صنعت و معدن

نقش تحلیل اطلاعات و مدیریت فرآیندها در دستیابی به تعالی سازمانی

مقیمی در بیست و دومین همایش تعالی سازمانی که در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار شد، اظهار داشت: شرکت‌ها و سازمان‌ها با تحلیل دقیق اطلاعات و مدیریت کارآمد فرآیندها می‌توانند به تعالی سازمانی دست پیدا کنند. تعالی سازمانی شامل مجموعه‌ای از فاکتورها و شاخص‌ها است که منجر به بهبود عملکرد و افزایش کارایی شرکت‌ها می‌شود.

وی افزود: مشتری‌مداری و دستیابی به درک درست از انتظارات مشتریان از مهم‌ترین شاخص‌های تعالی سازمانی هستند. سازمان‌ها باید به منظور پاسخگویی به نیازهای مشتریان و افزایش رضایت آنها، بر مشتری‌مداری تمرکز کنند. مدیریت فرآیندها و تغییرات ضروری نیز در رسیدن به جایگاه واقعی شرکت‌ها و سازمان‌ها نقش حیاتی دارند.

مقیمی همچنین خاطرنشان کرد که بدون توجه به تحلیل اطلاعات و مدیریت فرآیندها، هیچ تحولی در راستای تعالی سازمانی رخ نخواهد داد. توجه به تحلیل اطلاعات و مدیریت فرآیندها به بهبود عملکرد سازمان‌ها، افزایش بهره‌وری، و رونق کسب‌وکارها کمک شایانی می‌کند.

modir

Recent Posts

جنگنده‌های روسی و چینی در معادلات پنهان قدرت

در حالی که مقام‌های رسمی ایران و روسیه خرید جنگنده‌های پیشرفته را تکذیب یا محدود…

1 ساعت ago

طارمی در داربی یونان

درخشش مهدی طارمی در داربی یونان برابر آاک آتن، نه‌تنها جایگاه او را در ترکیب…

3 ساعت ago

تکواندوی ایران در شوک

در جریان بیست‌وهفتمین دوره مسابقات جهانی تکواندو در ووشی چین، سه مدال‌آور المپیک پاریس از…

3 ساعت ago

ایلان ماسک در جنگ روایت‌ها

ایلان ماسک با رونمایی از «گروکی‌پدیا»، دانشنامه‌ای مبتنی بر هوش مصنوعی، وارد میدان تازه‌ای از…

5 ساعت ago

بورس در تعادل هوشمند

گزارش‌های فصلی فراتر از انتظار و تحرکات قابل توجه در صندوق‌های اهرمی و قراردادهای اختیار…

6 ساعت ago

بازتعریف نظم منطقه‌ای اکو

در شرایطی که جهان به‌سوی بازتعریف بلوک‌های منطقه‌ای و تقویت همکاری‌های چندجانبه حرکت می‌کند، سازمان…

7 ساعت ago