مقیمی در بیست و دومین همایش تعالی سازمانی که در مرکز همایشهای بینالمللی صداوسیما برگزار شد، اظهار داشت: شرکتها و سازمانها با تحلیل دقیق اطلاعات و مدیریت کارآمد فرآیندها میتوانند به تعالی سازمانی دست پیدا کنند. تعالی سازمانی شامل مجموعهای از فاکتورها و شاخصها است که منجر به بهبود عملکرد و افزایش کارایی شرکتها میشود.
وی افزود: مشتریمداری و دستیابی به درک درست از انتظارات مشتریان از مهمترین شاخصهای تعالی سازمانی هستند. سازمانها باید به منظور پاسخگویی به نیازهای مشتریان و افزایش رضایت آنها، بر مشتریمداری تمرکز کنند. مدیریت فرآیندها و تغییرات ضروری نیز در رسیدن به جایگاه واقعی شرکتها و سازمانها نقش حیاتی دارند.
مقیمی همچنین خاطرنشان کرد که بدون توجه به تحلیل اطلاعات و مدیریت فرآیندها، هیچ تحولی در راستای تعالی سازمانی رخ نخواهد داد. توجه به تحلیل اطلاعات و مدیریت فرآیندها به بهبود عملکرد سازمانها، افزایش بهرهوری، و رونق کسبوکارها کمک شایانی میکند.
در حالی که مقامهای رسمی ایران و روسیه خرید جنگندههای پیشرفته را تکذیب یا محدود…
درخشش مهدی طارمی در داربی یونان برابر آاک آتن، نهتنها جایگاه او را در ترکیب…
در جریان بیستوهفتمین دوره مسابقات جهانی تکواندو در ووشی چین، سه مدالآور المپیک پاریس از…
ایلان ماسک با رونمایی از «گروکیپدیا»، دانشنامهای مبتنی بر هوش مصنوعی، وارد میدان تازهای از…
گزارشهای فصلی فراتر از انتظار و تحرکات قابل توجه در صندوقهای اهرمی و قراردادهای اختیار…
در شرایطی که جهان بهسوی بازتعریف بلوکهای منطقهای و تقویت همکاریهای چندجانبه حرکت میکند، سازمان…