مقیمی در بیست و دومین همایش تعالی سازمانی که در مرکز همایشهای بینالمللی صداوسیما برگزار شد، اظهار داشت: شرکتها و سازمانها با تحلیل دقیق اطلاعات و مدیریت کارآمد فرآیندها میتوانند به تعالی سازمانی دست پیدا کنند. تعالی سازمانی شامل مجموعهای از فاکتورها و شاخصها است که منجر به بهبود عملکرد و افزایش کارایی شرکتها میشود.
وی افزود: مشتریمداری و دستیابی به درک درست از انتظارات مشتریان از مهمترین شاخصهای تعالی سازمانی هستند. سازمانها باید به منظور پاسخگویی به نیازهای مشتریان و افزایش رضایت آنها، بر مشتریمداری تمرکز کنند. مدیریت فرآیندها و تغییرات ضروری نیز در رسیدن به جایگاه واقعی شرکتها و سازمانها نقش حیاتی دارند.
مقیمی همچنین خاطرنشان کرد که بدون توجه به تحلیل اطلاعات و مدیریت فرآیندها، هیچ تحولی در راستای تعالی سازمانی رخ نخواهد داد. توجه به تحلیل اطلاعات و مدیریت فرآیندها به بهبود عملکرد سازمانها، افزایش بهرهوری، و رونق کسبوکارها کمک شایانی میکند.
در حال حاضر اقتصاد ایران زیر فشار تحریمها بیش از هر چیزی به تولید نیاز…
آنچه امروز در نظام علمی ایران بهعنوان «تولید علم» معرفی میشود، بیش از آنکه نشانهای…
یک سال و نیم پس از ربایش و شکنجه دختر ۱۲ ساله افغان در جنوب…
از نسخههای جعلی و گنجیابان فضای مجازی تا تاراج محوطههای تاریخی جیرفت و فروش اشیای…
سریال «محکوم» با طرح پیوند میان بحران خانوادگی و پروندهای جنایی آغاز شد، اما در…