با کمتر از ۱۰ میلیون گوشی گیمینگ شیائومی بخریم یا ریلمی؟
با کمتر از ۱۰ میلیون گوشی گیمینگ شیائومی بخریم یا ریلمی؟

سرمایه فردا در این گزارش ۴ گوشی گیمینگ مناسب با قیمت کمتر از ۱۰ میلیون را با جست و جو در سایت‌های اینترنتی معرفی می‌کند.

برای انتخاب گوشی گیمینگ با قیمت کمتر و اقتصادی‌تر گزینه‌های مختلفی در برندهای معروف بازار می‌توان پیدا کرد که اغلب ظرفیت باتری و حافظه بالایی داشته و کیفیت دوربین متوسطی را عرضه می‌کنند. گوشی گیمینگ شیائومی و ریلمی نیز محصولاتی قابل قبول دارند که افراد با توجه به سلیقه و کاربرد خود می‌توانند از بین آن‌ها انتخاب کنند.

سرمایه فردا در این گزارش ۴ گوشی گیمینگ مناسب با قیمت کمتر از ۱۰ میلیون را با جست و جو در سایت‌های اینترنتی معرفی می‌کند.

گوشی گیمینگ شیائومی با مدل Redmi Note 13 4G

این گوشی که جزو محصولات پرطرفدار در بازار به حساب می‌آید با سیستم عامل اندروید ۱۳ ارائه شده و در زمان تهیه این گزارش، با قیمت حدودی ۹ تا ۱۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد. این محصول شیائومی با سایز صفحه نمایش ۶٫۶۷ اینچی طراحی شده و محصولی میان رده است که حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی و حافظه رم ۸ گیگابایتی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

همچنین این گوشی گیمینگ دارای ۳ دوربین با کیفیت‌های ۱۰۸ و ۸ و ۲ مگاپیکسلی بوده و کیفیت دوربین سلفی آن ۱۶ مگاپیکسل در نظر گرفته می‌شود. این گوشی ظرفیت باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی را عرضه کرده و قابلیت شارژ سریع ۳۳ واتی را دارد.

گوشی گیمینگ ریلمی با مدل C67 4G

گوشی دیگری که برای تجربه گیم می‌توان انتخاب کرد از برند ریلمی بوده و با قیمت حدودی ۷ تا ۸ میلیون تومان به فروش می‌رسد. این محصول از سیستم عامل اندروید ۱۴ استفاده کرده و دارای دو دوربین ۱۰۸ و ۲ مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین ۸ مگاپیکسلی در جلو است.

این گوشی گیمینگ ظرفیت حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی و رم ۸ گیگابایتی داشته و محصولی میان رده به حساب می‌آید. وزن این گوشی نیز ۱۸۵ گرم بوده و ظرفیت باتری آن ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت است که امکان استفاده از قابلیت شارژ سریع ۳۳ واتی را فراهم می‌کند. این گوشی ریلمی صفحه نمایشی ۶٫۷۲ اینچی دارد که نرخ به روز رسانی آن ۹۰ هرتز در نظر گرفته می‌شود.

گوشی گیمینگ شیائومی با مدل Redmi Note 12 4G

این گوشی با ظرفیت حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی و رم ۸ گیگابایتی محصولی مناسب برای بازی بوده و با قیمت حدودی ۸ تا ۹ میلیون تومان در بازار موجود است. این گوشی گیمینگ سایز صفحه نمایش ۶٫۶۷ اینچی را در اختیار علاقه مندان قرار داده و ظرفیت باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی دارد. علاوه بر آن، این گوشی امکان استفاده از قابلیت شارژ سریع ۳۳ واتی را هم فراهم می‌کند.

این گوشی شیائومی ۳ دوربین ۵۰ و ۸ و ۲ مگاپیکسلی و یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی داشته و انتخابی جذاب برای عکاسی در نظر گرفته می‌شود. این محصول میان رده صفحه نمایشی با نرخ به روز رسانی ۱۲۰ هرتزی را عرضه می‌کند.

گوشی گیمینگ ریلمی با مدل Note 50

این گوشی گیمینگ نسبت به مدل‌های قبل ارزان‌تر بوده و با قیمت حدودی ۴ میلیون تومان می‌توان آن را خریداری کرد. ظرفیت حافظه داخلی در این مدل ۶۴ گیگابایت بوده و ظرفیت حافظه رم آن ۳ گیگابایت در نظر گرفته می‌شود. همچنین این محصول سایز صفحه نمایش ۶٫۷۴ اینچی داشته و در برابر آب نیز مقاومت نسبتا خوبی را ارائه می‌دهد.

این گوشی که برای عکاسی نیز مناسب است، دارای دو دوربین ۱۳ و ۰٫۰۸ مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین ۵ مگاپیکسلی در جلو بوده و محصولی اقتصادی به حساب می‌آید. این گوشی باتری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی داشته و قابلیت شارژ با توان ۱۰ واتی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.