مقیمی در بیست و دومین همایش تعالی سازمانی که در مرکز همایشهای بینالمللی صداوسیما برگزار شد، اظهار داشت: شرکتها و سازمانها با تحلیل دقیق اطلاعات و مدیریت کارآمد فرآیندها میتوانند به تعالی سازمانی دست پیدا کنند. تعالی سازمانی شامل مجموعهای از فاکتورها و شاخصها است که منجر به بهبود عملکرد و افزایش کارایی شرکتها میشود.
وی افزود: مشتریمداری و دستیابی به درک درست از انتظارات مشتریان از مهمترین شاخصهای تعالی سازمانی هستند. سازمانها باید به منظور پاسخگویی به نیازهای مشتریان و افزایش رضایت آنها، بر مشتریمداری تمرکز کنند. مدیریت فرآیندها و تغییرات ضروری نیز در رسیدن به جایگاه واقعی شرکتها و سازمانها نقش حیاتی دارند.
مقیمی همچنین خاطرنشان کرد که بدون توجه به تحلیل اطلاعات و مدیریت فرآیندها، هیچ تحولی در راستای تعالی سازمانی رخ نخواهد داد. توجه به تحلیل اطلاعات و مدیریت فرآیندها به بهبود عملکرد سازمانها، افزایش بهرهوری، و رونق کسبوکارها کمک شایانی میکند.
در حالی که ثبت مشترک مثنوی مولوی میان ایران، ترکیه و افغانستان در فهرست میراث…
علیرضا دبیر، رئیس فدراسیون کشتی، در سخنرانی اخیر خود در مجلس مدعی شد که «نگذاشتیم…
در شرایطی که اقتصاد ایران با تحریم، کمبود سرمایهگذاری و محدودیتهای زیرساختی مواجه است، رسمیت…
در حالی که اقتصاد ایران با بحران ارزی و اختلالهای ساختاری مواجه است، تب آیفون…
مدل جدید بیمه خودرو با تمرکز بر رفتار راننده، نوید تحول در ارزیابی ریسک و…
در غیاب یک نظام حملونقل ایمن و هوشمند برای دانشآموزان، خانوادههای ایرانی ناگزیر میان دو…