بررسی روند قیمتی پنج آلت کوین نامدار بازار
بررسی روند قیمتی پنج آلت کوین نامدار بازار

به گزارش سرمایه فردا، کاهش قیمت کنونی بیت کوین و عقبگرد آن به سمت محدوده ۶۲ هزار دلاری باعث شده تا نظر برخی سرمایه گذاران به برخی آلت کوین‌ها جلب شود.

کاهش قیمت کنونی بیت کوین و عقبگرد آن به سمت محدوده ۶۲ هزار دلاری باعث شده تا نظر برخی سرمایه گذاران به برخی آلت کوین‌ها جلب شود. اگرچه این ارز دیجیتال از یازدهم دی ماه سال ۱۴۰۲ نزدیک به ۵۴ درصد رشد قیمتی را تجربه کرده اما برخی آلت کوین‌ها همپای آن عملکرد قابل توجهی را ثبت کرده‌اند. در ادامه پنج آلت کوین برتر بازار معرفی خواهند شد؛

دوج کوین

یکی از میم کوین‌های معروف بازار دوج کوین است که بهترین عملکرد را در میان دیگر میم کوین‌ها به ثبت رسانده است. این میم کوین توانسته از یازدهم دی ماه سال جاری تاکنون بالغ بر ۱۰۷ درصد رشد قیمتی را به ثبت برساند و در معرض توجه سرمایه گذاران بزرگ و نهادی قرار بگیرد.

سولانا

سولانا از یازدهم اسفندماه ۱۴۰۲ تا ۱۲ فروردین ماه ۱۴۰۳ بالاترین قیمت را تجربه کرد و در محدوده ۲۰۱٫۴۶ دلاری قرار گرفت. قیمت سولانا طی چند ماه اخیر بالغ بر ۶۵ درصد رشد داشته و اکنون با نرخ ۱۳۴ دلار معامله می‌شود. ابتدای سال میلادی جاری نرخ این رمزارز به ۱۰۲ دلار رسید اما اکنون بالای محدوده ۱۳۰ دلاری نوسان دارد.

بایننس کوین

رمزارز بایننس کوین یکی دیگر از ارزهای دیجیتال است که توانسته طی ماه‌های اخیر رشد ۹۰ درصدی را ثبت کند و به رمزارزی سودآور تبدیل شود. نرخ این ارز دیجیتال ابتدای سال میلادی جاری ۳۱۲ دلار بود اما اکنون با میانگین قیمتی ۴۷۳ دلار معامله می‌شود. این ارز دیجیتال توانست در ابتدای فروردین ماه ۱۴۰۳ به قله قیمتی برسد.

بیت کوین کش

یکی از الت کوین‌های مورد توجه بازار بیت کوین کش است که طی سه ماهه اخیر بالغ بر ۱۰۰ درصد رشد قیمتی را تجربه کرد. نرخ این رمزارز در ابتدای سال جاری به ۲۶۳ دلار رسید و اکنون در محدوده ۴۵۴ دلاری قرار دارد. قبل از این رمزارز مذکور توانسته بود مرز ۶۹۹ دلاری را به دست آورد.

شیبا اینو

نرخ رمزارز شیبا اینو طی ۹۰ روز گذشته رکوردشکنی داشته و رشد ۱۴۴ درصدی را به ثبت رسانده است. قیمت این ارز دیجیتال ابتدای سال میلادی جاری تقریبا ۰٫۰۰۰۰۱۰۴ دلار بود اما اکنون تقریبا در مرز ۰٫۰۰۰۰۲۳ دلار قرار دارد. طی این مدت میانگین شیبا اینو حدودا ۰٫۰۰۰۰۱۹ دلار بود و در اواخر اسفند ۱۴۰۲ بالای ۰٫۰۰۰۰۴ دلار قرار گرفت.