت سریال‌هایی چون گاندو، که تلاش می‌کند برای جنگ…

1 روز ago

تاثیر تنش‌های ژئوپلیتیکی خاورمیانه بر ایران

در میانه تنش‌های ژئوپلیتیکی خاورمیانه، ایران در حال گذار از نقش یک بازیگر منطقه ای…

1 روز ago