با ۳ میلیون اسپرسوساز یونیک لایف بخریم یا زیگما؟
با ۳ میلیون اسپرسوساز یونیک لایف بخریم یا زیگما؟

سرمایه فردا در این گزارش با جستجو در سایت‌های اینترنتی به معرفی ۴ دستگاه اسپرسوساز یونیک لایف و زیگما تا سقف ۳ میلیون تومان می‌پردازد.

عطر و طعم قهوه اسپرسو با وجود دستگاه اسپرسوساز می‌تواند به بهترین شکل ممکن حفظ شود. کاربران طرفدار قهوه که می‌خواهند در کمترین زمان ممکن، قهوه‌ای باکیفیت را نوش جان کنند، بهتر است به سراغ خرید این محصول کاربردی بروند؛ چرا که در کمتر از یک دقیقه می‌توانند یک فنجان قهوه برای خود آماده کنند.

به منظور داشتن قهوه‌ای مرغوب توصیه می‌شود تا قهوه به صورت یکدست آسیاب شود. فشار آب داغ با عبور از میان قهوه‌های آسیاب شده، منجر به خروج عصاره اسپرسو می‌شود. با وجود چنین دستگاهی داخل منزل، می‌توان میزان وابستگی به کافی‌شاپ را به حداقل ممکن رساند و در وقت و هزینه صرفه‌جویی کرد؛ در عین حال از نوشیدن یک فنجان قهوه باکیفیت عصرگاهی نیز لذت برد.

سرمایه فردا در این گزارش با جستجو در سایت‌های اینترنتی به معرفی ۴ دستگاه اسپرسوساز یونیک لایف و زیگما تا سقف ۳ میلیون تومان می‌پردازد.

اسپرسوساز زیگما مدل RL-333

این اسپرسوساز در هنگام تهیه این گزارش با قیمت حدودی ۳ میلیون و ۶۸۰ هزارتومان در سایت‌های اینترنتی به فروش می‌رسد. این مدل دستگاه اسپرسو ساز زیگما با قابلیت تهیه فوم شیر، می‌تواند تنوع بالایی در زمینه تهیه نوشیدنی به کاربر ارائه دهد. کاربران با تهیه این محصول می‌توانند نسبت به تهیه قهوه اسپرسو، کافه لاته، موکا و کاپوچینو اقدام کنند. این دستگاه با قابلیت تنظیم غلظت قهوه‌، توان ۸۵۰ واتی دارد. بدنه این دستگاه از جنس استیل و پلاستیک فشرده طراحی شده است.

اسپرسو ساز زیگما مدل RL-333-کاماپرس

دستگاه اسپرسوساز مدل UL- 1686 یونیک لایف

این اسپرسوساز با قیمت حدودی ۳ میلیون و ۵۲۰ هزارتومان، با بدنه استیل ظاهر لوکس و کلاسیکی دارد. فشار بخار این دستگاه ۲۰ بار گزارش شده که تضمین‌کننده خروج عصاره باکیفیت از قهوه می‌باشد. این محصول با ظرفیت ۱٫۵ لیتری خود، ۱۳۵۰ وات توان خروجی دارد و محصول کم مصرف و درعین حال پرکاربردی محسوب می‌شود. کاربرانی که اهل نوشیدن انواع قهوه اسپرسو، کافه لاته، ماکیاتو، کاپوچینو و موکا هستند، می‌توانند این دستگاه اسپرسو ساز یونیک لایف را خریداری کنند.

دستگاه اسپرسو ساز مدل UL- 1686 یونیک لایف-کاماپرس

اسپرسوساز زیگما مدل ۲۲۲ rl

این مدل اسپرسوساز با قیمت حدودی ۳ میلیون و ۲۶۰ هزارتومان یکی دیگر از محصولات خوش قیمت محسوب می‌شود. این دستگاه در دو رنگ مشکی و استیل عرضه می‌شود و مخزن آب ۱٫۶ لیتری دارد. در کنار قهوه‌های معمول، با این دستگاه اسپرسو ساز زیگما می‌توان از طعم بی‌نظیر لانگو و آمریکانو نیز بهره‌مند شد. در تهیه قهوه در این مدل و دیگر محصولات اسپرسو ساز، استفاده از آب تصفیه شده برای حفظ دوام محصول توصیه می‌شود.

اسپرسو ساز زیگما مدل 222 rl-کاماپرس

اسپرسوساز یونیک لایف مدل UL 1491

این اسپرسوساز با قیمت حدودی ۳ میلیون و ۳۵۰ هزارتومان به راحتی می‌تواند نیاز روزمره کاربران برای نوشیدن قهوه را پاسخ دهد. مخزن آب این محصول گنجایش ۱٫۶ لیتری دارد و توان دستگاه ۱۲۰۰ وات عنوان شده‌است. این محصول با برخورداری از سیستم کاپوچینوساز، به طرفداران این نوشیدنی محبوب نیز توصیه می‌شود فشار بخار در این محصول ۲۰ بار است و همین امر نسبت به خروج قهوه باکیفیت از این دستگاه کمک شایانی می‌کند.

اسپرسو ساز یونیک لایف مدل UL 1491-کاماپرس