بهترین گوشی شیائومی کدام است؟
بهترین گوشی شیائومی کدام است؟

به گزارش سرمایه فردا، تنوع محصول، امکانات منحصر به‌ فرد و قیمت رقابتی باعث شده که مردم بیش از گذشته به فکر خرید گوشی شیائومی باشند.

شیائومی، سومین تولید‌کننده گوشی هوشمند دنیا پس از اپل و سامسونگ است که محصولات بسیار باکیفیتی در گروه‌های مختلف تولید می­کند. این شرکت، گوشی‌های پرچم‌دار فوق‌العاده‌، گوشی‌های میان‌رده و حتی ارزان قیمت بسیار باکیفیت به بازار عرضه می‌کند.

به گزارش سرمایه فردا، تنوع محصول، امکانات منحصر به‌ فرد و قیمت رقابتی باعث شده که مردم بیش از گذشته به فکر خرید گوشی شیائومی باشند. بهترین گوشی شیائومی از نظر کاربران، الزاما یک گوشی پرچم‌دار گران قیمت نیست، بلکه می‌تواند یگ گوشی میان‌رده و ارزان قیمت با امکانات متفاوت باشد.

گوشی شیائومیPoco X6 Pro

Poco X6 Pro یک گوشی بسیار قدرتمند با امکانات پیشرفته است. ظرفیت حافظه داخلی این گوشی دو سیم کارته بسیار مطلوب است؛ به طوریکه می­تواند تا ۵۱۲ گیگابایت فایل را ذخیره کند. این گوشی همچنین دارای ۱۲ گیگابایت حافظه رم است که امکان اجرای برنامه‌ها و بازی‌های با سرعت بالا را فراهم می‌کند. با این گوشی شیائومی می‌توان به راحتی و بدون هیچ تأخیری بین برنامه‌ها جا‌به‌جا شد و به طور همزمان وظایف مختلفی را انجام داد. این گوشی شیائومی دارای یک صفحه نمایش بزرگ است که با آن می‌توان از رزولوشن بالا و کیفیت تصویر عالی با جزئیات و رنگ‌ها لذت برد.

قیمت گوشی شیائومیPoco X6 Pro در بهار ۱۴۰۳ بین ۱۶ میلیون و ۸۷۷ هزار تومان تا ۱۸ میلیون و ۹۹۹ هزار تومان در فروشگاه‌های عرضه‌کننده‌ آن متفاوت است.

گوشی شیائومی

گوشی شیائومی ردمی نوت ۱۲ اس

گوشی شیائومی ردمی نوت ۱۲ اس را می‌توان جزو گوشی‌های میان‌رده‌ با مشخصات گوشی‌های پرچمدار‌ به حساب آورد؛ چراکه نسبت به مشخصات و قیمت در نظر گرفته شده برای آن، ارزش خرید بسیار بالایی دارد. این گوشی شیائومی دارای صفحه‌ نمایش ۶٫۴۳ اینچ با رزولوشنFHD  پلاس است که عملکرد روان و با‌کیفیتی ارائه می‌کند. دوربین اصلی این گوشی شیائومی با سنسور ۱۰۸ مگاپیکسل در کنار سنسور هشت مگاپیکسل فوق‌ عریض و سنسور دو مگاپیکسل ماکرو باعث شده‌ که این گوشی برای عکاسی در نور روز و شب عملکرد بسیار خوبی داشته باشد. این گوشی شیائومی می­تواند ۲۵۶ گیگابایت فایل را ذخیره کند و پردازنده آن با هشت گیگابایت حافظه رم در اجرای بازی‌های محبوب و نرم‌افزار‌های کاربردی عملکرد قابل قبولی دارد. باطری ۵۰۰ میلی‌آمپر‌ ساعت و پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۳۳ وات نیز از دیگر مشخصات آن است.

قیمت گوشی شیائومی ردمی نوت ۱۲ اس بین هفت میلیون و ۹۳۹ هزار تومان تا ۱۰ میلیون و ۸۷۸ هزار تومان در فروشگاه‌های عرضه‌کننده‌ آن متفاوت است.

گوشی شیائومی

گوشی شیائومی ردمی نوت ۱۳ پرو

به طور کلی گوشی‌های هوشمند میان‌رده شیائومی سری ردمی تاکنون عملکرد بسیار خوبی از خود به‌نمایش گذاشته‌اند. گوشی شیائومیRedmi Note 13 Pro  نیز یکی از این میان‌رده‌های محبوب است که در برخی از مشخصات فنی خود چیزی از یک گوشی‌ شیائومی پرچم‌دار کم ندارد. این گوشی شیائومی دارای صفحه‌ نمایش ۶٫۶۷ اینچی با رزولوشن ۱۲۲۰×۲۷۱۲ پیکسل است که روشنایی بالای صفحه‌ نمایش آن باعث شده در شرایط نوری متنوع و زیر تابش مستقیم نور خورشید نیز وضوح تصویر بسیار با‌کیفیتی داشته باشد. این گوشی شیائومی دارای یک سنسور دوربین اصلی قدرتمند ۲۰۰ مگاپیکسلی، سنسور هشت مگاپیکسلی فوق‌ عریض و سنسور دو مگاپیکسلی ماکرو است که سنسور دوربین اصلی آن در زمینه عکاسی نور روز و شب توقع افراد از یک گوشی میان‌رده را بر‌آورده می‌کند.

این گوشی شیائومی می­تواند تا ۵۱۲ گیگابایت فایل را ذخیره کند و پردازنده آن با ۱۲ گیگابایت حافظه رم عملکرد بسیار خوبی در اجرای بازی‌های محبوب و نرم‌افزار‌های کاربردی دارد. باتری ۵۱۰۰ میلی‌آمپر‌ ساعتی آن هم به ازای هر با شارژ ۱۰۰ درصدی در حالت استفاده معمولی، دو روز کار می‌کند. پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۶۷ وات این گوشی شیائومی، امکان شارژ کامل را تنها در مدت زمان ۴۴ دقیقه فراهم کرده است.

قیمت گوشی شیائومی ردمی نوت ۱۳ پرو بین ۱۳ میلیون و ۴۲۵ هزار تومان تا ۲۰ میلیون و ۹۹ هزار تومان در فروشگاه‌های عرضه‌کننده‌ آن متفاوت است.

گوشی شیائومی